Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • latzy

    csendes tag

    válasz Somatom #8 üzenetére

    Somatom ki kell abranditsalak. Itt Thaifoldon a Honda Click 125 ami tarol es azon pl. 10.000 kilometernel javasolja a Honda a belt/roller cseret. Harley mas kategoria, mint ezek az alap konzumer robogok.

    Nekem a 2016-os evjaratu rancfelvarrott Euro4-es CB500F van. Havi kb 1200km amit belerakok ez kb 1400 baht/twd benzinre (12.000 forint) mert gavallerosan vezetek, de igy sem megy 4 lityi fole szazon a fogyasztas. Lancot magam pucolom secperc alatt, szervizintervallum 6k kilometerenkent.

    Itt nem igazan vannak elektromos scooterek, max hibridje e Yaminak (grand filano hybrid) illetve a Honda tolta most ki a tularazott PCX meg jobban tularazott hibrid valtozatat.

    Ezek a statisztikak par napig jok, de utana mar nem erdekel. Levonod a kovetkezteteseket, de maradsz a szamodra kellemes vezetesi stilusnal. :)

  • adlersson

    aktív tag

    válasz Somatom #8 üzenetére

    Ezt te se gondoltad komolyan, hogy így kategorikusan kijelented, hogy szíj > lánc. :U Most a "láttál te már láncos olasz robogó" példájával élve, szerinted chopper, cruiser, esetleg túra vonalon túli gyárak nem jöttek még rá erre a trükkre, ha ennyire egyértelmű lenne a szíj fölénye? A szíjat szerelni, cserélni meg egy sz*pás és drága is, egyébként is csúszik, pláne ha összenyomódik a hátsó rugóstag, a tajvani éghajlat meg aztán totál nem kedvez a szíjas dolgoknak. De nem hiszem, hogy internet birtokában nehéz lenne szakszerű összehasonlítást találnod a témában.

    毋捌食過豬肉,嘛捌看過豬行路。

Új hozzászólás Aktív témák