- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házimozi belépő szinten
- Androidos fejegységek
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- eGPU tapasztalatok
- Milyen SSD-t vegyek?
- SSD kibeszélő
Hirdetés
-
Már a Sparkle is jegyezhet fehérbe öltöztetett videokártyákat
ph A gyártó egy 8 és egy 16 GB-os, inteles modellel jelentkezett, amiket ránézésre nem igazán tudnánk megkülönböztetni egymástól.
-
Rövid előzetesen a Lost Records: Bloom & Rage
gp A Don't Nod legújabb kalandjáték valamikor az év folyamán érkezik PC-re és konzolokra.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
vicze
félisten
válasz #06658560 #19 üzenetére
Több hatóságnak is van problémája is vele. Elég nyilvánvalóan félrevezető.
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz #06658560 #29 üzenetére
Nem értesz. Én a tapintásról beszélek. Az amit Te az alap, hogy ha véletlenül érek csak hozzá, akkor azt ne vegye gombnyomásnak. Vagyis, elvileg meg lehetne azt is csinálni, hogy egy érintőgomb valamilyen formájú legyen, legyen rajta valamilyen rece / kitüremkedés, ami alapján az ujj tudja, hogy "merre jár", aztán ilyen "hall elemmel" (őszinte leszek, nem tudom mi ez) az is megoldható lenne, hogy csak nyomásra történjen valami. A végén már csak egy kérdés marad: mire jó ez? Ezt egy hagyományos (nyomó)gomb is tudja.
És most nézd meg a Tesla kormányát (ami szvsz. olyan szép, mint egy lóharapás). Teljesen síkban vannak a gombok. -
<Adamsky>
nagyúr
válasz #06658560 #52 üzenetére
"Steer by wire nem road legal."
Tuti-tuti-tuti? Na, rákerestem, hogy melyik volt az a japán gyártó: "Infiniti Direct Adaptive Steering". pl.: link1, link2#58 Decepticon
" ... a mechanikai kapcsolat valóban kötelező ... "
Nem kételkedve a szakmai tudásodban, de akkor a Q50 és Q60 az EU-ban más kormányszerkezettel van forgalmazva?
Valamint, ha van fizikai kapcsolat a kormány és a kerekek között, akkor hogy jöhet létre olyan hiba, amit az #51-ben link-eltem?[ Szerkesztve ]
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz #06658560 #63 üzenetére
Szuper, hogy jogszabályokat idézgetsz, csak az a baj, hogy közben kimész az utcára, és bizony simán összefuthatsz egy Q50-el (Q60 már ritkább).
Innentől két dolog lehetséges:
a) amit link-eltél már rég nem aktuális
b) az Infiniti valahogy (de, hogy) kijátszotta az Eu-s (?) jogszabályokat"Nincs jelen a márka." - mi van?
https://infinitimagyarorszag.hu/keszleteink#64 makkmarce
"szerinted hány "sunday driver"-nek van pénze az 30-50 millás teslára?"
Rengetegnek. Láttad a Taycan-os videót?" ... nincs neki a garázsban már egy ferrari vagy egy R8?"
Az már nagy valószínűséggel nem "sunday driver", de a valós adatokat ahogy én, úgy valószínű Te se tudod -
<Adamsky>
nagyúr
válasz #06658560 #66 üzenetére
"Márciusban vonult ki Nyugat-Európából."
... én már semmit sem értek."Az a tengelykapcsoló lehet a kulcs, ami szerintem nem oldható ... "
Utána néztél / olvastál? A kuplung tényleg ott van, de normál esetben nyitva van. Ha pedig elmegy a "delej", akkor zár. Vagyis a steer by wire 100%-ban megvalósul és - a lényeg, így - minden bizonnyal a jogszabálynak is megfelel. Különben egyet sem látnál belőlük akár a magyar utakon.
Új hozzászólás Aktív témák
- Elemlámpa, zseblámpa
- bitpork: Balatoni autós tali 2024
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Marvel Snap
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Házimozi belépő szinten
- Autós topik
- További aktív témák...