Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • {Zodiac}

    senior tag

    válasz syC #94 üzenetére

    http://www.nzone.com/object/nzone_physxgames_all.html

    talán ennek a listának a nagyságából kiderül, hogy némi reményük azért van rá, hogy pár éven belül számottevő hasznot tudnak húzni a PhysX-ből. Talán...

    Öntörvényű Sünmalac

  • Pekkk

    aktív tag

    válasz syC #96 üzenetére

    Szerintem, ha lenne olyan PPU a piacon, ami sokféle fizikai motort támogatna (Pl: Havok, Physx, Bullet... stb) lehet több játék is jelenne meg komoly fizikai effektekkel és itt nem a zászlólengetésre gondolok, hanem a környezeti hatásokra, amik befolyásolnák a játékmenetet is. Egy ilyen játék pedig felzabálná a CPU-t. Ebben az esetben lehet lenne rá kereslet.

  • Pekkk

    aktív tag

    válasz syC #106 üzenetére

    Mérne lehetne? A VGA kártyákon is más-más 3D motor fut.
    #111: rumkola Ez a baj a physx-el. Ezért nem fog elterjedni széles körben. Olyan fizikai motort kellene a fejlesztőkenk alkalmazni, ami bármin fut.

    [ Szerkesztve ]

  • rocket

    nagyúr

    válasz syC #122 üzenetére

    Erre az NV tudna pontosan valaszolni :)
    Ami kivulrol megitelheto, hogy eddig az AMD altali lemaradas ellensulyozasara hasznaltak a GPU PhysX-et.
    A GF100-tol mar nem ellensulyozni kell a GPU PhysX-el a technologia lemaradast az AMD-hez kepest, hanem mint plusz feature szerepel majd, es valojaban ezert gaz az AMD oldalarol nezve, hogy nem nyujtanak gyakorlati alternativat ellene, vagy legalabb marketing szinten osszekene dobni a szines grafikonokon kivul valamit, ami arra osztonzi a felhasznalot, hogy az NV GPU PhysX egy fapados megoldas, az Open Source megoldasokkal szemben.

    Szerintem mar atesett a PhysX azon a ponton az AMD semmittevese miatt, hogy konnyen kitorolheto legyen, igy innentol megnehezebb dolguk lesz, es csak akkor van eselyuk ha vegre a gyakorlatban is mutatnak valamit, es az NV a veszelyt erezve nem fogja atportolni OpenCL-re.
    Ha igen akkor teljesen mind1 mit fog az AMD csinalni, ha az NV lesz annyira buta ezt nem lepi meg idejeben, akkor a nyilt szabvanyon(szabvanyokon) alapulo gyakorlati megvalositasoknak koszonhetoen, elobb-utobb befogja azert gyurni maga ala a CUDA-hoz kotott PhysX-et. (ha csak addigra nem lesz a CUDA-bol valami alap platform, de erre a 0-hoz igen kozel allo esely van.

    Az NV-nek mar nincs vesztenivaloja ez a lenyege az egesz tortenetnek, mar nem az AMD hanem ok iranyitjak a PhysX sorsat, es ha atportaljak akkor se lesz az egyenlo a vereseggel, mert hosszu evekig a PhysX mint brand az NV-hez volt kotve, es ennek az ellenkezojet nem fogjak tudni az egyszeru felhasznalok egyik naprol a masikra tudatositani, meg ha az AMD gondoskodni is fog errol. (ami ugye nem az erosseguk)

    Nehany honapja meg en is ugy gondoltam, hogy a PhysX az AMD altal preferelt Open Source megoldasai miatt hamarosan beadja a kulcsot, de akkor azzal szamoltam (azt hittem vannak dolgok amig valtoznak, es bedoltem a latszatnak, hogy az AMD mar nem akkora szines grafikon bajnok mint az ATi volt :) ) az AMD gozerovel egyutt mukodik a jatekfejlesztokkel, hogy a nyilt szabvanyokon alapulo megoldasok keruljenek eloterbe, ehelyett oda jutottunk, hogy az AMD megint a konkurenciara mutogat, mert a kozelben sincs az ellencsapasuk.

    Lehet szidni joggal sok minden miatt az NV-t, de ezen huzasaik nagy reszet nem tudnak veghez vinni ha az AMD nem lenne kozel akkora balfek mint az ATi volt.
    Az AMD-nek le kellene dobni magarol ezt a "mi mindent a felhasznalok erdekeben teszunk" alcat, mert ezzel csak a sajat sirjukat assak meg, az NV nem fog valtoztatni azon a strategian ami hosszu evek ota bejon nekik, igy nekik kene alkalmazkodniuk hozza.

    "A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

Új hozzászólás Aktív témák