Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • HiperG

    addikt

    válasz DcsabaS #15 üzenetére

    Ez még nem jelenti azt, hogy 4,8gb/s lesz gyakorlatban a mem sávszél mint egy p4-nél...
    Sajna az fsb visszaofogja :(

  • fLeSs

    nagyúr

    válasz DcsabaS #23 üzenetére

    Az a teszt ilyen szempontból elég muris volt, ugyanis KT333-as beállításban használták a KT400-at és a KT600-at is, holott a KT400 attól más, hogy DDR400-at is támogatott, a KT600 pedig még a 200 MHz-es FSB-t is.

    Érdekes dolgokat mondasz itten, nekem úgy rémlik, hogy 166 MHz-es és 200 MHz-es FSB-vel is le lettek tesztelve a lapok, illetve KT400-as nem is volt a cikkben.

    Ezen túlmenően lényegében mellőzték a 3D teszteket(!), holott pont azokban mutatkozhatott (volna) meg a KT600-as fejlettebb RAM vezérlője. (Úgy emlékszem 1 db 3D teszt volt, és abban jóval gyorsabb is volt a KT600.)

    3DMark, Quake3 és UT2003. Ez nem 1 hanem 3 teszt. Q3-ban volt a KT333-nak lemaradása, de ez sztem vmi bug lehetett, mert semmi másban nem jelentkezett a különbség. Ráadásul az a teszt nem egy KT600 vs KT333 cikk volt, hanem egy KT600 shoot-out, amibe poénból tettük bele a KT333-at.

    A cikkben sokat ecsetelték az overclock körüli dolgokat hiányosságokat is, mintha éppenséggel a tuning lenne a legtöbb felhasználó legfontosabb célja

    Tudjuk jól, hogy sokakat nem érdekel a tuning, de sokakat igen. Na mire következtetsz ebből? Azért, mert sokakat nem érdekel a tuning, akkor már ne írjunk róla semmit? Nem. Mivel vannak, akiket érdekel a tuning, ezért arról is írunk bőven. És ez az elkövetkezendő összes cikkben így lesz, ha tetszik, ha nem :))
    Ha nem tetszik, akkor ugord át azt a részt, 1ébként minden kritikát szívesen fogadunk, és megfogadjuk a tanácsokat, bár hallottam sok véleményt azzal kapcsolatban az alaplapos tesztjeink után, hogy nem a memósebességre kéne rámenni a tesztelés során, de akkor kérdem én, hogy mire? Mert mást nem nagyon lehet letesztelni. A válasz minden esetben a nagy csönd volt...

    "I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

  • fLeSs

    nagyúr

    válasz DcsabaS #35 üzenetére

    KT333-mal ugyan bizony hogyan lehetett volna korrektül 200-as FSB-n tesztelni?


    Tuningolva, igaz nem szabványos a beállítás a KT333 számára, de lemérhető eredményeket produkál.

    Amúgy a 3DMark eleve kétes értékű, marad a Quake3 és az UT2003

    Miért? A 3DMark full procifüggő is. Ennyi erővel játékokat sem kéne tesztelni, mert azok is függnek a VGA-tól.

    És miérd gondolod, hogy a KT333 lemaradása csak egy bug volt, ha nem jártátok körül a témát? (Több játékkal és többféle beállításban.)

    3DMark és UT - DirectX API
    Q3 - OpenGL
    Felesleges nyolc játékkal letesztelni ugyanolyan chipsetes alaplapokat, mert így is alig van köztük különbség

    Tuning:
    Csupán arra céloztam, hogy messze nagyobb hangsúlyt kapott a cikkben (és általában a cikkekben) mint szerintem helyes volna. Ugyanis irreális várakozásokra sarkalja a nagyérdeműt, aztán jönnek a hardver problémáik, a garanciális ügyeik, stb


    Ez a te egyéni véleményed. Gondolkozzunk el azon, hogy legyen egy olyan cikk, amiben a lényegi infók vannak, és mellette adjunk ki egy olyan cikket, amiben csak a tuningról írunk? :)

    "I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

Aktív témák