Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tikakukac

    titán

    válasz hallador #137 üzenetére

    Ööö, haverom bement, K53-al, 2. alkalommal elmondta mivan és jó lenne, mert irgum-burgum, okés, gép el-vissza. 3. alkalommal ugyanez. Most attól, hogy én vagy más tud asztalt borítani, előrébb nem vagyunk, mert a gép sz@r marad/lett. Szóval de, telefonkagyló, vigyék el, csinálják meg. Ajánlom B-L-A-C-K kollega esetét, amikor nagyjából minden 2. nap az ügyfélszolgálaton verte magát, értelme pont annyi volt, mintha ott se lett volna. Az engem marhára nem érdekel, hogy láthatom az ügyintéző bájos pofiját vagy nem. Az érdekel, hogy legyen kész. Az ügyfélszolgálat meg nem csoda, felőlem behinthetik az összeset, engem a szerviz érdekel, nem a csevegés, meg egy kis cukorka a fotelban, miközben előadom a gépem történetét, és hogy milyen sz@rul dolgoznak. És még be is kell mennem, nem csak felkapni a telefont. No thx.

    Új gép vásárlása meg nem fenyeget, elvagyok a laptopjaimmal rendesen.

    [ Szerkesztve ]

    A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

Új hozzászólás Aktív témák