- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Autóhifi
- Gaming notebook topik
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Autós kamerák
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#06658560
törölt tag
-
#06658560
törölt tag
Nem, a turbina, kompresszor esetében sem kell, hogy csőben legyen. Pláne az elméleti végtelen lapátszámú része a modelleknek nem cső. Itt sincsenek csövek, lamellák vannak, amik között laminárissá válik a ventik környékén turbulens felé tendáló áramlás.
Itt hol van irányváltoztatás? A keresztmetszet csökken, ergo felgyorsul. Venturi elv.
Nem felesleges, mert ott is történik hőközlés. -
#06658560
törölt tag
Karburálásnál pont nem: eleve nem a szívócsőben van a karburálás, másrészt a felület rücskössége a tolóüzemi szívócső száradás ellen kell, így utána a motor nem fullad le gázadáskor.
Turbulens áramlásnál különösen kis térrésznél, mint ami a lamellák között a hűtőben is kialakul a turbulencia lokális forró pontokat hoz létre, ami pedig nem javítja a hűtést. A levegő teljes keresztmetszete részt vesz a hőelvezetésben