Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • icecave

    nagyúr

    válasz Teasüti #448 üzenetére

    ...és akkor most mire vagy kíváncsi pontosan? Mert az így van sajnos, ahogy leírtad. Nem lehet úgy cserélni a LOD (ugye tudod akkor mi az :) ) fázisokat, hogy ne látsszon az ugrás. Ha meg olyan messze cserélné még nagyobb részletességre akár a modellt, akár a texturát, hogy ne vedd észre az ugrást, akkor quad -sli-ben is diavetítést néznél... a fű meg, hát azon nincs mit erőlködni, egy plane az egész általában, vagy ott van, agy nincs, max a textura felbontásával lehet még variálni.

    [ Szerkesztve ]

  • wolfman

    veterán

    válasz Teasüti #448 üzenetére

    Én már igen régóta keresek ilyen embert akit ez idegesít, de senkit nem találtam. Most picit megnyugodtam, hogy végre valaki aki hasonlóan agyf@szt kap ettől a jelenségtől mint én! :) :R

    Bár sajnos ez még nem segít a problémán. :)

    Ez a jelenség nekem Crysis előző részeiben(látom a katonát a távolban, de ha távcsővel nézek rá akkor kiderül hogy valójában egy szikla van előtte) meg az Assassin's Creed 2 ben volt ennyire zavaró! Bárhol hoztam fel ezt a dolgot, mintha csak nekem lenne ez a gépemen, annyira nem érdekelt senkit, de végre akkor már ketten vagyunk!

    Indítunk forradalmat? :D :D

    [ Szerkesztve ]

    „Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei

  • VinoRosso

    veterán

    válasz Teasüti #448 üzenetére

    Ha le tudod írni pontosan milyen objecteknél tapasztaltad ezt(növény,épület,autó,karakter, egyéb tárgy), akkor meg tudom mutatni melyik konzol változóval lehet állítani. Nem feltétlenül LOD, vegetációra általában előbb kapcsol be a sprite-osítás minthogy LOD-ot váltana illeve 300 poly alatt nincs is LOD object , illetve az is lehet hogy csak simán a látótávot állították kissebbre. Két módon lehet finomhangolni, van egy globális ( minden adott típusú objectre egyformán) és egy lokális (konkrétan az adott fűcsomóra) hat, az előbbihez férsz hozzá konfigból vagy konzolból, az utóbbit meg a designer állítja be. Igazából akkor tudnád a jelenséget megszüntetni a játékból, ha az utóbbiakat piszkálgatnád, de az azt jelenti, hogy minden egyes objectre(vagy legalábbis egy lokális csoportra) külön külön be kéne állítgatnod, és ha megnézed hogy hány object van egy jelenetben (ami ugye dinamikus objectekett is tartalmaz) és ez hány szemszögből látszódhat, akkor rájöhetsz hogy ez nem egy pár hónapos, hanem kb éves vagy anál több munka lenne.

    (#479) Teasüti : Mint írtam ez igazából nem egy cvar-on múlik, hanem böszme sok kisérletezésen, gondolkodáson, és munkán, illetve a designer képeségein, mert lehet valaki 2x-3x olyan gyorsan csinálja ezt mint az átlag, illetve tud trükköket amik segíthetnek. De hogy a beállítás mizériára reagáljak, van 3774 cvar, ennek kb a 5-öde 10-ede ami grafikai beállítás, ami így is bődületesen sok, lehet kísérletezgetni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák