Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • magicbox

    senior tag

    válasz mrThomi #4985 üzenetére

    Most csak a saját céges (részben az ügyfelek által elmondott) tapasztalataimat tudom megosztani, és biztos vannak kivételek....

    1. A Kínából vásárolt telefonok garanciáztatása jellemzően maga a pokol, nagyon kevés sikeres esetről tudok, de átverésről, letagadott/eltűnt csomagokról és hibásan vagy összecseszve visszaküldött telefonról rengeteget. Több hónapos tortúra is lehet, sokszor kétséges végeredménnyel. Biztos vannak megbízható cégek és eladók, de tapasztalataim szerint nem ez a jellemző. Remélem a spemall nem ilyen.

    2. Természetesen jönnek az OTA-s frissítések, ha megtartod a kínai romot. Arról viszont nincs tapasztalatom, hogy, ha valaki rábűvölte az EU-s romot, akkor utána működött-e az OTA. Azt ne felejts el, hogy bootloadert kell nyitnod, ráflashelned az EU-s romot, és vissza kell zárnod a telefont. Ha van valakinek ilyen tapasztalata, az jelezhetné.

    3. Ha nem gyári (kínai) rommal küldöd vissza a telefont, és esetleg nyitva van a bootloader majdnen biztos ,hogy megtagadják a garanciát, még akkor is, ha hardveres gondja van. Minden szerviz ezt teszi.

    Különben tipikus szervizes trükk pici országunkban, hogy párásodásra vagy nedvesség érte a telefont dumával tagadják meg a telefon garanciális javítását jellemzően fődarab meghibásodásnál. Bizonyítsd be, hogy nem így van, főleg, hogy ők már szétszedték :)

    Én a barátaimnak és a családomnak mindig azt mondom, hogy csak biztosítással vegyen telefont. Az a egy biztos megoldás.

    [ Szerkesztve ]

    iPhone 15 Pro Max, Watch 9 GPS+Cellular, Apple TV 4K (2022), Philips 55OLED806, HTPC, Plex

Új hozzászólás Aktív témák