- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Hobby elektronika
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Házimozi belépő szinten
- Mr Dini: Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- plevips: Építkezünk 3. rész (2024)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#57919488
törölt tag
Na az ilyen címekkel lehet majd átterelni a jónépet a next-gen-re
Csak most meg szegény PS3 és box360 tulajok vannak büntetve[ Szerkesztve ]
-
#06658560
törölt tag
Ez Pc vonalon mit jelent? Mert a cím és alcím jelentheti azt is, PC is felejtve van.
-
errorcode06
őstag
Lehetséges, és amennyiben ez tényleg igaz, akkor szerintem a warezre fogják majd. De milyen nagy tévedés, és ezt be fogják ők is majd látni, persze nem hivatalosan...
"Well, Blizzard is dead. It is a corpse being puppeteered by Activision and Bobby Kotick" DesignerDave
-
wednesday
őstag
Ebből nekem az jön le, hogy az eddigi fejlesztést kukázták. Magyarán nem mostanában fog megjelenni a Doom4, az is lehet nem id tech 5-re fog épülni...akkor itt évekig semmi nem lesz.
-
nagyúr
bizonyos dolgokat biztosan kukáztak, de pl. elkészült asseteket aligha, és azért az nagyon nagy meló. mondjuk megjelenési dátumok terén nem az iD a hitelesség megtestesítője, de én már leszoktam arról, hogy az ilyen neverending story-kat nagyon várjam. majd kellemesen meglepődöm, ha egyszer csak megjelenik
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
őstag
Mit jelent az a hamarabb megjelenik mint gondolnánk?2020?
Nem az érdekel,hogy hova postázod,hanem hol van a termék!!!!!
-
zs4k0s3mb3r
csendes tag
Szomorú, hogy az id (akik még linuxra is becsületesen kiadták a játékaikat egy ideig) egyik játékánál találgatni kell lesz-e vajon PC-re.
-
Wolverine
félisten
Tegnap vagy tegnapelőtt olvastam egy cikket, amely az id-től már távozott fejlesztőket is megszólaltatott; szerintük a Doom 4 sosem volt több, mint pár pálya, amelyek ráadásul nem is voltak jók. Az eredeti verziót kukázták és aki megmaradt a stúdiónál, az ezen dolgozik (beleértve a Doom és a Rage fejlesztőit is) - viszont a legjobbak már eljöttek onnan, részben maguktól, részben nem...
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Jakesz
őstag
A cím lényege eddig is nyilvánvaló volt, de az, hogy nemrég újrakezdték a fejlesztést...
2016 előtt nem fogunk Doom 4-ezni -
Balint1986
csendes tag
Remélem jobb lesz, mint a 3, mert az írtó rossz volt. Egyébként ha nem lesz jó, akkor az ID lehúzza a rolót.
-
válasz Wolverine #12 üzenetére
Én pont tegnap olvastam ugyanezt, erről van szó, ezt érdemes mindenkinek átolvasnia. Szerintem semmi értelme az utolsó mondatnak, ez alatt azt értem ,hogy fölösleges bármiféle illúziókat kelteni a megjelenéssel kapcsolatban. Mivel a játékot újra, ezúttal más irányból kezdték el készíteni, így ha még figyelembe vesszük, hogy az id Software egy kis csapat, szerintem 4-5 évet simán várhatunk a játékra, na persze lehet ,hogy 3 is elég lesz, hiszen a motor szíve, a Tech5 már kész van.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Wolverine
félisten
válasz huskydog17 #15 üzenetére
Igen, erre gondoltam. Persze érdemes kissé fenntartásokkal kezelni a dolgot, a Kotaku erősen bulvár... de alapvetően arra számítok, hogy az id rövid időn belül grafikusmotor-fejlesztő céggé minősül át játékfejlesztőből.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Suker10
aktív tag
válasz zs4k0s3mb3r #10 üzenetére
Biztosan lesz. Ez nem volt kérdés. Egyébként valószínűleg minden nagyobb nevet folytatni fognak.
Én úgy tudom, hogy a Rage folytatása el fog készülni, most csak pihentetik. Elképzelhetetlennek tartom az ellenkezőjét.Müzli 38% gyümölccsel: "Száraz, hűvös helyen tárolandó. Az elemzés értékeit a természetes termékek biológiai variáció. Hiszen ebben a gabonafélék természetes termék tartalmazhat nukleáris alkatrészek, részek és kő shell alkatrészek is." De legalább természetes.
-
blackydan
senior tag
Nagyon várom már ezt is meg a next gen konzolt is
-
Chp
őstag
válasz Balint1986 #14 üzenetére
Remélem jobb lesz, mint a 3, mert az írtó rossz volt.
Azért ez így elég erős volt. Nem lett rossz a Doom 3, kiváló játék lett, pörgős akcióval és izgalmas helyszínekkel, csak valakinek nem esik rá a keze az "F" billentyűre.
-
Suker10
aktív tag
A Rage a Doom 3 sikerességét érte el. Maga a Doom 3 elég magas értékelést kapott, nehéz felülmúlni.
Ha a kiadót nem érdekli, akkor kiadja más.Müzli 38% gyümölccsel: "Száraz, hűvös helyen tárolandó. Az elemzés értékeit a természetes termékek biológiai variáció. Hiszen ebben a gabonafélék természetes termék tartalmazhat nukleáris alkatrészek, részek és kő shell alkatrészek is." De legalább természetes.
-
#10691584
törölt tag
Amilyen legendás, korszakalkotó úttörő volt hajdanán, ugyanolyan hangsúlyosan f***stalicska, porbafing0 huszonharmadik senki szintű céggé szakadt le az ID Software. Ez, amit most így "haverosan" közöltek, lefordítva kb. ennyi: "Gyerekek. Ami folytatást ugyan már 5 éve, 8 évvel a legutóbbi Doom megjelenése után, 2008-ban beharangoztunk/beígértünk, arra azóta is sz@rtunk magasról. Noha néhány alap cuccnak nekikezdtünk, végülis hanyagoltuk a retekbe, mert a jeges, habos sör akkor a legkellemesebb, amikor 2 szőke, nagymellű tálalja neked pálmatető alá a 27 fokos tenger 38 fokos, napsütötte partján, nem pedig egy irodában, gép előtt görnyedve, telefoncsörgés közepette, amiben a kiadó próbál ráveni nap, mint nap, hogy módosítsam tömegízlésnek megfelelően a játékot" Ez kb. orcsány tüszöri beszédével egyenértékű, zéró teljesítménnyel egyenértékű információhalmaz, csakhogy legalább rövidebb. Amolyan angolszászos lazasággal- Nyugi haver, csinágassuk, csak nem láccik értem? Most épp átgondoljuk. De maaajd elkészű VALAMIKOR (amikor gondójjátok, vagyis: "előbb, mint gondolnánk"/errgo: szabadon választott, csókolom szarospalacsintába csomagolva, hogy jóó kívánatos legyen. Öreganyám az ilyenekre mondta anno, hogy "link duma". Ami mára, társadalmi hagyomány szempontból úgy "hagyatódott" rá és alakult át az új nemzedék képviselőjeként, még kisöcsémre is, ami ma így korszakhűen kb. úgy hangzana: "némmá, hogy kamuzikacsávó öcsém, de baráti". Kár érte, régen baromi jó motorokat és hangulatos gémeket nyomott az ID.. Egy időben a nevük egyet jelentett "A Játékmotor"-al, a doom/quake sorozatukat pedig minden gémer ismerte. Végül az unreal vette át a szerepét. Szerintem amúgy onnantól kezdtek elromlani a dolgok, hogy Romero kivált. Szerintem is ez az utolsó lehetőségük a doom 4-el. Kérdés csak az, hogy kikkel akarják elérni, ha a régi nagy fejlesztők lepattantak, vagy ők gyomlálták ki némelyiket. Magyarul 50/50% az esélye annak, hogy éppen a régi fejlesztők voltak a Doom/Quake sorozat sikerei mögött, akik ugyanilyen jóeséllyel a megcsontosodás és az eltelt idő következtében nem voltak képesek a korral haladni és követni a megváltozott "trendet". Vagy egyensúlyozni, ki tudja. De mindkettő esélyes, külön-külön, vagy egybe is. Na de azt mi garantálja, hogy az "új" csapat/generáció majd jó munkát tesz le az asztalra (így felszabadulva a régiektől)? Megintcsak 50/50%. Nekem. Aki belelát a működésükbe és a körülményekbe biztos többet lát ahhoz, hogy sokkal pontosabban megbecsülhesse a valószínűségeket ilyen szempontból. De már nincs a7z a magabiztos, átütő feeling, amikor valaki kimondja azt a nevet, hogy "ID Software", vagy "Doom", vagy "Quake motor apám". Kár
[ Szerkesztve ]
-
banhammer
veterán
\m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/
-
félisten
legalabb kukaztak a fos rage folytatasat.
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
Angel1981
veterán
válasz #10691584 #24 üzenetére
Kicsit keményen fogalmaztál, de alapvetően egyetértek.
Carmacknak a 90-es években több nagy dobása is volt, ez tény, de hogy a mai napig "programozópápá"-nak hívják, az szerintem indokolatlan ajnározás.
Egyrészt már több, hozzájuk hasonlóan kreatív csapat / engine van a piacon, másrészt az ID-nek az utolsó igazán jó dobása a Quake 3-volt, meg még némi jóindulattal a DOOM 3.Persze sokan mondják, hogy nem a tőlük származó játék, hanem az azt hajtó engine a lényeg.
Nos, a véleményem szinte ugyanaz. Az id Tech 4 már nem ütött akkorát, az id Tech 5 meg nagyon nem!
Carmack szokásához híven megmagyarázta a dolgokat, pl. hogy ez az engine annyira, de annyira, de annyira előremutató, hogy azért van vele ilyen, meg olyan probléma.Régebben én is értékeltem, ha valaki ebben a szegmensben előre tervez, de rájöttem, hogy olyan gyorsan változik minden, hogy a JELENBEN kell jó cuccot alkotni, mert mire a hiperszuperforradalminak titulált, jövőbemutató cucc beérne, addigra már tök más szelek fognak fújni mind hardver, mind szoftver téren, és max. tisztes iparosmunkának fog tűnni, az új, rivális megoldások mellett.
Magának a bejelentésnek örülök (ha igaz), mert szerintem azzal végképp nevetségesekké váltak volna, ha még az X év múlva megjelenő csúcsjátékukat is ezekre a gőzgépekre (PS3, X360) adták volna ki a szokásos marketingszöveggel, hogy "így csúcs minden, meg úgy csúcs minden"!
-
Jakesz
őstag
válasz Angel1981 #28 üzenetére
Carmack mindig is legenda (te szavaddal élve programozópápa) lesz, mivel ő alkotta meg elsőként az FPS műfajt. Az már más kérdés, hogy magát a játékélményt más csapatok sokkal jobban meg tudják csinálni, de a technikai megvalósításért Carmack felelős. A Wolfenstein 3D, Doom 1-2 remek játékok voltak, de többnyire az akkoriban újdonságnak számító nagy dolgok tették naggyá őket, na meg mai szemmel nézve a nosztalgia által talán még jobbnak gondoljuk őket. A Doom 3 már közel nem lett ennyire sikeres, mert egyrészt akkoriban már sokkal jobb FPS-ek is voltak, másrészt rengeteg helyen monoton volt a játék, hála a szinte ugyanúgy kinéző helyszíneknek. Ebből a szempontból még visszalépés is történt a Doom 1-2-höz képest.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Angel1981 #28 üzenetére
ezzel azért vitatkoznék. a Tech5 motor szerintem állati jó, és 1-2 helyen a Rage-ben is megvillan, hogy mire képes. arról meg nem Carmack és a programozógárda tehet, hogy a bagázs többi része nem tud rá egy épkézláb játékot építeni.
(amúgy a Rage-ben voltak jó elemek, csak éppen egy egész játékot nem sikerült összetenni belőle. + az utolsó pálya az valóban katasztrófa.)Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Angel1981
veterán
Figyelembe véve a 7 éves fejlesztést, a végeredmény igencsak vegyes, és nem a csak játék, de engine szinten is. Meglátjuk a jövőben hogy fog szerepelni, de mint ahogy fentebb írtam, szerintem már csak tisztes iparosmunkának fog tűnni a rivális megoldások mellett, nem forradalminak.
Jaka: a programozópápa kifejezés nem tőlem származik, nem véletlenül tettem idézőjelbe, számtalanszor olvastam ezt a jelzőt a neve mellett.
Igen, az FPS, mint műfaj leginkább hozzá köthető, de ettől még nem pápa, és a leköszönő pápákat sem szólítják többé már pápának - legalább is tudtommal.
De nem akarok ezen lovagolni, szeretnék úgy programozni tudni, mint ő, de szerintem már jó pár éve túlértékelt figura.
PEACE![ Szerkesztve ]
-
Suker10
aktív tag
válasz WayneGace #25 üzenetére
Emlékszem rá. Helyesen id Software, mindig így használták. Nem teljesen pontos, de igaz, amit írtál. Nem is erről van szó, másképp gondoltam. Az a baj, hogy a ZeniMax ebbe nem szólhat bele, mert akkor egyszerűen kiválnak, ahogy a korábbi tagok tették. Ez Carmack álma volt, nem hiszem, hogy hagyná. Carmack pedig van akkora név, mint John Romero, American McGee, Adrian Carmack vagy Tom Hall. Azt csinálnak, amit akarnak, eddig így volt.
Egyébként senki nem mondta, hogy nem jelenik meg.Müzli 38% gyümölccsel: "Száraz, hűvös helyen tárolandó. Az elemzés értékeit a természetes termékek biológiai variáció. Hiszen ebben a gabonafélék természetes termék tartalmazhat nukleáris alkatrészek, részek és kő shell alkatrészek is." De legalább természetes.
-
Chp
őstag
Úgy látom eléggé megoszlanak a vélemények Carmack bácsiról. Ha a pápa túlzás is kicsit, akkor is Ő az FPS műfaj megteremtője - ahogy írta itt valaki - és véleményem szerint ezt szem előtt kell tartani, mert sok fejlesztőcsapattal ellentétben az id nem csak alkotott, hanem teremtett is. Mindenki azzal érvel, hogy a 90-es években milyen nagyok voltak ma már csak átlagosak. De a 90-es években szerintem durván 4 kézen meg lehetett számolni az FPS-eket, sokkal nagyobbat durrantak akkor a játékaik, mert mindig megelőzte a korát egy - egy játék, manapság pedig mi az amit még alkotni lehet mint újdonság? Kevés dolgot. Az id Tech 5-öt egyelőre nem kéne leírni, bár a Rage sokak esetében nagyon rosszul működött, de a későbbi id Tech 5-tel készülő játékok PRT eljárást fognak használni ami nem hagyja, hogy szét essen a kép, valamint a textúrabetöltési hibákat is teljesen eltünteti. Szóval ne bántsátok már annyira őket, na.
-
Jakesz
őstag
válasz Angel1981 #31 üzenetére
Programozópápának is nyugodtan lehet nevezni, ugyanis ahhoz, hogy valaki jó programozó legyen, még nem kell neki zseniális játékot alkotni. Az FPS műfaj megteremtésén kívül még olyan forradalmi technológiákat talált fel, amelyeket utólag rengeteg játékban felhasználtak. Nem mellesleg még rakétaépítésnél is dolgozott főmérnökként, szóval ha nem is nevezzük pápának, de a programozózseni titulust egyértelműen megkapja, attól függetlenül, hogy a játékaik élményfaktora nem ér fel arra szintre, mint amennyire Carmack programozni tud
-
Valentin90
tag
A 90es években nyílt először lehetőség arra, hogy az FPS műfajt komolyabban is kiaknázzák a játékfejlesztők. Ha nem Carmack, akkor valaki más tette volna meg. Ettől persze az érdeme vitathatatlan, amit a Doom 1-2 és Wolfenstein 3Dvel elért, de azért ne felejtsük el, hogy ezek 20 éves játékok, (leírni is sok!) azóta pedig sokat változott a világ, és hogy az elmúlt években nem tudott jó játékot az ID felmutatni az is tény.
Nem kertelek, a Rage szar lett, és ráadásul az ID saját magát hazudtolta meg a játék fejlesztésekor és megjelenésénél, amikor állandóan azt mondták, hogy "A PC lesz a célplatform, onnan fogjuk átportolni konzolra", aztán a végleges játékban (érdekes módon csak a PCben) annyi bug meg szaggatás volt, hogy nem igaz...! Lényegtelen, hogy ezeket patchekkel később orvosolták, nagyon nem váltotta be a játék a hozzá fűzött reményeket. Mutathattak volna egy kicsit több tiszteletet is a PCsek felé...ha már az egész bagázs ennek a tábornak köszönheti a kezdeti sikereket....(ez egyébként sok más csapatra is igaz, nem csak őket akarom kipécézni ezzel)Egyetértek egyébként azzal, amit írtál, hogy telítődik a piac és nehéz forradalmi játékokat kitalálni.Viszont én ezt inkább annak tudom be, hogy a fejlesztőknek egyszerűen nem éri meg annyit agyalni egy játékon, mert a befektetett munka és az eladások nem biztos, hogy arányaiban annyira jók lesznek...egy olyan piacon, ahol a CODok évente jelennek meg és 10-13 milliós eladásokat produkálnak....
-
Chp
őstag
válasz Valentin90 #36 üzenetére
Korrektül kifejtetted, ki sem kell egészíteni.
-
BDave
őstag
válasz Valentin90 #36 üzenetére
De a CoDokat mégis megveszik. Szerintem ha összekapnák végre magukat az id-es srácok, akkor azt is vinnék mint a cukrot. Csak kb manapság nincs egy olyan érdemleges játék, amiért annyira de annyira oda lennének a PC-s játékosok. Max a Diablo 3.
-
Angel1981
veterán
válasz Valentin90 #36 üzenetére
Csatlakozom ehhez a hsz-hez is!
Az FPS koncepciója azért nem az ID agyából pattant ki, csak ők valósították meg először elfogadható szinten - persze ez is érdem.A RAGE-el kapcsolatban is igazad van, arcátlan hazugság volt, hogy a PC kiemelt figyelmet kap - egy összehányt port volt, olyan katasztrofális hibákkal, amikről egyszerűen nem tudom elhinni, hogy a tesztelés során SENKINEK nem tűnt fel. Pár nappal a megjelenés után meg ment a mentegetőzés, a mutogatás - az egyszerűen szánalmas volt, nincs rá jobb szó!
Drukkolok, hogy a DOOM 4 tényleg üssön, és hosszú idő után végre dicsérhessem az ID-t!
-
Wolverine
félisten
-
#06658560
törölt tag
válasz TESCO-Zsömle #17 üzenetére
Gémerportálon én Duke Nukem Forevörrre gondoltam.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mr Dini: Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Politika
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Végre megjelenési dátumot kapott az xDefiant
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Autós topik
- Crypto Trade
- További aktív témák...
- Üzletből, garanciával, legújabb Asus Vivobook 17" i7-1355U 10 mag 5GHz/16RAM/1TBSSD/17,3"FULLHD
- Üzletből, garanciával DeLL XPS 15 9500 i7-10750H 32GBRAM 1TBSSD/GTX1650Ti 15,6"4KTOUCH
- i5 12400f 3070 gamer pc
- DeLL Precision 7740 workstation, üzletből, I7-9850H/32RAM/512GBSSD/NVIDIA QuadroRTX3000/17,3"FULLHD
- Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM (Canon EF bajonett)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen