- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen TV-t vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mindig lehet alacsony deltát produkálni, hisz az csak egy távolság két pont közt. Szóval egyszerűen csak meg kell keresni a megfelelő referenciapontokat, amiket szeretnél betenni az összehasonlításba, és kész. Példaképp általában a leggagyibb CMS is képes arra, hogy a 100% szaturált 100% fényerejű R, G, B színeket ráillessze egy panel-natív gamuton belülre eső szabványos színtér RGB referencia pontjaira (akár a gyári beállításokkal, de főleg ha egyénileg finomhangolod a menüből ezt a pár pontot). Ettől még lehet az összes többi szín "ronda" (banding és torzítás, hibák orrba-szájba), és ha mérnél mondjuk egy tetszőlegesen kiválasztott színt (nem fehéret, nem teljesen szaturáltat, hanem mondjuk egy sötét fakó sárga színt), annak akár nagyságrenddel nagyobb lenne a dE értéke a szabványos színtérbe eső referenciapontjához képest (csak ilyenek nem mértél, vagy ha mértél, akkor olyanokat kerestél a cikkedhez, amin véletlenszerűen alacsony volt a dE, pl. lemértél 100 random színt és kiválasztottál 10-et, ami tetszett, és abból készült sajtógrafikon). Persze fordítva is működik ez a játék (és ez most nem konkrét vádaskodás ehhez a cikkhez, csak általános elmélkedés).
(#48) bteebi
Sohasem szerettem a sorfelbontásban kifejezett mozgóképfelbontást, szerencsére lassan levetkőzi majd az "iparág" is.
Másik: én rühellem az olyasmit, ha pl. játék közben lemegyek egy sötét barlangba, és fénylik a sík képernyő síkja a fejem előtt ahelyett, hogy a barlangfal apró csillogásait látnám, hogy kitaláljam merre tovább. Teljesen elveszi a hamis perspektivikus 3D hatást, hogy látom a képernyő síkját, nem olyan mint ha "egy ablakon néznék keresztül" hanem az ablakot látom. Engemez már ~10'000:1 kontrasztú PDP-n is zavart (a mostanin olyan magas, hogy nem is tudom pontosan megmérni, de >>10'000:1, ami már elég jó, nem zavar, de azért elfogadnám a 0 feketét). [Olyan játékokban sok a sötét barlang, mint a Dragon Age és The Witcher sorozat. A Pioneer Kuro-m imádja, de még a Panasonic PDP-k sem voltak hozzá elég feketék.]
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...