Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sanyaman

    aktív tag

    válasz Bucy #1407 üzenetére

    Valóban így volt, telefonon nekem sem sikerült, T-Partnernél sem, csak T-Pontban. A vicc az volt, hogy először az ottani nő nem is akarta aktiválni, állandóan egy számlát akart a kártyáról, hogy került hozzám, nem értette meg hogy ez csak az eszköz dobozába volt betűzve, papír meg persze semmi sem volt nálam, így elhajtott. De már kezdtem mérges lenni, felhívtam a saját mobilomról az aktivációs számot, ahol mondták menjek be egy T-Pontba, és átadtam a telefonom az ügyintézőnek, hogy beszéljék már meg egymás között a dolgot. Először nem igazán értették egymást, de aztán a 10 perc után a nő végre visszadta a telefonomat (nem ingyenes szám volt) és felhívta a vezetékesről, aztán újabb 15 perc után kért a telefon másik végén lévő nő, aki adategyeztetés után be is aktiválta. Kicsit meg voltam keveredve mert személyesen voltam bent, mégis telefonon aktiválták!!! :F
    Bocs kicsit hosszú volt, de maga a sztori sem mindennapi gondolom.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák