Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bensid

    tag

    válasz orsacchiotto #5044 üzenetére

    Semmi baj. Én hibáztam azzal, hogy nem írtam bele azt az időszakot amíg csak Győrben csücsült a telefonom, mert egy hét múlva ment csak a futár a TMX-hez...

    A lényeg, hogy április 15.-e óta nincsen készülékem..

    Tegnap egyébként WOT-H-A-C ajánlására írtam a telemaxnak, hogy adjanak nekem ilyen bizonylatot amit említett. Természetesen jött a hárítás, hogy ők ezt nem tudják intézni forduljak az üzlethez ahol vettem és ott igényeljek cserét, valamint az üzenet végére leírták nekem a huawei telefonszámát és e-mail címét. Micsoda segítőkészség!! Mintha fogyatékos lennék, hogy nem tudok utánanézni.
    (a vicc még az egészben, hogy az e-mail címet sikerült is hibásan leírniuk, szóval oda hiába küldtem volna az e-mailemet, de ezen már meg sem lepődök)

    Ma úgy döntöttem, hogy írok a Media Markt-nak is valamint a Huaweinek is, hogy próbáljanak nekem segíteni egy cseretelefon beszerzésében, egy ilyen botrányos ügyintézés után (közben). Kíváncsi leszek a reakciókra.
    Természetesen a fogyasztóvédelemnek is hiába írtam, mert semmi reakció több napja.
    Szerintem a Huawei és a Media Markt is hárítani fog.

    Az ügy vége az lesz, hogy ki kell várnom mire megjön az agyonjavított készülékem és majd még én örülhetek, hogy egyáltalán visszakaptam. (azt is el tudom képzelni, hogy másnap már megint viszem vissza valami más hibával)

    Szánalom, hogy milyen hozzáállás van itt a dolgokhoz magyarországon és ráadásul nem egy 20.000 forintos készülékről beszélünk, hanem egy prémium kategóriás 200.000 forintosról... :(

Új hozzászólás Aktív témák