Hirdetés

Aktív témák

  • rudi

    nagyúr

    válasz anaqer #21 üzenetére

    Engem is az zavar hogy komoly oldalak is inkvájrör szintű dolgokkal állnak elő...

    A másik dolog meg a hat darab vertex egység. Eddig ATI mindig 2vertex+4pixel shader csomagokból dolgozott (r3xx-es sorozatban végig) és most hogy 6vertex van szerintem több mint valószínű hogy ahhoz 12pixel shader tartozik. A másik dolog meg hogy éppen a pixel shader oldal az miben erősíteni kellene mert az azámolósabb szóval a 6vertex+8pixel aránynak nincs sok értelme.

    Harmadik dolog meg a konkurencia. Egyre többet hallani az NV felől 8/2es futószalag felállásról ami 16 pixel shader takar, szóval kötve hiszem hogy ATi megelégszik 8 pixel shaderrel.

    OFF
    Mókás hogy nem tudnak okosabb fejtegetésekkel előállni a nagy HWoldalak sem, pedig fórum szinten már jó sok helyen régóta 12/1ről beszélnek ATIval kapcsolatban.
    ON


    Resistance Is Futile. You will be assimilated!

Aktív témák