- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Kompakt vízhűtés
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Milyen egeret válasszak?
- OLED TV topic
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Gray Zone Warfare - Napokon belül kiderül, hogy mikor indul a korai hozzáférés
gp A jelentések szerint a zárt tesztek sikeresek voltak, hamarosan még többen belevethetik magukat a programba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
llax
senior tag
A hirtelen felindulás csak az áldozat jelentős közreműködése, kezdeményező szerepe esetén enyhítő körülmény. Az egész fogalomkör nem a "hirtelen természetű" emberekre van kitalálva, hanem arra, amikor egy átlagos ember zsebében nyitják ki valamivel a bicskát... (a nagyon "hirtelen természetű" már inkább a beszámíthatatlan kategória)
A beszámíthatatlanság némely formájánál szintén kell alapos kiváltó ok az enyhítéshez. Ha viszont spontán vagy öncélúan cselekedett, akkor megoldják, hogy jó sokáig ne mászkáljon a szabad emberek között.
Nem olyan egyszerű ezekkel enyhítést elérni...
Ami számomra minimum "érdekes":
A közlekedéssel összefüggő cselekmények mint ha sokkal enyhébben lennének kezelve, mint az egyéb cselekmények. Pl. az elkövetés eszközét (autó) ritkán szokták elkobozni, az egyéb esetben "súlyos gondatlanság" tételeinek eléréséhez a közlekedésben majdnem szándékosság kell... (áthoznál a határon néhány karton cigit: ugrott az autód; ittas gyorshajtásod közbeni veszélyzettetésed elől menekülve valaki árkot fog és még cserben is hagyod: marad az autód.) -
llax
senior tag
Az objektív felelősség bevezetése előtt már 45(+3)-nél ugrott a jogsi. Feltéve, ha nem "beteget szállítottál" (megállítás esetén) vagy "közeli hozzátartozó vezetett", aki ellen nem vagy közteles vallomást tenni (postai kapcsolatfelvétel esetén). Csak ez alig több, mint 10 év alatt valahogy elfelejtődött, hogy az 50%-ot (100km/h felett a 33%-ot) is elég keményen kezelték (legalábbis próbálták).
[ Szerkesztve ]
-
llax
senior tag
Az nem volt.
A mostani rendszerben, ahol relatív helyett abszolút túllépéssel számolnak, jobban elférne, esetleg figyelembe véve a veszélyre figyelmeztető táblákat is (egyes példányinak hatálya alatt szigorúbban eljárni). A kint felejtett táblákért viszont a közútkezelőt IS bírságolni kellene, bőven többre, mint amibe a tábla beszedése+papírozása kerül, akkor nem nagyon maradnának kint.#40:
Az át nem adás és az alacsonyabb sebességet indokló helyzet/veszély két külön dolog. A 30-as tábla csak akkor lehet indokolt, ha dolgoznak úttesten vagy a padkán, vagy erősen hiányos az útburkolat. Egyéb műszaki hiányosság, mint pl. padkahiány egy kétsávos közlekedésre alkalmas úton 60-asnál alacsonyabb korlátozást nem igényel.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Facebook és Messenger
- Mobil flotta- ajánló keresés belépéshez
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Futás, futópályák
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Politika
- Trollok komolyan
- További aktív témák...