Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zsintai1987

    tag

    válasz Huntszy #168 üzenetére

    Fordítva van a valóságban, engineket az indie-k használnak mert nincs rá emberük hogy mindent beverjen a kódba! Nyilván az 5os Unityben is van topográfozó "menü" és két kattintás egy hegy, van benne ecset amivel felfested az erdőt, tele van assettekel amiket "bevágsz", de ha optimalizált játékot akarsz akkor 12evig assembli-ben kodol 1000ember.
    Jelenleg az összes engine arra jó hogy 2 év alatt kész legyen a játék olcsóbban.
    Vannak oldalak ahonnan te is tudsz ilyen dolgokat letolteni és kivalasztod hogy melyik enginehez kell(unreal, unity, cry) stb stb) a világon egy csomó dolog van lezerszkenelve.
    Egyébként az unreal 5 demoban volt hogy csak berakod ezeket a szkennelt dolgokat és megcsinalja a lod fazisokat rá, nem kell lodozni a teszteloknek(1990es technológia csak most van hozzá hardver ami elbírja)
    Ezért szoktam röhögni mikor mondják a nagy youtuberek hogy itt az új xbox ps4 és nézd ez mekkora next gén játék... Abba nem gondol hogy egy aaa kat. Játék min 2 éve készül a megjelenő konzolra és ugye az nem next gen.... Majd 4ev múlva jönnek azok amik next genek, addig marad a jelenlegi technológia....

    3700x, ASUS 570prime, 2X16GbCorsair 3200 cl16 , ház:CM 500P fehér, Seasonic Focus+ 550W 80+ GOLD, rx 5700xt nitro+

Új hozzászólás Aktív témák