Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rocket

    nagyúr

    Igaza van Richard Huddy-nak, es aki nem akarta eszre venni annak is tiszta lett az elmult evekben, hogy sok esetben az NV piszkos eszkozokkkel jatszik, de ahelyett ezen nyafognak allandoan, inkabb a nyilt szabvanyok nyujtotta alternativakrol kene beszelni a felhasznalok fele, tech demokat mutogatni keszulo jatekokbol.
    Arrol nem az NV tehet, hogy a szines grafikonokon kivul nincs semmilye az AMD-nek GPU fizika kapcsan, es meg jo ideig nem is lesz.
    Ezzel megint kiderult tovabbra is ugyanott van az AMD gyenge pontja ahol az elmult evekben mindig is volt, amig ezen nem valtoztatnak, az NV mindig fogast fog talalni, es korbe-korbe fog ugyanaz a lemez porogni, ami mar mar rohadt unalmas lett :)

    Abbol meg, hogy az AMD nem tudott szo nelkul elmenni a cikkben emlitett teny mellett, az is kiderul, hogy nem haldoklik a PhysX, hanem egyre nagyobb az ismeretsege :)

    "A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

  • rocket

    nagyúr

    válasz keIdor #53 üzenetére

    Metro2033 torzsgyokeres TWIMTBP jatek, es GPU PhysX is lesz benne, ugyhogy ott nem sok baber fog teremni az AMD-nek :)

    "A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

  • rocket

    nagyúr

    válasz RapUGround #54 üzenetére

    "Lesznek Nv által támogatott játékok és lesznek az Nv által nem támogatott játékok. Amit támogat ott lesz PhsyX amit nem ott lesz HavokFX. Az első fajta game az repül Nv-n. A másik fajta meg repül az AMD-n. Egyértelműen jobb az AMD."

    Rosszul gondolod, a HavokFX mar alapbol halott ugy, mig a GPU PhysX jatekok az AMD kartyain nem repulnek sehova :)

    Jol korvonalazodik mi fog tortenni a fizika kapcsan a jovoben, az NV egyre jobban nyomja a PhysX-et, es mivel az AMD nem nyujt alternativat igy egyre ismertebb lesz mint brand, mire az AMD tenyleg osszehoz valami valasz szeruseget, es ezzel esetleg a PhysX baberjaira tudna torni avval, hogy az nyilt szabvanyra epul, addigra atfogjak portolni OpenCL-re PhysX-et, es mivel sokkal ismertebb lesz a felhasznalok koreben mint az AMD megoldasa, igy azt fogjak hasznalni onnantol a jatekfejlesztok, mikozben a marketing miatt a felhasznalok az NV-hez fogjak kotni a PhysX-et.
    Kivan ez talalva jol az NV reszerol, es az AMD szerencsetlenkedese miatt lesz eros brand a PhysX-bol.

    Nem veletlen akarta anno az AMD se megszerezni az Ageia-t es vele egyutt a PhysX-et, de nem volt realis eselyuk az NV-vel szemben, mert akkor mar komoly uzleti lejtmenetben volt a ceg, az arab olajsejkek meg sehol nem voltak meg akkoriban.

    [ Szerkesztve ]

    "A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

  • rocket

    nagyúr

    válasz rocket #62 üzenetére

    Megtalaltam kozben miket igergettek meg a HavokFX indulasakor. (erdemes a cikk datumat figyelni ;) )

    Azzal, hogy az Intel megvette a Havok-ot, megasta a sirjat a HavokFX-nek.
    Egyszer lehet majd eloassak ha lesz hozza GPU-juk, de addig nekik semmi erdekuk nem fuzodik ehez.
    Osszesegeben latni a tortentekbol, hogy a GPU fizikaval az AMD a ket pad kozott a padlora esett.

    [ Szerkesztve ]

    "A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

  • rocket

    nagyúr

    válasz nkmedve #67 üzenetére

    Nem a Havok-rol volt szo (az el, es virul), hanem a HavokFX-rol, azert linkeltem regebbi cikkeket, hogy lathato legyen a nagy igergetesekbol mi valosult meg mara, pedig van mar DX11, es nem volt titok az se mikor fog megjelenni, DX11 jatekok is vannak mar, mar lehetnenek regen PhysX alternativajakent GPU fizikat hasznalo jatekok is, vagy legalabb bemutatok, es mozgolodas a tema korul, ehelyett ha tenni is kene valamit akkor kimerul az AMD megoldasa abban, hogy szidja a konkurenciat.

    Azzal, hogy a HavokFX kimult, az AMD reszerol a Bullet lett mara a slager, de az HavokFX ~4 evvel ezelotti igergetesei szintjen letezik egyelore.

    #89: "A Metro 2033 sok mindent támogatni fog még: DX11, NVIDIA (3D) Surround, ATI Eyefinity, szabványos sztereó 3D. Technikailag eléggé sokat beleadnak a fejlesztők."

    A jatek maga meg STALKER szintu bughalmaz lesz (ugye azok fejlesztik akik kileptek a GSC-tol a STALKER megjelenese elott kb. 1 evvel), irrealis hardver igennyel a grafikai megjeleniteshez kepest (magyarul rosszul optimalizalt).
    Ugytudom, hogy van nemi koze a jatek alapjaul szolgalo A4 enginnek az X-Ray-hez, ez meg nem sok jot vetit elore :)

    [ Szerkesztve ]

    "A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

  • rocket

    nagyúr

    válasz Pekkk #115 üzenetére

    "Ezzel a Physx-el csak megkavarta a szart az NV. Szerintem sok komoly fizikával rendelkező játék jelent már volna meg, ha nem nyeli be az Agei-át."

    PhysX-et igazabol az NV a marketinghez hasznalja, eddig sikeresen.
    Jol lattak anno, hogy megkell venni az Ageia-t, mert hosszabb tavon szukseguk lesz a PhysX-re, nem lenne a PhysX egy eros marketing fegyver, akkor rosszabbul szerepelnenek eladasokban, szoval mondhatni mar megerte az arat.
    Aztan ha okosak akkor a megfelelo idoben fuggetlenitik a CUDA-tol, amivel fenyes jovo varhat ra mint brand, es ebben az esetben a felhasznalok jelentos resze tovabbra is az NV-hez fogja majd kotni ha meghalja a PhysX nevet.

    "A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

  • rocket

    nagyúr

    válasz syC #122 üzenetére

    Erre az NV tudna pontosan valaszolni :)
    Ami kivulrol megitelheto, hogy eddig az AMD altali lemaradas ellensulyozasara hasznaltak a GPU PhysX-et.
    A GF100-tol mar nem ellensulyozni kell a GPU PhysX-el a technologia lemaradast az AMD-hez kepest, hanem mint plusz feature szerepel majd, es valojaban ezert gaz az AMD oldalarol nezve, hogy nem nyujtanak gyakorlati alternativat ellene, vagy legalabb marketing szinten osszekene dobni a szines grafikonokon kivul valamit, ami arra osztonzi a felhasznalot, hogy az NV GPU PhysX egy fapados megoldas, az Open Source megoldasokkal szemben.

    Szerintem mar atesett a PhysX azon a ponton az AMD semmittevese miatt, hogy konnyen kitorolheto legyen, igy innentol megnehezebb dolguk lesz, es csak akkor van eselyuk ha vegre a gyakorlatban is mutatnak valamit, es az NV a veszelyt erezve nem fogja atportolni OpenCL-re.
    Ha igen akkor teljesen mind1 mit fog az AMD csinalni, ha az NV lesz annyira buta ezt nem lepi meg idejeben, akkor a nyilt szabvanyon(szabvanyokon) alapulo gyakorlati megvalositasoknak koszonhetoen, elobb-utobb befogja azert gyurni maga ala a CUDA-hoz kotott PhysX-et. (ha csak addigra nem lesz a CUDA-bol valami alap platform, de erre a 0-hoz igen kozel allo esely van.

    Az NV-nek mar nincs vesztenivaloja ez a lenyege az egesz tortenetnek, mar nem az AMD hanem ok iranyitjak a PhysX sorsat, es ha atportaljak akkor se lesz az egyenlo a vereseggel, mert hosszu evekig a PhysX mint brand az NV-hez volt kotve, es ennek az ellenkezojet nem fogjak tudni az egyszeru felhasznalok egyik naprol a masikra tudatositani, meg ha az AMD gondoskodni is fog errol. (ami ugye nem az erosseguk)

    Nehany honapja meg en is ugy gondoltam, hogy a PhysX az AMD altal preferelt Open Source megoldasai miatt hamarosan beadja a kulcsot, de akkor azzal szamoltam (azt hittem vannak dolgok amig valtoznak, es bedoltem a latszatnak, hogy az AMD mar nem akkora szines grafikon bajnok mint az ATi volt :) ) az AMD gozerovel egyutt mukodik a jatekfejlesztokkel, hogy a nyilt szabvanyokon alapulo megoldasok keruljenek eloterbe, ehelyett oda jutottunk, hogy az AMD megint a konkurenciara mutogat, mert a kozelben sincs az ellencsapasuk.

    Lehet szidni joggal sok minden miatt az NV-t, de ezen huzasaik nagy reszet nem tudnak veghez vinni ha az AMD nem lenne kozel akkora balfek mint az ATi volt.
    Az AMD-nek le kellene dobni magarol ezt a "mi mindent a felhasznalok erdekeben teszunk" alcat, mert ezzel csak a sajat sirjukat assak meg, az NV nem fog valtoztatni azon a strategian ami hosszu evek ota bejon nekik, igy nekik kene alkalmazkodniuk hozza.

    "A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

  • rocket

    nagyúr

    válasz Abu85 #131 üzenetére

    "Az AMD még sosem működött így együtt a fejlesztőkkel. Az összes DX11-es játékot nekik köszönhetjük."

    Tudom jol en is, ezert irtam azt, hogy "ha az AMD nem lenne kozel akkora balfek mint az ATi volt" , ez dicseret is volt egyben :)

    " PhysX-nek azért mondogatnak oda, mert megtehetik, de jelenleg sokkal nagyobb neveket vonultat fel az AMD 2010-re, mint az NV."

    Azert nyomta eddig ennyire az AMD a DX11-et, mert ugy gondoltak ahogy a tobbseg, hogy ott majd kiutessel gyozedelmeskednek az NV felett teljesitmenyben, csak kozben ugytunik, hogy rosszul szamoltak (mar ha nem a tesszellator tranzisztor/teljesitmenyt vesszuk alapul ;] ) , es amikor hirtelen a fizikahoz kellett volna nyulni, hogy a merleg nyelve kozepen maradhasson, kiderult ott nincs semmilyuk, ezert a konkurencia szapulasara maradt csak lehetoseg.
    Annyi dicseret illeti oket azert, hogy ezt meg idoben elkezdtek, GF100 teglak sincsenek piacon (es meg vagy 1.5-2 honap), a kisebb GF100 variansokrol nem is beszelve, amire(amikre) jo esetben is nyar elejeig varni kell.

    "Egyelőre az összes bejelentett DX11-es játék a top kategóriába tartozik."

    Ez azert tulzo, de erosebb a felhozatal mint amit eddig tudunk PhysX fronton.

    "A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

  • rocket

    nagyúr

    válasz Abu85 #135 üzenetére

    "BattleForge az év egyik legjobb stratégiája, ráadásul valamilyen szinten ingyé van. A Dirt 2 az év autós játéka. Időn Q1-ben jön az AVP, a BattleField: BC 2 és a STALKER: CoP. Mindegyik AMD és/vagy ATI logós"

    Attol mert AMD/ATi logos az jelenleg nem jelent semmit se.
    Az meg majd, hogy az AMD fog-e valamit is profitalni abbol a DX11 korszak hajnalan, hogy jo ideig nekik volt csak DX11 hardveruk amit a jatekfejlesztok hasznalhattak, majd kiderul ha lesz alternativa.

    "Q2-re sem marad játék nélkül a piac."

    Mint ahogy konkurens DX11 kartya(k) nelkul se :)

    "De amúgy a Bullett és a DMM modul összeolvasztásán dolgoznak, ezt a motor pártolja az MS is, mert az egyetlen rendszer, ami fut DirectCompute felületen."

    Latod, vegulis ugyanazt irod te is, csak mas szavakkal, azon dolgoznak, hogy a ket modult egyesitesek, ahelyett, hogy a jatekok jonnenek mar amivel a PhysX-nek alternativat nyujtanak, akkor errol ennyit, majd 2012-ben visszaterunk ra ;)

    "A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

  • rocket

    nagyúr

    válasz easy...rider #172 üzenetére

    Kulonallo gyorsito kartyakent indult a PhysX meg az Ageia szineiben hodito utjara, de aztan megvette oket az NV, es nekik nem erdekuk egy kulonallo celhardver (PPU) tamogatasa, szerintuk pluszban GF VGA-t kell venni a PhysX-re a meglevo NV VGA melle.

    [ Szerkesztve ]

    "A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

  • rocket

    nagyúr

    válasz Abu85 #236 üzenetére

    "így szépen OpenCL-re lesz portolva a GPU gyorsítást alkalmazó FX modul."

    2013-ban? ;]
    Az Intelnek semmi oka nincs ilyet lepni amig nem lesz diszkret VGA-juk.

    "A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

Új hozzászólás Aktív témák