- OLED TV topic
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Hobby elektronika
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Házimozi haladó szinten
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
llax
senior tag
Az nem volt.
A mostani rendszerben, ahol relatív helyett abszolút túllépéssel számolnak, jobban elférne, esetleg figyelembe véve a veszélyre figyelmeztető táblákat is (egyes példányinak hatálya alatt szigorúbban eljárni). A kint felejtett táblákért viszont a közútkezelőt IS bírságolni kellene, bőven többre, mint amibe a tábla beszedése+papírozása kerül, akkor nem nagyon maradnának kint.#40:
Az át nem adás és az alacsonyabb sebességet indokló helyzet/veszély két külön dolog. A 30-as tábla csak akkor lehet indokolt, ha dolgoznak úttesten vagy a padkán, vagy erősen hiányos az útburkolat. Egyéb műszaki hiányosság, mint pl. padkahiány egy kétsávos közlekedésre alkalmas úton 60-asnál alacsonyabb korlátozást nem igényel.[ Szerkesztve ]