Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog (1)

    válasz wednesday #43 üzenetére

    három monitornál a megnövelt FoV miatt lehetnek anomáliák, mivel több minden van a képen, adott esetben több mindent kell számolni. pl ott a Shift 1, tökéletesen ment 1080pben q6600al, 3840x1024ben meg pár helyen 15fpsig esett le. GPU meg 40% körül henyét. Shift2nél javították, az már konzisztens volt három monitorral is.

    Dirt3 egyébként 3840x1024ben q6600@3.0val ultrán cpulimites volt, i5-760al viszont már a 6950 2GB volt a szűk, 46 min 56 avgvel (QPI emelésre nem reagált). dx11, ultra, 0xAA, szerintem azért egész jó teljesítmény:).

    proci belejátszás változó, stalker CoP pl teljesen lineárisan skálázódott a felbontás növelésével, crysis ultrán az oldalsó elmosás postprocessek miatt átment furmarkba (és majdnem hozta a fur+prime fogyasztási értékét), deus ex:hrt nagyon nem érdekelte, duke nukemet sem.

    nekem is egyébként meglepő volt, hogy a q6600 volt a szűk keresztmetszet egy 6950 2GB mellett 4m pixellel. szóval három monitornál tényleg vannak furcsaságok. másrészről viszont nagyon kevesen használunk eyefinity setupot, szóval elég kevés a tapasztalat. az i5-760 viszont eddig elégnek tűnik, tehát az i7 kell szerintem erősen túlzás, bár a 760at tesztelni nem igazán volt időm, lement két kör dirt3 és metro2033, mert azok tűntek leginkább limitesnek (és tényleg).

    visszakanyarodva a témához: alapvetően a háromszoros számítási igény akkor válik nagyon szívássá, ha egy threaden kell elvégezni. mert egy threadet nem lehet kidobni több cpumagra, tehát a magonkénti számítási kapacitás válik szűkké. és ez az, amiben az első tesztek alapján a Bulldozer nem remekelt, még az X6okhoz képest sem.

    [ Szerkesztve ]

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

Új hozzászólás Aktív témák