- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tikakukac
titán
válasz Hieronymus #10 üzenetére
Ez kölcsönös eljárás.
Európai autóra külön büntetővám nincs Fordítva igen.
???
Valaki a fejedhez tartott pisztolyt, hogy Opelt vásárolj?
Elegendő megnézni az Opel évenkénti eladáscsökkenését ahhoz, hogy bottal se piszkáld a márkát.
Mióta "francia" lett, javult a helyzet, de még most sem vennék Opelt.
Hogy te mit vennél, pont lesz@rjuk, de én főleg. Marhára nem erről volt szó. Arról volt szó, hogyan kezelik az autók bajait az egyes kontinensek. Az EU-ban sehogy, mindegy milyen a márka, amcsiban pedig elég példásan, mindegy milyen a márka. Átment a dolog? Remélem igen. Ez olyan márkafüggetlen, hogy írhatod a márkát amit te szeretsz piszkálni a botoddal és dobom is rá a konstrukciós hibát, amire amcsiban visszahívás van, itthon meg kuss. Gyulladós BMW-k megvannak? Mi most azzal kapcsolatban itthon a hivatalos kommunikáció? Valami olyat olvastam legutóbb, hogy a szememből ömlött a könny. Oszt' ott csak rádég az autó
Másrészt a néma gyereknek az anyja sem érti a szavát.
Az a néma gyerek lesz ez, aki maga a hibás alkatrészt kreálta és jelezte több ízben a GM felé is, hogy javítani kéne, heló, de inkább eltussolták? Ez az lesz? Elég hangos ez a gyerek.
A gyújtáskapcsoló nem biztonsági probléma. A baleset-megelőzés érdekében nem kell visszahívni a járműveket, ha elindulni sem képesek.
Mondom én, sok a vércukor, nem megy ez a fórumozás. Az, hogy széthullik a zárbetét egy elég nagy para, ez visszahívás. Tudod mi a viccesebb? Mikor menet közben törik le a pöcök vége és beakadt kormányzárral mész az úton. Semmiképpen sem hívnék vissza egy ilyen alkatrészt, igazad van. Na akkor itt most fejeztem be, mert elpukkan az agyam.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
8th
addikt
válasz Hieronymus #10 üzenetére
"A gyújtáskapcsoló nem biztonsági probléma. A baleset-megelőzés érdekében nem kell visszahívni a járműveket, ha elindulni sem képesek."
-
Füleske
addikt
válasz Hieronymus #10 üzenetére
A PSA autói jobbak lennének mint a GM Opel ?
-
T J
tag
válasz Hieronymus #10 üzenetére
"Mióta "francia" lett, javult a helyzet, de még most sem vennék Opelt."
Én épp azért tartok tőle, mert már "francia".[ Szerkesztve ]
-
#06658560
törölt tag
válasz Hieronymus #10 üzenetére
Volt szerencsém az Opelnál dolgozni gyárban fél évet. A PSA szabványokat veszik át, alakulnak. Rengeteget spórolnak értelmesen odafigyelve a minőségbiztosításra (nem használnak több ezer eurós csavarhúzókat ha nem feltétlen kell), viszont több téren követelik meg a rendszeres szerszám ellenőrzést. Az alkatrészek terén is nagyon sok közös elemet használnak, és azért nem érezni minőségre gyengének. Plusz a Grandland X igen jól fogy. A gyár ráadásul már profitot is termel.