Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Neovenator #15 üzenetére

    A deferred render nem marad örökre. Az ALU kapacitás sokkal gyorsabban nő, mint a memóriasávszél, így a tiled forward render lesz a jövőben az uralkodó, ami az Intel által is támogatott GRID 2-ben van. Ennek a 2x MSAA alig 2-3 fps csökkenést jelent.
    Az NV csak leállította az FXAA fejlesztését. Ennek stratégia okai voltak. Egyrészt az AMD hardverek sokkal gyorsabban csinálják, másrészt az AMD MLAA 2.0 algoritmusának minősége jobb. Az FXAA 4.0 egy alternatív irányban indult el, de arra ott lett a TXAA. Az MLAA 2.0 pedig annyira elhúzott subpixel pozíció keresésével, hogy felesleges utána menni minőségben. Nem mellesleg az NV-n ez az implementáció gyorsabban fut, tehát az NV-nek az MLAA 2.0 úgy jó ahogy van.
    Az Intelnek van saját AA megoldása. Készítettek egy központi processzorokon futó MLAA implementációt. A fejlesztők használhatják, ha akarják.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák