Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • llax

    senior tag

    válasz DigitXT #39 üzenetére

    Az nem volt.
    A mostani rendszerben, ahol relatív helyett abszolút túllépéssel számolnak, jobban elférne, esetleg figyelembe véve a veszélyre figyelmeztető táblákat is (egyes példányinak hatálya alatt szigorúbban eljárni). A kint felejtett táblákért viszont a közútkezelőt IS bírságolni kellene, bőven többre, mint amibe a tábla beszedése+papírozása kerül, akkor nem nagyon maradnának kint.

    #40:
    Az át nem adás és az alacsonyabb sebességet indokló helyzet/veszély két külön dolog. A 30-as tábla csak akkor lehet indokolt, ha dolgoznak úttesten vagy a padkán, vagy erősen hiányos az útburkolat. Egyéb műszaki hiányosság, mint pl. padkahiány egy kétsávos közlekedésre alkalmas úton 60-asnál alacsonyabb korlátozást nem igényel.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák