Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mike1334

    veterán

    válasz sp8787 #26 üzenetére

    Bocs, lejárt a szerkesztési idő...ami viszont érdekes, az a Sekiro harcrendszere:

    While there's still HP, combat revolves around 'posture.' When you attack an enemy, they'll easily block your attack but will lose posture each time. Once lowered enough, they'll be open to a gory finishing move, but the same goes for you. As enemies attack, blocking lowers your posture unless you block perfectly (similar to parrying in Dark Souls). With a perfect block you'll actually throw the enemy off balance and lower their posture instead.

    In this way, combat in Sekiro feels more authentic to a sword duel: A battle of attrition as each tries desperately to create an opening to deliver a fatal strike. Once you finally trip a foe up enough, you can hit them with a 'Shinobi Death Blow'—a gleefully bloody finisher that kills weaker enemies instantly.

    Amúgy kíváncsi leszek, hogy ez, a Sekiro és a Nioh 2 hogy fog egymásra hatni az eladások terén, ha közel jönnek ki egymáshoz...mindenki japán kardozós játékot fejleszt :D

    Mondjuk nem baj, azóta várok ilyen játékot, hogy valami ezeréves kockásban vagy hasonló újságban volt egy japán harcosos képregény, amiben bemutatták az "alap fegyvereiket". Valaki nem tudja esetleg a címét?
    Olyan 20 évvel ezelőtt lehetett....

    [ Szerkesztve ]

    ...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!

Új hozzászólás Aktív témák