- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen TV-t vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#85552128
törölt tag
Szépnek szép, bár pár helyen túl van effektezve.
'Without PhysX this would not be possible"
Persze
[ Szerkesztve ]
-
Trevize1987
aktív tag
Rohadjak meg, hogy eddig ezen a videón éreztem legkevésbé, hogy szükségem lenne a Physx-re... Azok még bejöttek amikor ilyen rongyokat mutattak ahogy fújja a szél és robban meg ég, de ez? Ez nem volt nagy szám szerintem. Oké, picivel tényleg jobb, de mondom, ezen a videón sztem nem volt akkora élménybeli eltérés, hogy érdemes legyen akár csak elgondolkodni is.
-
bodo753
tag
Amíg nem oldják meg hogy rombolható legyen a környezet,addig nekem nem sokat jelent az hogy térdig törmelékben gázolok,de a tárgyakon egy kis horpadás sincs.A robbanásoknál látványosabb,mert ott tényleg történik fizikai elváltozás.
-
mephi666
nagyúr
na nemár, hogy ekkora difi legyen effektminőségen: inkább olyan érzésem volt, mintha dx11 vs dx7 összehasonlítást néznék (de ennek köze sincs a physx-hez)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
myckie2
őstag
Ennél még a Mirrors Edge gyönyörű fizikája is látványosabb mint ez. Pedig az se mai...
-
olbaidhun
őstag
ez tényleg elég gyenge össze hasonlítás volt...
7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/
-
persil
nagyúr
válasz Johnny Cage #5 üzenetére
Miért nem a red faction guerrilla-t linkelted? Abban ezerszer jobb a fizika, az armageddonban olyan szinten van lebutítva ahhoz képest, hogy alig lehet felismerni.
Amúgy ezt igazán alkalmazhatnák már több játékban, mert fényéveket ver rá mindkét játék az összes többire. A crysis is csak egy gagyi próbálkozás rombolhatóság terén ezekhez képest.
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
pilu85
őstag
nekem mind2 képen elmegy
"A jó hír: ha fel tudod ismerni egy illúzióról, hogy illúzió, akkor szertefoszlik. "Az illúzió felismerése annak végét is jelenti. Életben maradása attól függ, hogy összetéveszted-e a valósággal."
-
-
persil
nagyúr
válasz Trevize1987 #11 üzenetére
A guerrilla egy sand box, oda mész, ahova akarsz és azt csinálsz, amit csak akarsz kis túlzással. Lényegében egy gta-t képzelj el a marson. Vannak fő küldetések, amik a történetet viszik előre, meg egyéb mellékküldetések.(fuvarozás, rombolás, gyűjtögetés, rajtaütés, védelem stb) Elég sok tennivaló van, akár 15-20 percre és megéri elindítani.
A puszta talajon kívül gyakorolatilag minden teljesen elpusztítható, lerombolható a legnagyobb épületektől kezdve a járművekig.Az armageddon egészen más, kötött, teljesen történet alapú, nincs mászkálás, csak haladsz előre és nem a felszínen játszódik, mint a guerrilla, hanem földalatti barlangokban, cserébe akciódúsabb, nincs üresjárat. Viszont a rombolás le van butítva. Még így is elképesztő, az összes többi játék megirigyelhetné, de a guerrilla után kicsit csalódás.(nem lehet mindent elpusztítani, nem lehet annyira részletesen és kevesebb törmelék marad a földön)
Mondjuk jobban is megy, mint a guerrilla, én még nem láttam olyan gépet, amin ne lassult volna be valamennyire az épületek összedőlésénél, sajnos valami gikszer van a motorban, de teljesen játszható. Ha alapból megy 50-60 fps-sel, akkor rombolásnál sem lesz nagy gond.Történetre mind a kettő olyan "generikus akció" 1-2 fordulattal, rossznak semmiképp nem mondanám.
Én ajánlom mindkettőt, nagyon jó játékok.
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Just a Danee
csendes tag
válasz Johnny Cage #5 üzenetére
Régóta létezik=/= régóta megoldott. A nagyobb elemeknél még elmegy, de kisebb méretnél összecsúsznak a törmelékek, mintha fizika nélküle textúra kockák lennének.
Edit: lehet, hogy csak nekem tűnik úgy, de a hangok is kicsit érdekesek, felrobbantasz valami nagyot, acélnyikorgás, robbanás, minden ami kell. Utána pedig ilyen "üres" kavics morajlás, mint amikor elomlik egy nagy kupac sóder.[ Szerkesztve ]
-
Chapel
addikt
....vagy a legelső RF is lehetne pozitív példa, sok helyen már akkor lehetett "végtelen" mély krátereket vájni falba/padlóba. Csak ugye muszály korlátozni, mert a fene kereste volna az ajtó nyitó gombot, ha mellette átvághatok a falon
RF Armagedon és Guerilla is nagyon rendben vannak, mondjuk Armageddon überelhetetlen.
Sandbox jellegű jármű használat+full rombolható környezet+óriási map!Fotó: https://www.flickr.com/photos/mr_chapel/
-
persil
nagyúr
válasz Just a Danee #13 üzenetére
Akkor mondj csak egyetlen egy olyan játékot (a két újabb red faction-ön kívül), ami csak megközelíti ezt a részletességű rombolhatóságot
Na ugye...
"RF Armagedon és Guerilla is nagyon rendben vannak, mondjuk Armageddon überelhetetlen.
Sandbox jellegű jármű használat+full rombolható környezet+óriási map! "
Fordítva[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
bodo753
tag
válasz Johnny Cage #5 üzenetére
Ezzel már játszottam is,de itt meg nem volt physx
Egyébként ebbe a physx rendszerbe már szerintem több pénzt fordítottak mint az egész Red Faction-re.
De még csak a szebb port,vizet,törmeléket csinálják meg olyanra hogy alkalmanként tényleg látványos legyen,de a rombolhatóság,az semmi.
Kíváncsi lennék mi lenne ha pl. a Battlefield 3-ban is lenne physix,na az érne is valamit. -
Trevize1987
aktív tag
Meggyőztetek. Legalábbis a Guerilláról. A másik annyira nem érdekel így, max ha jó a Guerilla és kapcsolódik utána a történet előveszem azt is De amúgy nem értem miért váltott ki FPS nézetből TPS-be az RF széria.
Amúgy tény, hogy a jelenlegi Frostbite 2 motort kéne keverni ezzel a GeoMod motorral valahogy Brutális lehetne
-
Mister_X
nagyúr
Amúgy mi van a régi PhysX gyorsítókártyákkal, azaz a pre-Nvidia kártyákkal? Egy AMD kari mellé be lehetne rakni...
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
Strezi
őstag
S Z Á N A L M A S! Ez lófasz!
Lassan 10 éve toltunk CPU-ról ennyi fizikai részecskét, játékban
Nem PhysX kell, hanem tudni kell effekt fizikát írni, hatékonyan! A mobil játék amin dolgozom megcsinálja ugyanezt ARM cpu-n
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
FragMaster
addikt
Nem támogatják őket SDK-ból már és játék oldalról támogatva kell legyenek, hogy működjenek. Ha így gondolkodik az ember, akkor talán a hibrid többkártyás rendszer a járható út (ha nem akar fő kártyának nvidiát az ember).
"FragMaster felhasználónak 11 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!": http://goo.gl/vYc6Ml
-
Chapel
addikt
A videó off része tényleg off. Látványosan leszedték az effektet, ne mondják nekem hogy dx11 alatt nem lehet megcsinálni legalább majdnem ugyanazt...az on részén meg elvannak túlozva az effektek.
Értem én hogy jó nagy difi kell látványra, hiszen különben nem veszi meg a nép az nvidiát érte, de egyszerűen siralmas hogy így trükköznek
Fotó: https://www.flickr.com/photos/mr_chapel/
-
Sondi1986
addikt
Hű de paraszt vakítás!
Ezt a játékot meg lehetett volna úgy is írni hogy az effektek benne legyenek csak ne igényeljenek physxet. -
Bull1
aktív tag
A turbulencia effekt még nincs bent hivatalosan...
Schmitt Pál szolgálati készüléke: Sony Experia SP ókostellefon - Bip
-
Chp
őstag
Pofátlanságnak tartom, hogy a PhysX kikapcsolása esetén: AMD tulajoknál nincs is más lehetőség - egyáltalán nem kapunk effektet. Ez szerintem szájbakábelezés.
-
Metalmate
csendes tag
-
Chp
őstag
Ne tessék szidni ezt a Radeont, mert egy jóideje kezd rosszul állni az nVIDIA szénája az egyre többet és többet nyújtó Radeonok miatt. Kéretik elolvasni a Prohardveres GCN-ről írt cikket. Nem akarok flame-elni, bár Te estél neki egyből a Radeonoknak, inkább olvasgass kicsit a dologról, mert akadhat néhány hiányosság az esetedben a leírtak alapján.
-
Trevize1987
aktív tag
Mert maga a Physx nVidia licenszes.
Amúgy meg nem jobbak a Radeon-ok, szerintem csak annyi van most, hogy ár/értékben jobbak.
nVidia drága, megvettem egy ideje már a HD7850OC-mat és pofátlanul jól megy, pedig nem volt annyi mintha hasonló teljesítményű nVidiát vettem volna. Történet lezárva. -
Bull1
aktív tag
válasz Trevize1987 #32 üzenetére
Az nVidia kiadta az AMD-nek a licenszeket, csak nem fogadták azt el. Ergó aki Radeont vesz, tényleg ne nyivákoljon már Physx-es híreknél. Részben emiatt is vettem Geforce-ot. Egyébként a Physx nyílt szabványú, csak a GPU-s fizikát nem tudja a Radeon meghajtani.
[ Szerkesztve ]
Schmitt Pál szolgálati készüléke: Sony Experia SP ókostellefon - Bip
-
Sondi1986
addikt
én nem nyivákolok itt csak, csak nem szeretem 1-2 személy kijelentésest, mikor mondják hogy azért vettek NV-t mert van benne Physx és BF3-ban az épület 1000 darabra esik szét.
Igaz ezt nem itt hallottam, de az ilyeneken próbál elmagyarázni hogy a Radeonon is ugyan azt látod mert a játék úgy lett megírva hogy ne igényeljen ilyen Physx-et. Mert avval rombolja a consolok, és az amd imázsét.Bull1 Az nVidia kiadta az AMD-nek a licenszeket Nem mindegy mennyiért.
-
Bull1
aktív tag
válasz Sondi1986 #36 üzenetére
Én ilyet szóval nem mondtam h BF3 alatt repkedni fog minden. Az saját fizikai motort használ.
A konzolok meg az AMD imidzsét tudom sajnálni, mivel egyik készülék sem támogatja a Physx-et, valszeg emiatt elhúzódik majd ez a fajta fizikai szimuláció. Unreal Engine 4-et meg lehet ézni mit tud MOST Physx-el, vannak Youtube-on szép demók. Amúgy az NV ingyen adta volna a jogokat ha jól tudom, igaz erre nem emlékszem már.[ Szerkesztve ]
Schmitt Pál szolgálati készüléke: Sony Experia SP ókostellefon - Bip
-
kopidoo
senior tag
Ezeket a parasztvakító, valódi fizikával köszönő viszonyban sem lévő effekteket nyugodtan rá lehetne engedni a CPU kihasználatlan magjaira.
A turbulencia effekt a pajzson valami hányadék. Random generált részecskék össze-vissza halmaza. Dobjanak bele szél szimulációt és akkor tényleg üt. Meg a földre zuhanó (óriásrobotok lévén gondolom több tonnás) alkatrészek úgy pattognak, mint egy labda. Mondjuk hasonló van az Unreal 4-es motorjának demojában is -
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem pontosan így van. Az NV a CUDA licencet ajánlotta fel nekik. Az AMD a PhysX-et támogatná, ha OpenCL-ről menne. A CUDA-t nem akarják támogatni, mert ki akarják végezni.
(#36) Sondi1986: Ez a fajta egyszerű felfogás kétélű fegyver is. A PhysX pont azért van lenézve, mert a BF3-ban ugyanazt látod Radeonon, vagyis azt hiszi az egyszerű júzer, hogy marketingfogás. Ezzel persze úgy sem lehet mit csinálni.
(#37) Bull1: Ő arra gondolt, hogy sokan azt hiszik, hogy a nem PhysX-es játékok is PhysX-et használnak. Erről beszélgettem még az NV-vel Münchenben. Ok is látják, hogy az egyszerűbb ember egyszerűen gondolkodik. Ezért nehéz nekik ezt elmagyarázni, mert sokan a Havok játékokra látják azt, hogy PhysX ide vagy oda de jobban fut Radeonon. Csak ugye azt nem értelmezik, hogy a játék nem is GPU PhysX-et használ. Az, hogy mi értjük ezt nem jelenti azt, hogy a vásárlóbázis 90%-a érti. Ebből lehet pozitív és negatív eredménye is a PhysX-nek.
A next-gen konzolokra is lesz PhysX API. Szóval ez nem jelent gondot. A mai konzolokban sincs CUDA kompatibilis GPU és meg van oldva a dolog.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Bull1
aktív tag
Noigen, pedig milyen jó lenne ha ez a Physx téma támogatva lenne egy közös felületen, lehet több játékban lehetne viszont látni. Egyelőre addig marad az nVidia ezügyben. De ez a nyivákolás nagyon fárasztó, amíg Radeonom volt, én pl. nem fröcsögtem ilyen híreknél.
[ Szerkesztve ]
Schmitt Pál szolgálati készüléke: Sony Experia SP ókostellefon - Bip
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Biztos nem lehetne több játékban látni. Ahova bekerül oda szponzorálás útján kerül be. Igazából enélkül nincs sok értelme, mert ahogy a 19-es hsz-ben Strezi is leírta szimplán procin is meg tudják csinálni. Technikailag nincs értelme a GPU-t terhelni, amikor a mai játékok eleve GPU-limitesek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A rigid body az sosem futott GPU-n, mert nem igazán alkalmas rá. Ez úgy van belerakva a motorokba, hogy a ridig body többlettörmelékét akkor növeli meg, vagy kapcsolja be, ha mellé rak egy megterhelő particle effektet. Ezért van az, hogy High PhysX mellett is hozták ki a Radeont jobbnak a Borderlands 2-ben, mert a GPU-val gyorsított effektek nem jelentek meg a jelenet alatt.
A Borderlands 2-ben azért zuhan be a sebesség, mert PhysX nélkül is GPU-limites a játék. A cloth mehetne CPU-n és akkor csökkenne a GPU terhelése, ezzel pedig nőne a sebesség.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Bull1
aktív tag
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A részecske meg a folyadék az nyilván jobb GPU-n. Bár a Borderlands 2 zseléje, amit víznek mondanak azért annyira nem meggyőző. A Crysis 3-ban nézd meg a videókat amikor felrobban a gát. Na az meggyőző folyadékszimuláció. És az egy saját fizikai motor, vagyis semmi PhysX. Na persze az is GPU-val gyorsított.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A kis törmelék az nem részecskeeffekt. Az rigid body szimuláció. Szikra ezernyi játékban van PhysX nélkül.
A folyadékról ne beszéljünk. Ez igazából messze van attól, amilyennek kellene lennie. Mondjuk inkább zselének ezt a koszos vizet.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Bull1
aktív tag
Kis törmelék... ? Borderlands 2 alatt BRUTÁLIS mennyiségű részecske van ha az ember nekifekszik (millió videó van neten, rá lehet keresni). Gunzerker-el, egyszerre 2 db gyors fegyvert használva iszonyat mennyiségű szikrát és törmeléket lehet csiholni és a GPU meg se rezzen alatta. Aktívan játszom a játékkal, szóval valamennyire képben vagyok.
[ Szerkesztve ]
Schmitt Pál szolgálati készüléke: Sony Experia SP ókostellefon - Bip
Új hozzászólás Aktív témák
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...