Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fateless

    veterán

    válasz havri1 #65644 üzenetére

    Mindketten úgy gondoljuk, hogy nem szabad lezárni a claim-et, viszont ha nem volt előtte levél az eladó felé, akkor az egy kommunikációs hiba volt, ezért látom szükségesnek a bocsánatkérést ez esetben.
    Ismered az ebay-t, így magad is tudod, hogy mindig arra bátorítanak, hogy először vedd fel a kapcsolatot az eladóval, és ha nem tudod megoldani, akkor jöhet a dispute, escalade, claim hármasa. Amennyiben valaki nem ezt teszi, akkor nem az ebay működése szerint jár el.
    Nekem ez úgy hangzik (ha nem volt előtte kommunikáció), mintha egy hibás termék esetén egyből a fogyasztóvédelemhez mennék ahelyett ,hogy a boltot keresném fel.

    Szóval egyetértünk az ügy kimenetele kapcsán (ne zárja a claim-et a visszafizetésig), de szerintem nem mindegy, hogy jutunk el odáig.

    "A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10

Új hozzászólás Aktív témák