- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
Új hozzászólás Aktív témák
-
llax
senior tag
válasz t72killer #23 üzenetére
Ez minden esetben probléma, ha nem kezelhető az "üzemanyag" légköri nyomáson és élhető környezeti hőmérsékleten (H2, LPG, CNG sem...).
Az áramot nem gyalog kell odavinni az autóhoz. A benzinmotoros aggregátor inkább csak egy átmeneti állapot. Másik (bármilyen hajtású) autóval szállított akkuban kell odavinni a segélyezéshez szükséges energiát (pl. néhány perc gyorstöltéshez elegendőt). Technikai akadálya egyáltalán nincs, ha lesz rá kereslet, megoldják. Akár az elektromos autók egymást segítésének megoldása is felmerülhet.[ Szerkesztve ]