Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gulyasa

    őstag

    válasz Radírpók #25 üzenetére

    Először fontos tudni, hogy ez a garancia időn túli csere csak a NaviGate-en keresztül beszerzett órákra érvényes. Tehát vagy tőlük kell vásárolnod, vagy a hivatalos viszonteladóiktól. Egyéb forrásból érkező Garmin órákra nem elérhető ez a lehetőség.

    Azt is fontos tudni, azért működtetik ezt a csereberélő/beszámítós rendszert, mert maga a NaviGate nem működtet saját szervizt, tehát azzal nem foglalkoznak.
    Ha a tőlük származó óra meghibásodik válik garancia időn belül, akkor szinte most már azonnal cserélik ugyanolyan típusúra (régen elvileg ez 4-5 hétbe telt).

    Ha garanciaidőn túl történik a baj, és ha még forgalmazzák az adott típus, akkor a régi órát fix áron beszámítva egy ugyanolyan típusú másik órára cserélik, ráfizetéssel.
    Ha már nem forgalmazzák a típust, akkor szintén ugyanazon a fix áron beszámítják egy újabb órába.

    És persze szintén feltétel, hogy az a régi óra rajta van még a hivatalos fix áras listán:
    https://www.garmin.hu/kozponti-ugyfelszolgalat

    Samsung S23+ 512GB, LG OLED 48" C1, Zidoo Z9X, OCTAGON SF8008 4K UHD E2, Sony WH-1000XM3, LG HBS-FN6, Tribit MoveBuds H1

Új hozzászólás Aktív témák