- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
Új hozzászólás Aktív témák
-
GodGamer5
addikt
válasz Dilikutya #20 üzenetére
Szerintem akkor fog a dx12 normálisan terjedni, ha újraírják a fejlesztők az engine-jeiket dx12 alapokon, ez pedig a 2020-as konzol gen váltástól lesz igazán életképes, addig csak a tákolás megy.
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
veterán
válasz Dilikutya #20 üzenetére
Sok értelme nem volt itt sem a DX12 -vel való foglalkozásnak, egy kis marketing értéket leszámítva: ComputerBase Hitman 2 Benchmarks Gyakorlatilag minden játék ami DX12 -ben jobban megy, ott a DX11 -es leképezővel komoly gondok vannak, jórészt a többszálúsítás terén...
[ Szerkesztve ]