Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Teasüti

    nagyúr

    válasz tecsu #78 üzenetére

    De nem mindegy mennyi erőforrást adunk ennek a folyamatnak. Én pl nem látom semmi értelmét, hogy az audio engine-nek három millió poligonból álló barlangfalat adjunk át, amikor ahhoz nagyon hasonló eredményt kaphatsz mondjuk háromszáz poligonból - de talán még harmincból is. Nem hiszem, hogy bárkinek is számítana az a parányi különbség mondjuk hangmagasságban, vagy ha 25-ös helyett 27-es reverb-et köp ki az algoritmus.
    Ne csináljunk már audiofil kérdést a játékból! :N
    Különben is ki fogja megmondani ezekről az impulzusokról, hogy valósághűek vagy nem? Senki. :)
    Ez nem egy objektív, mérhető dolog mint a hifi és az élő zenekar. Nem is egy jól összemérhető dolog, mint a szemünk világa és a monitor képe.
    Ez tisztán fiktív világ, amibe igazi hangeffekteket rögzítenek és azokat fiktív módon manipulálják. Mégis milyen valóságos viszonyítási alapod van egy Quake virtuális szobában hallatszó monszta üvöltéshez? Hogy fogod megállapítani, hogy az akusztikailag korrekt, vagy sem?

    Azt viszont hallom, hogy honnan és milyen messze. Ennyi nekem elég egy játékhoz.
    És ehhez nem kell raytracing.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák