Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sifarr

    senior tag

    válasz LouiS22 #12968 üzenetére

    Én már pedzegettem ügyfélszolgálaton, hogy érzésem szerint nem teljesen korrekt eljárás kizárni bizonyos felhasználókat bizonyos szolgáltatásokból, hiszen nem kötelességem T-Mobile által forgalmazott készüléket használni, és sokan vannak, akik számot hordoztak. Persze tudom azt is, hogy a készülék eladása, illetve a rá vállalt hűség azért elég jelentős és fix bevételhez juttatja a szolgáltatókat.
    Erről a kérdésről régebben volt egy privát eszmecserém 1430-mal. Ő megindokolta, hogy miért ilyen a kialakított rendszer: lényegében a fogyasztók védelme miatt. Engem nem igazán győzött meg. Bár csak hivatalos indoklást mondhatta.
    Ha akarja, akkor majd részletesen elmondja itt is.
    Azért úgy pontos, hogy a T_Mobile által forgalmazott típusú készülékeken érhető el a tv, de a független készülékeken is. Csak a típust azonosítja a rendszer, a szolgáltató függőség nem feltétele a szolgáltatásnak. Tehát nem kényszerít t-s készülékvásárlásra.

    Egyébként érdemes lenne ebben az ügyben egy közös beadványt megfogalmazni a Hírközlési Hatóság, illetve a Fogyasztóvédelem felé (előbbi felügyeleti szerve a szolgáltatónak, utóbbinak azért, hogy tudjanak róla :) ).
    Nem hiszem, hogy eredményes lenne.
    Egyrészt a fentiek miatt, miszerint nem a hálófüggetlenek vannak kizárva, hanem csak az általuk be nem vizsgált típusok.
    Másrészt egy szolgáltatás igénybevételéhez kapcsolhat feltételeket a szolgáltató.
    Pl. a legszomorúbb, hogy pénz befizetéshez köti a szolgáltatásokat. :DD

    Ezt inkább a konkurencia tudná megoldani. Ha náluk minden alkalmas készüléken elérhető lenne a tv. De ez a szolgáltatás nem akkorra üzlet, hogy itt nagy harcra lehetne számítani.

Új hozzászólás Aktív témák