Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • b.

    félisten

    válasz Abu85 #26 üzenetére

    ezt honnan veszed hogy mekkora GPU kellene ahhoz?
    A sztochasztikus LOD ahogy néztem renderelési időt és a Vram igényt csökkenti, miközben a GPU teljesítmény igényt ugyan növeli, de erre van a 8 bites számítási teljesítmény most az Ampereben elég komolyan feltornázva.... Nvidia szerint 10 % kal nő a GPU igény alapból, de cserébe kevesebb VRAM ot kér és gyorsabba renderelési idő az RT magokkal. AZ Unreal már tudja ezt és pont azért tesz lehetővé nagyobb távolságot és kisebb Vramot mert 128x kevesebb háromszöggel számol ugyan azon a maszkon át a 6-7-8. LOD szintnél miközben a metszésvizsgálatban az RT magok ki vannak használva GPU tartalék pedig állati sok, . Tehát lenne hasonló megoldás a mostani rendszerben is, ha van mellé megfelelő GPU teljesítmény es fix funciós hardver ,de ez csak az Nvidiának lenne jó. ami persze nem érdeke senkinek, csak nehogy ez legyen a vége mégis. ÉN is a szabványt szeretném, csak eléggé félek attól hogy meddig lesz rugalmas ebben Nvidia, ha nem lép időben Microsoft és a Radeon rays lesz PC-n előnyben részesítve...

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

Új hozzászólás Aktív témák