Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz seolwon #2 üzenetére

    Nem lehet sehonnan sem szerezni sajnos. Ezek az R-es asztali holmik fantomtermékek. :(

    (#5) C1trom: Nem tudják megverni a Kaverit az új játékokban. Számos szituációban rossz a skálázódás hatásfoka, így az eDRAM csak helyenként jelent előnyt. A HD 4600-nál az új játékokban nem egy helyen háromszor-négyszer gyorsabb a Kaveri IGP-je. Az eDRAM-os Iris maximum kétszer gyorsabb tud lenni. Emellett több helyen nem is működik jól, mint például a BF4-ben.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Sanya #7 üzenetére

    Az Alienware gépekben van mux. Ott a BIOS-ban le lehet tiltani az IGP-t, és ekkor a dedikált GPU kerül fizikai összeköttetésbe a kijelzővel. Ezt szándékosan építi be a gyártó, ha valaki nem szeretne új notit venni, csak azért mert lejárt az IGP-re a mainline támogatás.

    (#10) modeller: A switchable graphics egyszerű. Annak alapvető eleme a mux. Onnantól lett a dolog problémás, hogy kikerült a mux, és helyette szoftveres váltás van. Az lehet, hogy nem megy el a kép váltásnál, de ha nem támogatja a program ezt a rendszert, vagy nincs az IGP-nek drivere az új szoftveres muxless megoldásokra, akkor nem működik tovább.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz rudi #9 üzenetére

    A legnagyobb fék a driver. Nem szán elég erőforrást az Intel arra, hogy minden játékot profilozzon. Pedig a különböző specifikus rutinok már elég jók. Ha nem így lenne, akkor nem menne jól a cucc pl. a GRID2-ben vagy a Tomb Raiderben (TressFX off persze, mert az máig hibás Intelen).
    De például ott a népszerű League of Legends. Nulla profil van rá, és amíg a HD Graphics 4600 a 20-30 fps-ért küzd, addig a Kaveri top IGP-je a 100 fps-t verdesi. De például, ha átírod az exét egy profilozott játékra, akkor ugyan lesznek grafikai hibák a megjelenítésben, de rögtön jön a 50-80 fps - profiltól függően. Be kellene állítani embereket tesztelni, és engedélyezni minden játékra a profilozást. Kiszedni a grafikai hibákat és maximalizálni a teljesítményt. A Command Streamert is érdemes lenne befogni.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz modeller #17 üzenetére

    De értsd meg, hogy a switchable graphics az egy muxed rendszer. Az IGP és a dGPU egyaránt csatlakozik a kijelzőhöz. Annyit teszel, hogy az OS-ekre telepíted mindkettőhöz a drivert, és amikor váltasz, akkor csak a muxot kapcsolja át a rendszer. Velősen fogalmazva olyan, mintha menet közben lehúznád a monitorcsatit és átdugnád a másik GPU-ba.

    A muxless azért problémásabb, mert az egy virtuálizálást megvalósító rendszer. A dGPU sosincs direkt összeköttetésben a kijelzővel, így az IGP driverébe kell építeni olyan funkciókat, amelyek biztosítják az átkapcsolást. Ha a dGPU átkapcsoló rutinja frissült, és ehhez nem frissül az IGP drivere, akkor onnantól kezdve nincs dedikált GPU-d az új driverekkel.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz satz18 #20 üzenetére

    Amikor szükségesnek érzik. Ez nincs időhöz kötve. Manapság eléggé normalizálódott a helyzet, mert az átkapcsolást korábban is leginkább azért frissítették, mert az adott játék képtelen volt működni a dedikált GPU-n. Ennek egy része megoldható driverből, míg a másik része a fejlesztőkön múlik. Szerencsére már nagyon kevesen csinálnak ostobaságot. A nagy stúdiók közül szinte csak a Rockstar és a Creative Assembly ragaszkodik a kiöregedett detektálási formákhoz.
    Ugyanakkor ha mondjuk jön egy GTA5, ahol a Rockstar továbbra is hülyeséget csinál, akkor kell az új rutin, és a régi notikat lehet újra cserélni, mert hiányzik az IGP oldali támogatás hozzá.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Ferkósza #23 üzenetére

    Az lassítja a rendszert, hogy a dGPU nincs összeköttetésben a kijelzővel. Ezért minden elkészült képkockát át kell másolni az IGP-nek, és onnan lehet csak megjeleníteni. Ez valóban okoz úgy 5-10%-os deficitet. Ezt a gondot sosem lehet eltüntetni, mivel a hardver oldaláról keletkezik.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák