Hirdetés

Aktív témák

  • DcsabaS

    senior tag

    válasz fLeSs #24 üzenetére

    KT333-mal ugyan bizony hogyan lehetett volna korrektül 200-as FSB-n tesztelni?
    Amúgy a 3DMark eleve kétes értékű, marad a Quake3 és az UT2003. És miérd gondolod, hogy a KT333 lemaradása csak egy bug volt, ha nem jártátok körül a témát? (Több játékkal és többféle beállításban.)

    Tuning:
    Csupán arra céloztam, hogy messze nagyobb hangsúlyt kapott a cikkben (és általában a cikkekben) mint szerintem helyes volna. Ugyanis irreális várakozásokra sarkalja a nagyérdeműt, aztán jönnek a hardver problémáik, a garanciális ügyeik, stb.

    Hasonlóan, a sebesség kérdése általában is túl van lihegve. Pl. sokszor 1-3 százaléknyi sebességtöbblet alapján jobbnak ítélnek egy HDD-t, CD drive-ot, alaplapot, grafikus kártyát, stb., és ezzel háttérbe szorulnak pl. a megbízhatósági és kompatibilitási szempontok.

    Javaslom pl. a következőt (ha már javaslatokat kérsz a tesztelés mikéntjére):
    - Amikor CD drive-ot teszteltek, akkor csináljatok egy gyenge minőségű írt lemezt, és azzal teszteljétek, hogy melyik drive hogyan képes azt beolvasni.

    - Vagy amikor SATA HDD-k és gigabites LAN vezérlők vannak már a horizonton, akkor próbáljátok már megnézni, hogy milyen gyorsan és mennyire folyamatosan lehet rajtuk adatokat átnyomni. (Ennek ugyanis video editálásnál VAN értelme. A különféle szintetikus HDD teszt programoknak meg alig.)

    - Azt is megnézhetnétek, hogy magasabb hőmérsékleten hogyan romlik a HDD-k olvasási stabilitása.

    - DivX lejátszási sebesség teszteket is csinálhatnátok. Nagy felbontásnál ez a procit és az átviteli sebességeket is meglehetősen próbára teszi, és hasznos infó lenne.

Aktív témák