- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Raspberry Pi
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- iPad topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz #59063552 #13 üzenetére
Nem, a dizel autok azert felelnek, hogy te 8 evvel korabban halsz meg es nem all fel a pocsod 40 evesen.
Esetleg valami érv, ami ezt a magasröptű megállapítást alátámasztja?
40 feletti vagyok, jelentem merevedési gondjaim nincsenek. Lehet rossz példa lennék?
A diesel autókról az jut eszembe, hogy van ismerősöm, aki 47 évesen halt meg tüdőrákban (dohányzott), most szombaton meg a nagynénémnél voltam, aki 83 évesen is napi egy dobozt szív és köszöni szépen, jól elvan. Tehát egyének és egyének között is nagy különbségek vannak.Szóval ostobaságot ne terjesszünk már...
Egy idiota fasz volt az, aki engedte a dizel autok gyartasat. Aruszallitas, szemelyszallitas oke, de szemelyauto..
Az ugye megvan, hogy a személyautók a legkevesebb mennyiség ebből? Az áruszállítás és személyszállítás terén messze több káros anyag jut a levegőbe, mint a személyautóknál. Szóval az érv megint fals és tévedésekre alapoz.
BTW függően attól, hogy melyik szennyező anyagot nézzük, ez még rosszabb is lehet arányok tekintetében. NOx kibocsátás terén például a hőerőművek messze meghaladják a járművek által felszabadított mennyiséget. Ilyen téren érdekes amúgy, hogy Franciaország jobban áll (a sok atomerőművének köszönhetően), mint például Németország (amely leállította az atomerőműveit, és hiába a zöld energiába fektetett pénz, jelenleg is főleg hőenergiából látja el magát, illetve importál - például francia atomerőművekből termelt energiát...
Mivel az autokat te kozvetlenul beszivod.
Az áruszállító és személyszállító tömegközlekedést biztosító személyszállító járművekét is. Sőt, a hőerőművekét is. Vagy gondolod, hogy Budapesten nincs hőerőmű?
Viszont ez a dizel szarkupac kozvetlen elotted megy el napi szinten, mig egy tanker eleg ritkan.
Ebből látszik, hogy nemhogy rossz irányba nézel a lovon, de rossz lovon ülsz. Nem a diesel vs. benzines történetről van itt szó, hanem be kellene tartatni a környezetvédelmi előírásokat. Amíg a BKV Volvo 7700-as konkrétan koromfekete füstfelhővel megy el előttem, kimeríti a "diesel sz@rkupac" fogalmát. Inkább arra illik a megállapítás, mint egy Euro6-os, karbantartott diesel autóra...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
haxiboy
veterán
válasz #59063552 #13 üzenetére
Az érdekes az egészben hogy nekünk azt tanították hogy a Dieselek kevesebb károsanyagot bocsátanak ki mint a benzinesek, sőt, mellette kevesebbet fogyasztanak.
Azzal sem értek egyet hogy pont a magánembereket kell szivatni itt Európában, miközben az Amerikaiak a klímaegyezményhez sem csatlakoztak, velük szemben kéne valamilyen szankció, illetve az iparral szemben. Bezzeg ők burkoltan fenyegetőzhetnek hogy ejnyebejnye lesz ha a Huawei-vel üzletel bárki...
Euro 5 autóm van, járó motor mellett odahajolva a kipufogóhoz sem érzek büdöset, kormot sem láttam még soha. De akinek Euro 6,van, leszerelve a részecskeszűrő, meg chiptuning meg minden lóf@sz csak hogy jobban menjen/kevesebbet kelljen költeni és koromfelhőt húz ő nyugodtan közlekedhet...
Szerintem a műszakin kéne kiszűrni a módosított autókat, máris ki lehetne vonni a forgalomból a személyautók ~20-25%-át...vagy inkább a Magyar Diesel autók 1/3-át...
Sirus86 (#14): Attól hogy közvetlenül vagy közvetetten szívod be szerintem teljesen mindegy/vagy éppen meg is eszed az már nem gáz...
[ Szerkesztve ]
Premium Mining Rigek és Gamer/Workstation gépek: tőlem, nektek :)