Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz Fecogame #205 üzenetére

    Én a sokkal régebbi Astrába is inkább 5w30-at töltöttem mert a 40-est nem tartottam jónak (ja valami gm szabvány kell). Azt sem ette, pedig igen mostohán tartott gép volt. Ott is szerelő 10w40-el kezdte... Akkoriban 300-400eft körül már voltak G astrák és ár/értékben szerintem jók voltak. [link]
    Zafira A is benne volt a pakliban de nem találtam nekem valót. B-kről meg lebeszéltek az alsó ársávban.
    Mostani Toyotámba (2008 Avensis) jövő hónapban lesz csere, ott 5w30 van alapból, pálcát cserekor nézem csak meg egy év után (vagy 8-10k között) és nem megy vonal alá. Azt hiszem jókor vettem 1,6M volt és lekopogom nem volt vele még nagy baj, most lehet 2M felett el lehetne adni. Család miatt le kell majd cserélnem (3 gyerek nem fér el benne) és kegyetlenül nem tudom mit vennék.

    [ Szerkesztve ]

    Vintage Story PH szervere újra fut!

  • válasz Fecogame #215 üzenetére

    A szerelők szerint "kopott" motorba szokás sűrűbb olajat tölteni hogy ne egye meg. Ez persze a hibát hogy eszi az olajat csak elfedi. Másik indok hogy a 10w40 olcsóbb szokott lenni így ha eszi akkor olcsóbbat egyen.
    Alapból nem abból kellene kiindulniuk hogy eleve szar a motor és mindegy mit raknak bele úgyis bedöglik. (nyilván szerelő több rosszat lát mint jót ezért elfogultabb) Hanem abból hogy menjen bele ami bele való és meg kell nézni fogy-e belőle ha igen akkor miért és ha nem éri meg megjavítani akkor lehet önteni bele minden szart és megy ameddig megy pár évet még (persze ez nem jó hozzáállás semmilyen formában de mondjuk egy döglődő motornál olcsóbb a szemét olajat öntögetni bele azt égesse el mint a drágát)
    De a javítási számla alapján nem párévre tervezel vele, éppen ezért ajánlott használni azt ami bele való aztán megnézni hogyan teljesít azaz eszi-e egyáltalán.

    [ Szerkesztve ]

    Vintage Story PH szervere újra fut!

Új hozzászólás Aktív témák