Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Joci10

    őstag

    válasz BoB #18 üzenetére

    Ööööö. Izé. Azért egy RTS-nél ugyanúgy számít a megjelenítés gyorsasága, mint egy FPS-nél. És lehet, hogy egy IPS (vagy VA) képe szebb, élethűbb (bár sok különbség manapság már tényleg nincs; játékok közben ez fel sem fog tűnni); de nagyon nem mindegy, hogy pl. a SC-ban egy sebesült tankodat időben vissza tudod-e vonni, vagy megeszik a zergek. Egy profi Starcraftos több leütést (klikkelést) és legalább ugyanolyan gyorsaságot (ha nem nagyobbat) kíván, mint egy profi FPS-játékos; és ennek megfelelő monitor is kell 'alá'.

  • Joci10

    őstag

    válasz BoB #21 üzenetére

    Most kezdem el sorolni az összes RTS-t (akár a Dune 2-től, vagy a C&C sorozattól kezdve - bár neked ezek szerint az rts nem stratégia; pedig szinte mindenkinek az)? Akkor elhiszed, hogy szüksége lehet embereknek rá? Mert úgy tűnik, nálad a mérték az érték. :)
    Illetve nem azért használnak az FPS játékosok sem G- vagy A-sync netán hasonló technológiával rendelkező TN monitorokat, mert ők profik; így az RTS rajongók sem azért választanak ilyent, mert profik. Hanem mert kerülik a képtöréseket, a mikrolagokat, és egyéb a 'lassú' monitorok miatti megjelenítési hibákat is. Mert ez is benne van a pakliban a mellett, hogy késik a kép, és így nehezebben tudsz valamit megtenni (hszen a sebesség is fontos).

    (#32) dsg012: Stratégiai játékokról beszélt. Azoknak egyik jelentős csoportja (alfaja) az RTS (mint real time strategy - azaz: valós idejű stratégia); vagyis ezekről is beszélt. Mintha azt mondta volna, hogy a rovaroknak nincs kemény kitin fedőpáncélja, pedig a bogár is rovar, és annak van.

  • Joci10

    őstag

    válasz dsg012 #44 üzenetére

    Újra mondom: stratégiai játékokra nem általánosíthatsz úgy, hogy az egyik fajtáját kizárod, nem veszed figyelembe. Ezért nem mondhatod, hogy a rovaroknak nincs kitinpáncéljuk, mert az egyik rovarfajtának van; és ezért nem mondhatod, hogy a stratégiai játékoknak nem fontos a válaszidő, mert vannak olyanok, ahol igenis fontos.
    (Mellesleg nem csak RTS-ek vannak, ami valós időben megy, és gyorsaság is kell hozzá; hiszen vannak RTT-k, városszimulátorok, ...; vagyis többféle fajú valós időben játszódó stratégiai játék is van.)

    (#47) MeszesKPT: Miért? Hol írtam, hogy azt használnak? :)
    Mellesleg -úgy tudom- a 'profik' nagy frissítésű monitorokkal nyomulnak (100, de inkább 200Hz környéki értékű megjelenítőkkel), amik hatalmas része tud valamilyen sync-et (pont a nagy frissítési érték miatt, amiknél szintén fellépnek speciális megjelenítési hibák).

Új hozzászólás Aktív témák