Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fücsök007

    őstag

    válasz GAI #42 üzenetére

    Nagyjából igen, viszont ugye a következő rampage chip már 200Mhz fölött tudott menni, és DX 8.0 és OpenGL 1.1 támogatása volt. Ezek mellé megmaradt az fsaa támogatás, és végre natív AGP4x-es csatolóval készült. :K A nagyobb órajelhez már kellettek a ddr ramok, mivel az sdr ramok ritkán mennek/mentek 200Mhz felett.

    [ Szerkesztve ]

  • cskamacska

    addikt

    válasz GAI #42 üzenetére

    FX5600 viszont azzal mindenképp büszkélkedhet, hogy leszivárgott a középkategóriába az óvatosan, de használható 4x multisampling anti-aliasing. CS Condition Zero játszhatóan fut 4x MSAA-val és trilinear filter + 8x anisotropic filterrel egy 256 megás 325/550(600?)MHz-es FX5600-on, 3000+ Athlon 64 mellett. :K

    3dfx-nek viszont mindenképp vége volt mint a botnak, ha a Gef 3 majd a Ti4600 nem mossa le a kártyáikat, akkor legkésőbb a Radeon 9700 Pro mindenképp megfingatta volna őket. :(
    Azzal a változással, hogy még 3dfx mérnökökkel, fejlesztési eredményekkel, szabadalmakkal együtt is szenvedett az nV az ATi R300 ellenében, ezek nélkül nyilván szegényebben mentek volna neki az X800/X1800 vonalnak.

    Most képzeljünk el egy olyan valóságot, ahol az AMD a nyomorgó nVidiát veszi meg, ATi nem adja el az ultramobil üzletágat a Qualcommnak, és mobilon és desktopon is vezető szerepbe kerül. :)

    Abu most nem győzné hangsúlyozni hogy az AMD-nV RTX eljárása a jövő, és az ATi utcahossznyi előnye csak látszólagos.. ;] :DDD

    [ Szerkesztve ]

    "Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

Új hozzászólás Aktív témák