Hirdetés
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Raysen623
addikt
válasz BusinessGuy #47 üzenetére
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
PuMbA
titán
válasz BusinessGuy #49 üzenetére
PC-n viszont 50m távolság után minden hiányzik a tükrözött képről és távolabbi dolgok helyén csak feketeség van, szóval igaz, hogy részletesebb, de az se valami spanyol viasz
[ Szerkesztve ]
-
Raysen623
addikt
válasz BusinessGuy #49 üzenetére
Nem tudom te mit képzelsz bele, de egyértelműen látható hogy van lombkorona, viszont a kamera szögéből adódóan nem a tökéletes tükörképet látod. Ha a ruha gyűrődéseinek a hiánya zavar, akkor javaslom költözz el a bolygóról. Elképesztőnek tartom az ilyen elvárásokat jelenleg, ami semmit nem tesz hozzá a játékélményhez. Egyébként sem arról volt szó hogy a való világnak megfelelő RT szintet hozza...de öröm látni ahogyan utólag módosítod a véleményed.
Még mielőtt nekem esnél megnéztem PC oldalon a Cyberpunk 2077-et RT effektekkel és elsírtam magam a tükör előtt kb.
50zseko: nekem nincs meg a játék, ja hogy neked se...hát így jártunk. Ez volt kéznél. A lényeget jól reprezentálja.
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
hombre[EU]
veterán
válasz BusinessGuy #47 üzenetére
jaja jaja ja
viccnek is rossz konzol perf.:
és itt az atyaúristen(valójában viccnek is rossz egy maréknyi tanzisztorból ) :
Life, Uh, Finds A Way
-
zsintai1987
tag
válasz BusinessGuy #49 üzenetére
Mennyibe kerül a konzol? 185!
Mennyibe kerül egy VGA ami tudja az rtx et és nem dssl-el! És hozzá ami ki is hajtja? Jó gépház nemkell azt mesporolhatod csak rakd ki az asztalra az alkatrészeket!
Milyen jó is pcn a 2070enem a cp rtxel, beleneztek a pocsolyába és nincs ott ez ember feje mert a képet tükrözi ami én magam látok....
A konzol mindig is jó volt nekem!
Frame droppos volt az Uncharted? Nem!
Szaggatott a God of war?nem!
A horizon zero dawn grafikája milyen VGA is hozza pcn amit a fat ps4?
Itthon az 5700xt nitrom is felpörgött a horizon alatt mint a pro konzol.! Pedig PÉCÉ MASTERRACE!3700x, ASUS 570prime, 2X16GbCorsair 3200 cl16 , ház:CM 500P fehér, Seasonic Focus+ 550W 80+ GOLD, rx 5700xt nitro+
-
PuMbA
titán
válasz BusinessGuy #58 üzenetére
"Egyébként a sima ps4 szinthez egy i3 és egy 750ti dukál nem több nem kevesebb,"
Azért több. Egy 750Ti-n sosem menne el egy Uncharted 4 vagy God of War. GTA V-höz még ok PC-n a 750Ti, de konzolon annál bőven van jobb grafika.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz BusinessGuy #60 üzenetére
Detroit PC-n 720p Low-on fut 30fps-sel 750Ti-n, ha jól látom YouTube-on 2 tesztet megnézve. 900p-n már csak 20 fps-nél van. PS4 fix 1080p-n tolja ugyanezt 30fps-sel, szóval biztosan nem 750Ti szint egy PS4.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz BusinessGuy #66 üzenetére
Szerintem volt. Red Dead Redemption 2 sokkal jobban néz ki PS4-en, mint bármelyik kezdő cím
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz BusinessGuy #71 üzenetére
"RDR2 ps4 minősége 1080p low"
Nem, YouTube-on is tisztán látszik, hogy PC low-on a textúrák minősége sokkal rosszabb, mint PS4-en De a a növényzet és a távoli objektumok se stimmelnek, mert PS4-en minden részletesebb. A PS4 1080p medium körül van. Én is a DigitalFoundry tesztet hasonlítottam egy PC-s 1080p low videóhoz.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz BusinessGuy #47 üzenetére
A PS5-ös pókember RT visszaverődése leginkább szétalázza azt, amit eddig PC-n láttunk. PC-n elképesztően limitált az látótávolság, ameddig egy RT visszaverődés működik. Virtuálisan mindössze pár méter. Utána már csak egyszerűbb megoldás van. Ez azért alakult így, mert ha igen távolra működne a visszaverődés effekt, akkor kellene az eljárásnak úgy 10-20-30 GB VRAM. A PS5 pont ezt a problémát oldja meg, amit a játék ki is tud használni, mert fel tudsz mászni a felhőkarcolók tetejére, és egészen sokáig látod a visszaverődést, virtuálisan száz méterekig is. Ennek a lényege a programozhatóság, így már nem kell az effekthez 10-20-30 GB VRAM, mert egyszerűen a programozható bejárással alkalmazhatsz dinamikus LOD-ot, amit PC-n még lehetetlen csinálni. Majd a Microsoft traversal shaderje ezt is behozza, és akkor tényleg felnő erre a szintre a PC, de ennek PC-s szinten áldozata is lesz, mert traversal shaderrel lesz egy programozható shader lépcső, ami több mai hardvernek káros, mert nem erre tervezték őket. Például a GeForce-okban hiába van traversal unitot, a traversal shaderrel már nem fog működni. Cserébe viszont nem kell az efféle komplex RT visszaverődés effekteknek 10-20-30 GB VRAM, ami persze a mai VGA-k VRAM kapacitását nézve előny.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
kikikirly
senior tag
válasz BusinessGuy #71 üzenetére
Akárcsak Pumba,én is megnéztet a két Digital Foundry videót.
PC Low Setting tipikus fakó, undoritóan szétmosott hatást kelt, csak elmegy tőle az ember kedve. Nem RDR2 sajátosság, játékok 90% igaz(Lowon mindegy hogy néz ki csak fusson ,medium settingsnél szempont a minőség is).PS 4-en vállalhatóan néz ki, persze messze van a PC max settingstől(érdekes módon High és Ultra textúrál között is elég nagy különbség van, legtöbb játékra ez nem jellemző). Nem igazán értem hogyan látod egyformának őket...[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz BusinessGuy #76 üzenetére
Akkor ellenpéldaként legalább rakj be PC-ről olyan RT képet, ami teljesen távoli objektumokat is tartalmaz, mint a PS5-ös Pókember
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz BusinessGuy #78 üzenetére
De ettől a PC-s RT miért jobb? Semennyivel nem jobb. A közelebbi tükröződések jó minőségűek, de cserébe a távoli dolgok helyett feketeség vagy üresség van Ezt ne nevezd már jónak. Egyik se tökéletes megoldás, mert még nincs rá elég erőforrás, de biztosan lesz még fejlődés, mert RDNA2-re RT kódot írni még csak most kezdtek el.
b.: Igen, csak a 30 fps-es módban vannak ezek a több száz méteres tükröződések
[ Szerkesztve ]
-
kolosszus87
senior tag
válasz BusinessGuy #71 üzenetére
Jó lesz a 1080p mediumnak is kb. ha már mindenkép hasonlítgatni akarjuk...de kár erőlködnöd...ultragáz és szánalmas ez az ovi amit tolsz. Gondolom valami tizenéves nagyagyú lehetsz aki még leragadt ebben konzol vs. Pc háborúsdiban, amit a felnőtt emberek már kinőttek.
Panasonic TX-65LZ980E oled tv - Sony Playstation 5 - HyperX Cloud Alpha headset - Samsung HW-Q800C Soundbar - Dune HD Real Vision 4K media player
-
kolosszus87
senior tag
válasz BusinessGuy #94 üzenetére
Végigolvastam az összes hsz-t, gáz ez az erőszakos konzolfikázásod és leminősítésed, teljesen valótlan hülyeségeket állítasz akár a PS4, akár a PS5 képességeit illetően.
Panasonic TX-65LZ980E oled tv - Sony Playstation 5 - HyperX Cloud Alpha headset - Samsung HW-Q800C Soundbar - Dune HD Real Vision 4K media player
Új hozzászólás Aktív témák
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5