Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tyrel

    őstag

    válasz Abu85 #36 üzenetére

    Köszi mindkettőtöknek! :)

    A Chill-t értettem mire való, a benchmarkos példát azért hoztam mert ott látszik nagyon jól hogy a minimum fps-en javítani tud, és azt nem értettem...

    Azt meg nem tudtam, hogy user input alapján dönti el hogy mennyire fogja vissza a GPU-t - nekem valamiért az volt az elképzelésem, hogy a jelenetben lévő mozgás mennyiségéből találja ki, hogy mit csináljon. Olyasmire gondolok mint a filmek lejátszása / kódolása, ami ugye a frame-ek többségének csak a deltáját tárolja (tehát hogy miben különbözik az előző frame-től), és ha egy határértéket meghalad az eltérő pixelek száma, akkor jön egy új key-frame. (esetünkben key-frame helyett a performance boost, nyilván) Azt hittem hasonló logikát követ a Chill is, persze tudom a játékok tök máshogy működnek mint egy film, az implementáció biztos nem lehet ugyan az, csak... azt hittem a jelenetet figyeli, nem az usert.

    [ Szerkesztve ]

    Turenkarn

Új hozzászólás Aktív témák