Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #24 üzenetére

    A DLSS2x már majdnem egy éve létezik. Azért nem alkalmazzák, mert ugyanaz a baja, mint a DLSS-nek. Ha rossz a neuronháló, akkor rossz lesz az eredmény is, csak a DLSS legalább javít a tempón, míg a DLSS2x nem, így megfelelő neuronháló nélkül nem csak ronda, hanem lassú is. Nehéz vele mit kezdeni amúgy. Az egyik fejlesztő szerint a DLSS problémája az overengineering. Egy roppant egyszerű problémát akarnak elképesztően bonyolult módszerrel kezelni, és ennek ritkán van jó vége.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • hajbel

    addikt

    válasz b. #24 üzenetére

    A teszt célja az volt, hogy bemutassa, egy tetszőleges kép filter is többet ér, mint a DLSS. Alapjában véve ugye a DLSS-nek evidens, hogy semmi haszna, mivel hasonlóan, néz ki, mint egy mezei 1800p TAA kép, csak anomáliákkal, és ugyanannyi erőforrást is zabál. Ugyanazon a felbontáson (leskálázva) radeon image sharpeninggel megtámogatott kép messze jobban néz ki, mint a DLSS. Ez is logikus, mivel van egy filter az ugyanúgy kinéző képek egyikén. 800x400-as képekből nem nagyon lehet messzemenő következtetéseket levonni. Mindenesetre várom a tesztedet. :R Próbáltam én is a ReShade portot vegán a CAS-t, de volt, ahol nem ment és minden játékra külön-külön be kellett állítani. Pl. a Metron nagyon jól működött és jól jött, hogy lehet állítani az intenzitás csúszkát, viszont szerintem több erőforrást zabált, mint navi kártyán, habár így is elenyésző tartományban van az erőforrásigénye.

    Szerk.: A szóban forgó videók: RIS vs DLSS
    Í RIS vs ReShade

    [ Szerkesztve ]

    "I did a strict diet. I cut alcohol, fats and sugar. In two weeks I lost 14 days." Tim Maia

Új hozzászólás Aktív témák