- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Gaming notebook topik
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Projektor topic
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz #54625216 #110 üzenetére
"....eleve nem kell garázs meg saját autó, mert beregisztrálsz egy önvezető flottába és magától érted jön a kocsi, amikor kell, nincsenek dugók, mert az autók figyelembe veszik a többiek pozícióit az útvonal tervezésekor, stb.. Ez már messze meghaladja azt a haszon-kockázat mutatót, ami miatt a döntő többségnek érdemes átállni FSD-re, főleg ha emellett a rendszer biztonságosabb is, mint ha egy átlagember vezetné."
Szép és idealisztikus gondolat. Ha marad a mostani helyzet, egyetlen járművel sem lesz kevesebb az utakon. Mindenki azonos időben érkezik a munkahelyekre. A következő hullámban az iskolásjárat. Majd délután a munkavégzés utáni, bevásárlással elnyújtott dugó. Ezen az sem segít, ha több úton is elérhető a cél. Nagyvárosban élek. Volt időszak amikor a munkahelyem két telephelye között kellett utaznom naponta többször. Ha dugó volt, akkor minden út bedugult. Maps szoftverek már ma is terelgetik a forgalmat, sikertelenül. Több jármű van úton, mint amennyit átengednie képesek az útkereszteződések. A közel kétmillió lakos és az átmenő forgalom naponta legalább kétszer bedugaszolja az utakat.
2021-ben 158.788, kilométer volt a torlódások teljes hossza. Átlagosan 24%-al növelte a torlódás az utazás idejét. (Ebben benne van a vasárnap reggeli forgalom is, amikor jármű alig van úton.)Elméletileg megoldható, ha úgy lehet ütemezni a járműveket, hogy lassítás nélkül képes legyen áthajtani az önvezető autók az útkereszteződéseken. A két egymást követő autó között egy keresztben haladó járműnek át kell férnie a kereszteződésben. Na ettől még fényév távolságban vagyunk.
Az autó tulajdonlásáról nem sokan akarnak lemondani ma még. A carsharing jól indult, de megfogytak az autón látható autók. Gondolom a covid sem kedvezett a szolgáltatásnak.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
Új hozzászólás Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen