Hirdetés
- Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
- A Pwnage kínálatában hamarosan megjelenik az eddigi legkönnyebb nagy méretű egér
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Redmi Pad Pro - jól sikerült
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Projektor topic
- Mini-ITX
- iPad topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Dedikált Galaxy AI gomb az új táblagépekhez
ma Kiszivárgott a Samsung Galaxy Tab S10+ és Galaxy Tab S10 Ultra kiegészítői közül több, ezek árulkodnak.
-
Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd
lo Végre megérkezett, 24 hónap garanciával!Mindenben erősebb, mint a korábbi favorit a Google Chromecast + Google TV 4K....
-
Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
it Nagy médiaszenzáció lett az a jelentés, amely szerint a Qualcomm megvenné az Intelt, erre azonban az elemzők szerint kevés az esély, ráadásul óriási trösztellenes botrányt okozna.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferrari fan
tag
válasz totron #29903 üzenetére
Mondjuk úgy, hogy havi 2-3 hívás van most, mióta megjelent a hír és erről az új szolgáltató emailt küldőtt az ügyfeleinek, hogy fizetős lesz a citromail.
Ebből volt akivel rendesen harcolni kellett, hogy mi nem a citromail ügyfélszolgálata vagyunk, hiába mondja hogy az van ide az internetre írva, hogy ügyfélszolgálat és az a szám amin most beszélgetünk, alig értette meg, hogy a weboldal a miénk és nem a citromailé, pedig még c betű sincs a domainünkben nem hogy mailAz írásom csak annak kiírása magamból, hogy mennyire mély és fájó itt a túloldalon időnként az emberi butaság, "jah én, erre nem gondoltam" és hasonló hozzáállás, ami egy picike figyelmességgel elkerülhető lenne(egyszerűen értelmezve jelen esetben egy webolalon látottakat, mert a google nem írja ki a telfonszámunkat, ahhoz rá kell menni a találatra és az oldalunkra), hogy egy ügyfélszolgálatot nem odaillő témába hívom....
Amúgy tudom ilyenekből születnek a 112-es segélyhívó videó vicces/szomorú montázsai
A topic célja is valahol tudtommal, kis "dühöngő" számunkra, jó értelemben"A pluszsegítség, mint gesztust nyilván szimpatikus. Sok fejben él - a nagyranőtt facebooki univerzum kivételével persze, ami mindenre is jó - a cipőt a cipőboltból elve, tehát a tartalmat követnie kell a domainnek, minél szorosabban, illetve ugyanez visszafelé is: a bejegyzett tevékenységhez/névhez csak a szorosan kapcsolódó infó a szerencsés a honlapon."
A "citromail" (és az összes többi email szolgáltató)mint email szolgáltató és annak átírányítási beállításainak ismertetése szerepel az oldalon lépésről-lépésre, képpekkel, ami az egyik funkciónkhoz szükséges, a programunknál. Ez pedig szinte nélkülözhetetlen funkciója a programnak, így kell a leírás is a beállításról.De nyílván szeretnél segíteni, én úgy vagyok vele, ha tudok segítek, csak ha közbe becsörög az igazi ügyfél akinek gondja van és egy iylen miatt 1 lefárasztja magát az ember agyilag, kettő hívhatod vissza az ügyfelet akit várakoztattál és vagy elérsz vagy nem...és itt már bosszantó összességében, de ez van, egy ügyfélszolgálat számíthat ilyenekre is.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Hálózati / IP kamera
- Kupon kunyeráló
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Programozás topic
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen