Hirdetés
- OLED TV topic
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Házimozi belépő szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- [Re:] Árlistákat hozott a tavaszi szellő
- Melyik tápegységet vegyem?
- Intel Core i3 / i5 / i7 4xxx "Haswell" és "Haswell Refresh / Devil's Canyon" (LGA1150)
- 3D nyomtatás
Hozzászólok Aktív témák
-
INGJOKE
addikt
Király... egyszer tuti lesz ilyen kocsim. Imádom ezeket a kocsikat. És így már nem kell külön ps5-t se venni.
Troll! Feed them!!! Mi mix 2s 6/128(EU dev) +Polar Vantage M +Mi Notebook pro I7 16 gb 256 gb(+512) ssd+ Logitech g903+ Jabra Elite Active T65
-
moleculez
addikt
Ilyen gyorsulás egy akár 7 üléses sedántól
BETEG! Kell!!! Na jó, kéne, csak eddig életemben összesen nem volt még ennyi pénzem
A világ minden problémája az oktatás hiányára, vagy minőségére vezethető vissza.
-
Plug Life
tag
Kitörli a seggét a németek olajos szarjaival 😂
[ Szerkesztve ]
-
pusszycat
veterán
Na jó, beismerem, ilyen kormányt még nem fogtam.
" Minél előbb, annál hamarabb." - by pusszycat. Samsung 860 EVO SSD 500 GB inside :) Samsung Galaxy S9 Plus & Xiaomi Mi 10T 8/128 GB 5G Cosmic Black :))
-
.Szaki.
őstag
Az autó Teslához hűen gyönyörű, teljesítménye elképesztő és a belső is rendkívül ízléses, de az a kormány valami borzasztó lehet. Én értem, hogy már teljesen az önvezetésre akarnak ösztönözni, de a lehetőségek még azért sehol sem adottak ilyen szinten, hogy egy ennyire - feltételezhetően - használhatatlan kormányt tegyenek bele.
-
tothmaxy182
őstag
Nem hiszem el, hogy az a kormány a hétköznapokban kényelmesen használható.
Minden szavam magánvélemény!
-
oriic
HÁZIGAZDA
Azt a kormanyt EU-ban lehet egyaltalan hasznalni?
Live-Die-Respawn
-
vicze1
nagyúr
"Futurisztikus belsőre" = Aka. használhatatlan fosra.
Minding is az volt a az álmom, hogy a kesztyűtartót touch screen gombbal nyissam. Ha akarnák se tudnák jobban szívatni a sofőrt. Tényleg az autó ipar Apple-je.... -
.Szaki.
őstag
Az elején én is ezt akartam írni, de nem vagyok tisztában a szabványokkal, hogy milyen lehet egy kormány. Ha PSA konszernen belül a Peugeot-nak engedik a gokart kormányt (ami egyébként meglepően jó) és anno a Citroen is megcsinálhatta a középen fix kormányt, akkor olyan nagyon szigorú szabályok nem lehetnek.
-
Kopi31415
félisten
"Az autó Teslához hűen gyönyörű, teljesítménye elképesztő és a belső is rendkívül ízléses,"
Mindkét felével vitába szállnék.Part to Part | Status:122% completed | Estimated time remaining:1193hr 2min 30sec ----- Converting Data | Status: 425% completed | Estimated time remaining: 1193hr46sec
-
BabMester
aktív tag
Ez a marketing, hogy lehet játszani, de nagy valószínűséggel azért tettek bele ilyen erős HW-t mert a 2015 előtti S-sek megadják magukat a frissitések miatt. Szimplán elfogy a RAM, kevés az akkori HW és lefagy az egész touchscreen, amitől használhatatlan az autó.
A szövetségi felügyelők visszahívást is javasoltak a Teslának, de ők nyilván nem ismerik el a hibát. [link]
-
vicze1
nagyúr
Hát nem látjátok a problémát azzal, hogy egy autóban a funkcionalitás korlátozva van, akkor erőteljese problémák vannak.
Majd ha nem tudsz az autódba bejutni mert lemerült a telefonod, akkor lesz fejvakarás.Nem véletlen van minden egyes Tesla baleset a vezetőre fogva, hisz minding az a hülye. Az hogy Autopilot-nek neveznek egy funkciót, ami erre a megnevezésre alkalmatlan, az is a user hibája.
-
Kopi31415
félisten
Ez vajon road legal lesz Németországban?
Part to Part | Status:122% completed | Estimated time remaining:1193hr 2min 30sec ----- Converting Data | Status: 425% completed | Estimated time remaining: 1193hr46sec
-
Noukoum
addikt
Hát nem látjátok a problémát azzal, hogy egy autóban a funkcionalitás korlátozva van, akkor erőteljese problémák vannak.
Majd ha nem tudsz az autódba bejutni mert lemerült a telefonod, akkor lesz fejvakarás.
Még nagyobb
Nem véletlen van minden egyes Tesla baleset a vezetőre fogva, hisz minding az a hülye.
Még annál is nagyobb
Az hogy Autopilot-nek neveznek egy funkciót, ami erre a megnevezésre alkalmatlan, az is a user hibája.
Most komolyan a nevével van bajod? A tesla oldalán részletes információt talál mindenki mire képes / alkalmas a rendszer, és milyen felelősséggel jár a használata. YouTubeon ezer millió teszt van róla, utána lehet és kell olvasni. Ez egy külön megvásárolható funkció, amit nem is használ automatikusan az autó. Nem kötelező használni. Nehogy már az autó hibája legyen hogy valaki hülye.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
-
vicze1
nagyúr
válasz
Kopi31415 #19 üzenetére
Több hatóságnak is van problémája is vele. Elég nyilvánvalóan félrevezető.
-
vicze1
nagyúr
Hát 10+éves dolog, hogy a drágább kocsik az adott sofőr beállításait beállítják beszállások, a futurisztikus Tesla sok év után se tudja ezt.
De az ablaktörlőt állítsd a touchscreenről... Mondom user error nyilván... -
<Adamsky>
veterán
válasz
tothmaxy182 #6 üzenetére
Biztos nem, ill. nehezen tudom elképzelni. Ehhez olyan áttételezés kellene, mint a forma-1-es autókba (meg olyan kormányszögek). Szerintem Musk túl sok Knight Rider-t nézett.
" ... az irányjelző és egyéb kapcsolókar is eltűnt – helyettük háttérvilágítással ellátott, nyomásérzékelő gombok végzik a szokásos funkciókat a kormányon ... "
Ez a csúcs! Most már egy egyszerű index-eléshez is le kell az ember vegye a tekintetét az útról. Nemrég éles vita volt az egyik Tesla-hoz kapcsolódó hír topic-jában, hogy mennyire balesetveszélyes a tegyünk mindent kijelzőre és érintőgombokra filozófia. Tessék! Ezzel a hülye húzással újabb szintre emelték ezt az agymenést.#9 vicze1
+1
Én megpróbáltam ugyanezt körülírni, de a lényeg ez#10 .Szaki.
" ... a Citroen is megcsinálhatta a középen fix kormányt ... "
Az milyen szabályba ütközött volna? Az csak egy design dolog, és még jó is lett volna, ha nem jelentett volna nagyon sok plusz súlyt az a megoldás. A Tesla-é szerintem egyszerűen balesetveszélyes. Nem lehet "átfogni" rendesen.[ Szerkesztve ]
Amennyiben Emui 9-es telefonod van, és nem megy a Google Pay contactless payment, írj rám kérlek.
-
Örömmel fogom a Italdesign DeLorean terveit és az érkező új hibrid és villanyverdákat az olaszoktól.
Karóra és formatervező projekt + egy asztali AMD szörnyeteg
-
collecting
tag
Új Peugeot-om van, imádom a "gokart" kormányt. Bajban is vagyok, mert ha egyszer le kell majd cserélni a kocsit, már nem akarok másmilyen kormányt, annyira kényelmes és futurisztikus.
iPhone 12 mini / iPad Pro 2020 / iPad 2018 / MBP 2016 / Mac Mini 2018 / Watch S6 / AirPods Pro / HomePod / HomePod mini / AirPods Max
-
Kopi31415
félisten
válasz
<Adamsky> #24 üzenetére
Mondjuk pont a kormányon általában könnyen kitapintható melyik gomb melyik és nem kell elengedni hozzá. Ennek ellenére szerintem is baromság, ha nem rendes gombok azok, de az nem a megtalálhatóság miatt. Arra lehet jót tervezni.
Part to Part | Status:122% completed | Estimated time remaining:1193hr 2min 30sec ----- Converting Data | Status: 425% completed | Estimated time remaining: 1193hr46sec
-
<Adamsky>
veterán
válasz
Kopi31415 #27 üzenetére
" .. könnyen kitapintható melyik gomb melyik ... "
Amennyiben az hagyományos gomb. De érintőgombok lesznek. Olyasmi, mint ami az új Golf-ban és ID.3-ban a lámpakapcsoló. Az is kész téboly.Amennyiben Emui 9-es telefonod van, és nem megy a Google Pay contactless payment, írj rám kérlek.
-
Kopi31415
félisten
válasz
<Adamsky> #28 üzenetére
Ha érintőgomb, még megoldható úgy, hogy bizonyos erő kifejtése esetén működjön. Pl. Hall elemmel. És akkor sem nyomsz be semmit.
Part to Part | Status:122% completed | Estimated time remaining:1193hr 2min 30sec ----- Converting Data | Status: 425% completed | Estimated time remaining: 1193hr46sec
-
<Adamsky>
veterán
válasz
Kopi31415 #29 üzenetére
Nem értesz. Én a tapintásról beszélek. Az amit Te az alap, hogy ha véletlenül érek csak hozzá, akkor azt ne vegye gombnyomásnak. Vagyis, elvileg meg lehetne azt is csinálni, hogy egy érintőgomb valamilyen formájú legyen, legyen rajta valamilyen rece / kitüremkedés, ami alapján az ujj tudja, hogy "merre jár", aztán ilyen "hall elemmel" (őszinte leszek, nem tudom mi ez) az is megoldható lenne, hogy csak nyomásra történjen valami. A végén már csak egy kérdés marad: mire jó ez? Ezt egy hagyományos (nyomó)gomb is tudja.
És most nézd meg a Tesla kormányát (ami szvsz. olyan szép, mint egy lóharapás). Teljesen síkban vannak a gombok.Amennyiben Emui 9-es telefonod van, és nem megy a Google Pay contactless payment, írj rám kérlek.
-
Kár hogy a külső szinte maradt a régi . Maga a kormány nekem nem tetszik.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line. iPad Pro LTE & iPad 2018 ,IPhone SE 2020,Android One R.I.P
-
domerator
veterán
válasz
collecting #26 üzenetére
3 évig 208-ast használtam, visszasírom a kis kormányt, nagyon állat volt
Reggae ‘till I die ... iPhone 12 mini, iPhone 4S 8GB iOS 6.1.3 (!!!), MacBook Air 2017
-
collecting
tag
válasz
domerator #32 üzenetére
Ugye?
Pedig minden tesztelo furcsanak talalta, nem tudtak beallitani jol stb... aztan beleultem egy tesztkorre, azonnal rakattantam, annyira kenyelmes, jol nez ki, tiszta urhajo az egesz
nem is akarok masfajta kormanyt, annyira oldschoolnak hat minden mas a kis kormany utan
iPhone 12 mini / iPad Pro 2020 / iPad 2018 / MBP 2016 / Mac Mini 2018 / Watch S6 / AirPods Pro / HomePod / HomePod mini / AirPods Max
-
k1ll3rIMi
csendes tag
Légy szíves a gyorsulási adatoknál a m/h-t javítsátok ki mi/h-ra, mert ebben a formában most méter/órát jelöl. Köszi
-
domerator
veterán
válasz
collecting #33 üzenetére
Jaja... nem is értem, hogy ha van szervó, akkor miért nem csökken a kormánykerék mérete? Vészhelyzetben pl. sokkal kisebbet kell mozdítani rajta.
[ Szerkesztve ]
Reggae ‘till I die ... iPhone 12 mini, iPhone 4S 8GB iOS 6.1.3 (!!!), MacBook Air 2017
-
Kinder
senior tag
Már hogyne tudná?!
Közelítek az autóhoz ( zsebemben a telefonom ), az autó feléled, beszállok ( ekkor odamegy a kormány és az ülés, ahova állítottam ), és rakhatom "D"-be, aztán indulhatok. Ha az asszony vezet, akkor máshol van a kormány és az ülés, magától.Az ablaktörlőt tökéletesen lehet vezérelni az indexkarról, fél éve nem kellett a képernyőt nyomnom hozzá.
Légyszíves ne írj baromságot.
Egy Tesla Model3 tulaj
[ Szerkesztve ]
-
Kinder
senior tag
Az a baj, hogy aki itt szarozza - mert ez népbetegség, szarozzuk a Teslát -, életében nem próbálta, csak olvassa a sok sok lúzert, és az alapján dönt.
Szerencsére itt már mindenki vezette is több ezer km-t az új Model S-t, és tudja, milyen az új kormányt kezelni.
Gratulálok, okosak vagytok.
Fotelszakértők. -
Kopi31415
félisten
válasz
domerator #35 üzenetére
Mert ahogy lentebb linkeltem, megvan adva a maximális kormányelfordítási erő akkor is, ha tönkre megy a szervó. Az előírás az első linken magyarul is elérhető. Amúgy vészhelyzetben pont ugyanakkora mértékben kell elfordítani, mint a nagyobbat.
Part to Part | Status:122% completed | Estimated time remaining:1193hr 2min 30sec ----- Converting Data | Status: 425% completed | Estimated time remaining: 1193hr46sec
-
Kopi31415
félisten
Hogy is volt a német bírósági döntés? Az intervallum ablaktörlés sebességének állítása csak a tableten lehetséges, ezért menet közben nem lehet basztatni, ha mégis, akkor a sofőr a hibás ha közben baleset szenved.
Part to Part | Status:122% completed | Estimated time remaining:1193hr 2min 30sec ----- Converting Data | Status: 425% completed | Estimated time remaining: 1193hr46sec
-
Kopi31415
félisten
válasz
<Adamsky> #30 üzenetére
Hall elem. Piezo kristály, ami a nyomóerő hatására feszültséget generál. Lehet érintőgombot ésszel is csinálni. És mondom, nekem se tetszik.
Part to Part | Status:122% completed | Estimated time remaining:1193hr 2min 30sec ----- Converting Data | Status: 425% completed | Estimated time remaining: 1193hr46sec
-
-
ilor14
tag
Kár, hogy szerelés minőségében még eléggé le vannak maradva a nyugati autógyártóktól, hézagosan van összerakva, ropog az egész belsőtér; van még hova fejlődniük.
iPhone 11, Lenovo y520, Dell Latitude E7450
-
<Adamsky>
veterán
válasz
collecting #33 üzenetére
Csakhogy a te Peugeot-ban - nem kicsit - más a kormány. Persze a formája rendhagyó (ezt legfőképp a műszerfal tetejére tolt óracsoport okozza) és a mérete sem szokványos, de legalább "kör". Ezt parkoláskor, veszély esetben, bárhol meg tudod fogni, és tudod tekerni.
Ezzel szemben ez az új Tesla kormány nem kerek, ill. felül hiányzik belőle egy darab. Arra is felhívnám a figyelmet, hogy kb. 4- és 8 óránál viszont kiszélesedik. Nem követi a képzeletbeli körívet. Utóbbi akár még zavaró is lehet, ha éppen a kormány eltekerve marad, és az ember úgy próbál ki- v. beszállni. Persze lehet meg van oldva, hogy a kormány ilyenkor felemelkedik, vagy középre forog (drive by wire) magától, de akkor is ... ez így valahogy, na ... szóval a jó, nem ilyen.#35 domerator
" ... ha van szervó, akkor miért nem csökken a kormánykerék mérete?"
Talán mert a kettő között nincs összefüggés? A kis kormánykerekek - legfőképp a sportkocsikban - azért jöttek be anno, hogy minél kisebb mozdulattal lehessen irányt váltani (még akkor is, ha egyébként nincs szervó).
A kezdeti szervókkal pedig az volt a baj, hogy nagy tempónál is pont ugyanolyan könnyű volt őket tekerni, mint a városban araszolva. Erre jött a sebességfüggő szervó, ami nagy tempónál "felkeményedett". Ma pedig már az áttételezést is tudják változtatni. Vagyis, nagy tempónál adott kormánymozdulat kisebb, míg kis tempónál ugyanaz a mozdulat nagyobb kerékelfordulást eredményez. Talán valami ilyesmi lesz az új Tesla-ba, és akkor talán (!) nem lesz vele egy nettó szo*ás parkolni, megfordulni (Y) vagy éppen veszély esetén manőverezni (jávorszarvas teszt).#41 Kopi31415
Köszi az infót! Tudom, hogy jóra is meg lehet csinálni (ilyen van az újabb Audi-kba is). Egy plasztiklapot nyomsz, mégis olyan érzés, mintha egy rendes kapcsolót kapcsolnál.#43 makkmarce
A Mercedes belsőkről nagyon régóta nekem is a "bazári" szó az első, ami beugrik. Ők már egy jó ideje - elsősorban - Kínának gyártanak autót. Erre az útra lépett rá szerintem a BMW is az új "vesékkel", amik végső formájukban valahogy biztos így fognak kinézni.
Amennyiben Emui 9-es telefonod van, és nem megy a Google Pay contactless payment, írj rám kérlek.
-
Decepticon
őstag
válasz
<Adamsky> #46 üzenetére
Az elején éppen erre gondoltam, amit leírtál. Szerencsére a jogszabályok Európában nagyon komolyan beszabályozzák az autógyártó fantáziáját, ezért olyan brutális a különbség a koncepció autó és az utcára engedett verzió között. Ez a kormánykonstrukció ki van zárva, hogy anélkül átmenjen, hogy jogszabályt kellene módosítani. Ráadásul meglátásom szerint továbbra is balesetveszélyes, hiszen egy utcai autó áttételezése egészen más mint egy versenyautóé és persze meg lehet oldani ahogyan írtad, de pont a kormány az a része az autónak, aminek meg kell maradni a lehet legegyszerűbbnek az atombiztonságosság érdekében. Nagyon kis lépésekkel engedik azt a részt 'elektromosítani. Tudnék mesélni a VW kormányoszlopának gyártási pontosságának követelményeiről.
Manjaro Linux GNOME Community Edition
-
Kopi31415
félisten
válasz
Decepticon #47 üzenetére
Az erre vonatkozó jogszabályok nem EU, hanem ENSZ szinten élnek.Ott van linkelve, magyarul is.
#46 <Adamsky>: A kormányzásnak muszáj mechanikai kapcsolatot fenntartania a kormány és a kerék között, így eléggé korlátozott keretek között lehet variálni az áttételt. Mert a fordulókör és egyebek függetlenek kell legyenek a szervótól, vagyis annak kiesése esetén csak a kormányerők nőhetnek meg. Meghatározott mértékben.[ Szerkesztve ]
Part to Part | Status:122% completed | Estimated time remaining:1193hr 2min 30sec ----- Converting Data | Status: 425% completed | Estimated time remaining: 1193hr46sec
-
vicze1
nagyúr
Hát akármennyire is keresem csak azt találom, ahol a felhasználók azt kérik, hogy legyen ilyen képesség. Ezek szerint egy SW frissítéssel voltak kegyesek belerakni?
Mikor vásárlás előtt álltunk ezt nem tudta.A M3-ban csak indítani lehet és megállítani, sebességet állítani csak menüben lehet, lásd a link. Illetve a cikkben szereplő Model S ráncfelvarráson megmutatnád az index kart?
Akkor nyilván a kesztyűtartót és az első csomagtartó is ki tudod nyitni menüben turkálás nélkül? Csak ha már annyi hülyeséget irkálok.
Igazad van lúzer vagyok, úgy látszik a lenéző magatartás már a Tesla tulajok is átvették az Apple tulajoktól.
Hozzászólok Aktív témák
Hirdetés
ma Szarvkormány, nyomásérzékelő gombok, tripla kijelző és konzolos számítási teljesítmény a méregdrága üvegbúra alatt.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- Alternatív kriptopénzek (altcoin-ok) és bányászatuk
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- OLED TV topic
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Ubiquiti EdgeRouter family
- PlayStation 5
- Android dual SIM okostelefonok
- Konkrét moderációval kapcsolatos kérdések
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- További aktív témák...
- Dell Latitude Bazár! E6540 ; E6440 ; E6420 ; E6320 ; E5530 ; E5440 ; E5430 E7450 ; E7250 ; E7240
- Windows 10 Pro Retail kulcsok jogtisztán, a legolcsóbban
- HP LaserJet Pro MFP M426fdn WIFI - SCAN - USB
- HP Elitebook 9480m i7-4600U/8GB DDR3/128GB SSD+500GB HDD/HD+/HUN Vil.Bill./Új Akku/Új Állapot
- Lenovo ThinkPad T490*i5 8265U/8GB/256GB NVMe/19 ciklus/2022.12.10***AJÁNDÉK:új Thinkpad táska+egér
Állásajánlatok
Cég: Netrix Internet Kft
Város: Budapest