Hirdetés

Aktív témák

  • rudi

    nagyúr

    válasz Raymond #49 üzenetére

    Még meg kell jegyeznem ebben a témában, hogy NAGYON sok olyan PS1.x effekt volt/van amire a tájékozatlan felhasználó lazán beveszi, hogy ez biza PS2.0, halom olyan játék volt, amiben hébe-hóba volt egy PS2.0 effekt a javarészt PS1.x-ek mellett és akkor már vasalták is rá a HATALMAS PS2.0 meg DX9 feliratokat hogy jobban eladható legyen.

    Most szinte ugyanez volt a VIRTUAL displacement mappinggel, amit az NV úgy akart eladni, hogy SM3.0 cucc és csak a PS1.x-es verzióval vetették össze, mert mint később kiderült a PS2.0-es verzió SZAKASZTOTT UGYANÚGY nézett ki!!!

    Aztán nézzétek még meg a VS3.0/2.0-s teszteket az X800 vs 6800 teszttünkben, hogy mennyivel ''gyorsabb'' az újabb.

    És a végére itt van egy részletecske a 3D Center egy aktuális interjújából:

    3DCenter: How did you got working for ATI?

    Richard Huddy: ''...When we left NVIDIA two years ago the primary reason was that we didn't agree with some of the decisions which it took (about three years) ago when it turned away from technology and towards pure marketing. We also felt that we were working too much for NVIDIA's interests and not enough for the developers which didn't match our own win-win philosophy.''

    [L]http://www.3dcenter.org/artikel/2004/06-30_a_english.php[/L]

    Resistance Is Futile. You will be assimilated!

Aktív témák