Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • LonGleY

    veterán

    válasz LonGleY #20 üzenetére

    Még egy szösszenet kiegészítésként:

    Ugyan én nem használok Outlook-ot (csak foglalkozom vele IT szolgáltatásokat nyújtó cég embereként), de ahol ipari standardnak számít (és ez nagyon sok helyen így van), és különböző vállalatirányítási szoftverekkel (CRM) van összekötve, ott marhára nem mindegy, hogy hány éve elavult technológiák kezelik levelezést (akár több tízezret emberenként!).

    Ez pedig a Word-re és egyéb programokra is igaz, hogy vannak olyan részei, funkciói, amik igenis egységesítésre, javításra, bővítésre szorulnak. Ilyen viszonylatban vicces az, amikor valaki a házi feladatát sikeresen megírva és kinyomtatva el sem tudja képzelni, hogy milyen mozgatórugói vannak az Office csomagoknak, viszont annál inkább meg szeretné magyarázni mindenkinek.

    Ettől függetlenül magam is LibreOffice-t szoktam javasolni még a kisebb irodáknak is, olyan helyen, ahol soha a büdös életben nem jönnek elő nagyobb kívánalmak, mint hogy meg tudjanak szerkeszteni egy egyszerű, egyhasábos dokumentumot és ki tudják nyomtatni, amit majd kiszúrkálnak a parafa táblára, hogy aztán évszakonként egyszer elolvassa valaki.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák