Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ferrari fan

    tag

    válasz totron #29903 üzenetére

    Mondjuk úgy, hogy havi 2-3 hívás van most, mióta megjelent a hír és erről az új szolgáltató emailt küldőtt az ügyfeleinek, hogy fizetős lesz a citromail.
    Ebből volt akivel rendesen harcolni kellett, hogy mi nem a citromail ügyfélszolgálata vagyunk, hiába mondja hogy az van ide az internetre írva, hogy ügyfélszolgálat és az a szám amin most beszélgetünk, alig értette meg, hogy a weboldal a miénk és nem a citromailé, pedig még c betű sincs a domainünkben nem hogy mail :DDD

    Az írásom csak annak kiírása magamból, hogy mennyire mély és fájó itt a túloldalon időnként az emberi butaság, "jah én, erre nem gondoltam" és hasonló hozzáállás, ami egy picike figyelmességgel elkerülhető lenne(egyszerűen értelmezve jelen esetben egy webolalon látottakat, mert a google nem írja ki a telfonszámunkat, ahhoz rá kell menni a találatra és az oldalunkra), hogy egy ügyfélszolgálatot nem odaillő témába hívom....
    Amúgy tudom ilyenekből születnek a 112-es segélyhívó videó vicces/szomorú montázsai :DDD
    A topic célja is valahol tudtommal, kis "dühöngő" számunkra, jó értelemben :DD

    "A pluszsegítség, mint gesztust nyilván szimpatikus. Sok fejben él - a nagyranőtt facebooki univerzum kivételével persze, ami mindenre is jó - a cipőt a cipőboltból elve, tehát a tartalmat követnie kell a domainnek, minél szorosabban, illetve ugyanez visszafelé is: a bejegyzett tevékenységhez/névhez csak a szorosan kapcsolódó infó a szerencsés a honlapon."
    A "citromail" (és az összes többi email szolgáltató)mint email szolgáltató és annak átírányítási beállításainak ismertetése szerepel az oldalon lépésről-lépésre, képpekkel, ami az egyik funkciónkhoz szükséges, a programunknál. Ez pedig szinte nélkülözhetetlen funkciója a programnak, így kell a leírás is a beállításról. :K ;)

    De nyílván szeretnél segíteni, én úgy vagyok vele, ha tudok segítek, csak ha közbe becsörög az igazi ügyfél akinek gondja van és egy iylen miatt 1 lefárasztja magát az ember agyilag, kettő hívhatod vissza az ügyfelet akit várakoztattál és vagy elérsz vagy nem...és itt már bosszantó összességében, de ez van, egy ügyfélszolgálat számíthat ilyenekre is. :U

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák