- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Steam Deck
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- ASUS ROG Ally
- Milyen monitort vegyek?
- 3D nyomtatás
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
trigorin
aktív tag
A játék valóban ígéretes és szép, viszont van benne sajnos néhány kiábrándító és illúzióromboló hiba, amit talán valamikor javítanak majd.
Az egyik ilyen az, hogy sem a munkahelyekre sem az iskolákba nem kell ténylegesen eljutniuk a városlakóknak. Ez némi irrealitást eredményez, munkahelyek esetében még nem is vészes, az oktatás tekintetében viszont csúnya exploitra ad lehetőséget: nem kell a városhoz kapcsolnod az iskolákat, így az oktatás maga az egész városban zavartalanul működik, ugyanakkor egyáltalán nem lesz plusz forgalom az oktatás miatt.
Egyre valószínűbb, hogy a bűnözés nincs implementálva a játékban. Van egy számláló, ami a körülményektől függően változik épületenként, ha elér egy szintet, villognak az alertek. Az viszont egyáltalán nem tiszta, hogy milyen hatása van a városra, és érdekes módon a fejlesztők az erre vonatkozó kérdésekre, bár többen is feltették már, következetesen nem válaszolnak.
A közlekedés szimulációjának módszere nem hülyeség, de sajnos olyan helyzeteket eredményez (pl. hatsávos úton csak a szélső sávok használata), ami önmagában is hibának tűnik, nem pedig a várostervezés miatt van. Akad is rá példa, hogy lehet kierőszakolni a sávok rendes használatát, elég csúnya megoldás, és nem gondolom, hogy ez így jó.
[ Szerkesztve ]
-
trigorin
aktív tag
Tényleg? Nem láttam még semmi infót a kijött patch-ről.
Várj csak, neked sajtópéldányod volt? Mert akkor az 1.0.5 neked új lehetett valóban, a publikum már eleve így kapta.
Az új patch tudtommal nem fog tartalmazni javítást az úthasználattal kapcsolatban, az csak felkerült a listára, hogy majd vizsgálgatják, aztán majd vmikor talán javítják[ Szerkesztve ]
-
trigorin
aktív tag
Használja vki a Proper Hardness modot?
[ Szerkesztve ]