- Google Chromecast topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Gaming notebook topik
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
Hirdetés
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dezz
nagyúr
A Head Tracking egészen más! Attól még nem fogod térben látni, csak nem statikus a kép a monitoron. Head Tracking + térhatás, na így lenne igazán ütős.
(#47) ADAM1337: B@sszameg. Nekem is van egy ilyen megoldásom, 2-3 éve mutattam meg néhány embernek. Remélem, nem tőlem származik a megoldása.
(#36) Spirit : Az aktív mátrixos, azaz TFT LCD nem villog. A 60 Hz ott azt jelenti, hogy mp-enként 60x frissíti a képet, de két frissítés között végig az előzőt látod.
[ Szerkesztve ]
-
dezz
nagyúr
Mármint önmagában nem villog, de a szemüveggel igen! Úgy kb. olyan lesz, mint egy 60 Hz-es CRT. (Bár egy kicsit más jellegű a villogás, mert CRT-n nem az egész kép villog egyszerre, hanem végigpásztázza egy sugár, aminek nyomán még egy rövid ideig világít a foszfor, így gyakorlatilag egy világító sáv fut végig a képen.)
-
dezz
nagyúr
1. Igaza is volt, mert úgy 1-1 szem számára 60 Hz-en villog a kép (meg minden, amire a szemüveggel ránézel). Van ilyen szemüvegem, szal tudom, miről van szó.
2. A video csak azt mutatja, ami a képenyőn megjelenik egy sima, 60 Hz-es TFT-n, miközben megy egy stereo-3D-s cucc. Tehát a szemüveg nélkül nézve ilyen!
A szemüveggel viszont minden páros, ill. páratlan frame-et látná 1-1 szem, miközben a másik szem el van takarva, tehát feketét lát. Azaz még sokkal jobban villogna úgy.
Valóban a villogás csökkentésére kell a 120 Hz-es TFT, hogy 2x gyorsabban lehessen váltogatni a képeket, mert az így kijövő 60 Hz-es villogás még mindig sokkal jobb, mint a 30 Hz-es.
3. Akkor még1x: a TFT alapból nem villog! Tehát a 120 Hz-esen nem lesz olyan a látszólagos kép, mint egy 60 Hz-es TFT-n. Előbbi esetén 60 Hz-es villogás, vibrálás látszik, utóbbin meg semmi (max. a háttérvilágítás többszáz Hz-es villogása, amikor le van véve a fényerő, mert kitöltéstényezős modulációval szabályozzák.)
-
dezz
nagyúr
válasz antikomcsi #65 üzenetére
Én nem ismerem az FPS-eket (nincs időm erre a zombulásra ), de nem lehet, hogy azzal függ össze a dolog, hogy egyes FPS-ekben teljesen természetellenes módon (a fizikai tehetetlenség és az emberi mozgás dinamikájának beleszámítása nélkül), hirtelen történik a haladás és fordulás megkezdése és befejezése? (Szerintem ez külön valami rettentő primitív dolog, kb. mint a '80-as években, de még ott sem minden játékban volt így.) És persze ugyancsak természetellenesen gyorsan, de ez még talán nem lenne baj, ha lenne egy gyorsulási és egy lassulási szakasz (akár csak századmásodpercekig). (De ennek átgondolása és leprogramozása eltart akár egy órát is, ilyesmire nincs idő... ) Szórványos emlékeim szerint éppen a Doom3-ban volt ez leginkább feltűnő.
[ Szerkesztve ]
-
dezz
nagyúr
Sokáig én is ezt hittem, sokmindennel kapcsolatban.
Ez rokon téma az optimizálással (vagy német forrásból optimalizálással). Sokszor ott sem kellene sok idő, csak némi átgondoltság és felkészültség. De mivel a jó kóder drága, az aktív kóderek többsége nem az. (Nevük is van: codermonkeys -- viszonylag egyszerűbb, de nagy számú feladatot végeznek.)
-
dezz
nagyúr
Annál többet egyelőre én sem szeretnék itt most elmondani, mint amit a másik srác írt...
Annyiban nem egyedi, hogy egy ismert optikai effektust használ ki, emiatt (legalábbis egy a témában járatos ismerősöm szerint, de én is egyetértettem vele) nem is lehetne szabadalmaztatható a dolog (ezért tettem én is félre, amíg időszerűbb lesz), szóval csodálkozom/-nék, hogy/ha valakinek állítólag mégis sikerül(ne) leszabadalmaztatni...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen