- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Aktív témák
-
Geza ba
csendes tag
Nem tudná valaki megnézni, mennyire csaltak a driverekkel?
(lásd pl. [L]http://www.xbitlabs.com/news/video/display/20031217101659.html[/L])
A fájl átnevezésektől nem csökkenek a kártya eredményei, de egyes források szerint ha a xrkvp.sys átírják a fájlneveket, drasztikusan csökken mindenhol a teljesítmény... -
kovi
senior tag
No comment...
Internet teszt.GeForce GTX 295 - The most powerful dual chip graphics card on the planet(!) for gaming and beyond.
-
Raymond
félisten
válasz Neovenator #92 üzenetére
A jo minosegu videolejatszashoz szukseges funkciok-nal SZVSZ az ATI mindig is ott volt. Az oreg Rage kartyak eleg sz*rok, de a videolejatszas mindig csucs volt rajtuk.
Az hogy egy sajtokozlemeny mit emlit es mit nem az a ceg marketingosztalyatol fugg. Hidd es az egesz filter-dolog nagyon hamar hasznalhato lesz minden DX9 kartyan, nem csak az S3-on...
''Nem is tudom hogy gondolhatják, hogy a GPU életképes alternatíva a CPU-hoz képest, mikor még pl. elágazás sincs benne, vagyis hagyományos számítási műveletekre eleve alkalmatlan.''
Egy - erre lesz jo a PS3.0 es VS3.0, ketto - DX10, ahol elmeletileg mar nem lesz felosztva a PS es VS hanem egyfajta programozhato egysegek lesznek csak....
''Ráadásul minek bajlódnék egy körülményes fordítóval és annak minden inkompatibilitási problémájával csak azért, hogy olyan plusz teljesítményhez jussak, ami úgyis elvész az AGP és az alaplap maximális kapacitása miatt.''
Nem egeszen. Egy celfeladatra lesz csinalva az applikacio, igy figyelembe lesznek veve a hardware-korulmenyek. Orult otletek vannak. Pl. eszedbe jutott valaha is hogy a Frogger-t meg lehet csinalni kizarolag egy DX9 kartyan ? En nem irnam le az emberi lelemenyesseget.
''Egyébként is: Miért kéne tudományos munkához egy százezres DX9-es kártya, mikor ennyiből már egy sokkal jobb CPU-t is megengedhetne magának az ember...
''
Azert, amiert pl. a Beowulf clustereket kitalaltak es sok helyen hasznaljak - penz, penz, penz. Sokkal ertelmesebb/gazdasagosabb egy comodity/off the shelf hardware-bol megfelelo teljesitmenyt kapni a ''sokkal jobb CPU''-t hasznalo rendszer aranak tizedeert.
[Szerkesztve]Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
veterán
[L]http://www.xgitech.com/sd/sd_download2.asp[/L]
//darkcrow.co.kr
Nem kellett túl sokáig várni... 1.01.51 :)And As It Is Such, So Also As Such Is It Unto You
-
Templomegere
senior tag
FleSs !! Gratula , nagyon jó!!!!!!!
-
veterán
válasz Templomegere #108 üzenetére
OFF
Te AZ a Templomegere vagy?
ONAnd As It Is Such, So Also As Such Is It Unto You
-
veterán
OFF
Hűűű... riszpekt!
ONAnd As It Is Such, So Also As Such Is It Unto You
-
Neovenator
senior tag
Értem én mire gondolsz, és normál esetben egyet is értenék veled, ha nem lenne így felfordulva a PC ipar manapság és nem tojna magasról mindenki a visszafelé kompatibilitásra. Keződött az egész ISA megszűntetésével, az még ok. De hogy pl. egy Live! egyszerűen ne tartalmazzon DOS kompatibilitást, az egyszerűen vérlázító! Végül is arra akartam kilyukadni, hogy hiába Q3 motor így, meg Q3 motor úgy, de az biztos, hogy az egyébként Q3 teljesítményéről hírös Savage2000 nem tudja futtatni napjaink Q3 motoros játékait...ennyit a csilli-villi különbségekről, meg a drága jó programozók visszafelé kompatibilitásért tett erőfeszítéseiről. Manapság nem éri meg a gyártóknak/fejlesztőknek, ha sokáig ugyanazt a kártyát használod, akkor mi lesz a féléves termékciklussal?! Tessék csak szépen lecserélni...
Épp ezen mentalitás miatt nem érdemes ''időtálló'' (végül fél év is nagy idő, ha mondjuk egy kérész szemszögéből nézed...) 200FPS-t venni manapság.
Apropó 200 FPS:
Jó tegyük fel, az AA/AF elvisz 40 frame-et, akkor is marad 160. Vegyünk el mondjuk még ugyanennyit a füstgránátok miatt, az 120FPS, ami még mindig többszöröse a már élvezhető 35 frame-nek. Jó, legyenek füstgránátok és emberek is -> 80FPS, ami még mindig több, mint szükséges. Viszont a tuning verda mellé kiváló, mint újabb fallikus szimbólum... :)"The problem of leadership is inevitably: Who will play God?"
-
Neovenator
senior tag
''A jo minosegu videolejatszashoz szukseges funkciok-nal SZVSZ az ATI mindig is ott volt. Az oreg Rage kartyak eleg sz*rok, de a videolejatszas mindig csucs volt rajtuk.''
Én is ezt mondtam.
''Az hogy egy sajtokozlemeny mit emlit es mit nem az a ceg marketingosztalyatol fugg. Hidd es az egesz filter-dolog nagyon hamar hasznalhato lesz minden DX9 kartyan, nem csak az S3-on...''
Én is ezt mondtam.
Már most is használható lenne minden kártyán -de legalább is az Ati és S3 kártyákon... :)-, ha vette volna a fáradtságot valamelyik gyártó és elkezdte volna bevezettetni. De eddig nem tette egyik sem."The problem of leadership is inevitably: Who will play God?"
-
Neovenator
senior tag
Ja és a GPU dolog:
Mókásnak találom, hogy az ipar 10 DX generáción keresztül eljutott az egyszerű és általános felépítésű grafikus chipektől a bonyolult és specializált GPU-ig látszólag csak azért, hogy most holmi fordító segítségével ismét nem specializált feladatokra lehessen használni olyan körülményes feltételek mellett, mint mondjuk a PS/VS 3.0 elengedhetetlen megléte, az AGP limitált sávszélessége ésatöbbi ésatöbbi... :)"The problem of leadership is inevitably: Who will play God?"
-
veterán
válasz Neovenator #113 üzenetére
A visszafelé kompatibilitást én is hiányolom... sírni tudnék, amikor eszembe jutnak a régi DOS-so játékok, amik XP alatt alig mennek ( NF2 miatt meg ugye szintén nincs hang )... veszek is egy P1-et a tavasszal alighanem.
A Savage2000-re nem emlékszem, hogy olyan jó lett volna Q3 alatt... a speciális, gyári quake3.exe-vel mondjuk szépek voltak a Diamondos pályák, de ''alaphangon'' nem rémlik túl erősnek ( de lehet hogy csak rosszul emlékszem ). Amennyire én tudom, mennie _kellene_ a JK-nak... shadereket ( illetve Q3 alatt a shader kicsit mást jelent, szóval DX8-DX9 feature-t ) nem használ, T&L sem kötelező... ha valaki ki tudná próbálni egy 32 megás TNT2-n, kíváncsi lennék rá, hogy elindul-e? :F
A füstöt azért hoztam fel példának, mert ESZI a fillrate-et betyármód, és mint ilyen, nem levonni szokott az FPS-ből, hanem sokszor osztani : felezni, harmadolni. De nézhetjük akár a fűcsomókat is, új kelletű példa : Call of Duty és GF4TI - az első pályákon simán megvolt 60FPS, robbanásokkal, mindennel... erre jön egy mezei szakasz: 10-15 FPS. Ugyanez, ha 200-ból indulunk, még mindig kevés, de már játszható.
A ''már élvezhető'' 35 FPS tényleg elég lehet nyugisabb játékokban, de pl. Q3 jellegűekben 80-100 FPS _kell_ ahhoz, hogy ne a gépeden múljon a meccs.
Szóval nem hiszem, hogy ez igazán státuszszimbólum lenne... ( a 3DMark ''bajnokságok''at inkább tekintem annak ).And As It Is Such, So Also As Such Is It Unto You
-
veterán
válasz Neovenator #115 üzenetére
Ugyanez megy a számítógép - PDA - digicam - mobiltelefon vonalon. Mindent egyre csak bővítenek, okosítanak ( smart phone, valaki...? ), hogy egy fél ciklussal később kijöjjön egy leegyszerűsített, de kisebb és kevesebbet fogyasztó generáció, amit később megint elkezdenek tupírozni... és így tovább.
Ez ilyen cirkusz.
Viszont azt nem értem, hogy hol voltak az ''egyszerű és általános felépítésű'' grafikus chipek a DX skála elején. Szerinted egy Trio vagy Voodoo1 vagy Matrox Mystique általános volt? Mert szerintem éppen, hogy nem : tudtak egy-egy ''trükköt'', de messze nem voltak programozhatóak ( ezt jelentené ugyanis az általánosság ebben a kontextusban ). :FAnd As It Is Such, So Also As Such Is It Unto You
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Neovenator #115 üzenetére
Az AGP leváltása már folyamatban van.
Ez a hűtőgép compiler nem is rossz ötlet :) Én meg nekiállok a karórámat megdolgozni...milyen jól lehetne SETI-t futtatni rajta :D -
kvazar
tag
nemtom de ha megfelelő erő lett volna benne nem tünt volna el az nv-ati mellett. amanpság ugyanis matroxot kapni kuriózum. :( vagy túl drágára adták a dualhead miatt és mégsem annyira hasznos feature.
sztem ua ez is. átverésszaga van a dolognak a dualgpu ugyanis nem teljesít jól,
!VAGY! A MAI PROGRAMOK NEM ERRE VANNAK KITALÁLVA. gondolok arra hogy egy dual cpu-n nem fut gyorsabban egy progi ha az nem kimondottan dual proci támogatásra van megírva. ''egy 64es athlon se futtat egy 32bites progit sokkal gyorsabban, mint egy sima xp,ám egy 64bites progit futtatva jobban megy mint egy sima xp futtatná ua-t a 64bites progit.
ez a kártya szerintem vagy megelőzte a korát ami nem volt egy okos ötlet, vagy tudnak valamit hogy a közeljövőben lesz valami game amit ez így ki fog használni, vagy egyszerűen el lett k---va és ez a legvalószínübb. példa hasonlít hozzá hogy egy mai vga-n 128 helyett 256ram van. drágább is mint a 128 ám teljesítményben nagyrészt még ALUL is marad mert gyengébbek a ramok, és 256 ramot egy mai game nem nagyon használ ki ugye, inkább gyors 128.
ám késöbb lehet hogy fog kelleni a 256ram bár...
tanxEladó hardverek,kellékek: http://prohardver.hu/apro/kvazar_bazarja/friss.html
-
Raymond
félisten
válasz Neovenator #115 üzenetére
''Mókásnak találom, hogy az ipar 10 DX generáción keresztül eljutott az egyszerű és általános felépítésű grafikus chipektől a bonyolult és specializált GPU-ig''
Ez inkabb figyelemremelto. Ha megnezed mikor kezdodott az egesz PC-s 3D grafika fejlodese es a DX(3) mikor lett ''hasznalhato'' - 1995-2003-ig ez csak 8 ev es hol vagyunk most az 1995-os szinthez kepest ? A fejlodes elegge jo tempoval nyomul...
''mint mondjuk a PS/VS 3.0 elengedhetetlen megléte, az AGP limitált sávszélessége ésatöbbi ésatöbbi...''
Ez kerdeses es megint a feladattol fugg. Ha az adatok a feldolgozas idejere benne vannak a grafikus kartya RAM-jaban, akkor az AGP savszelessege lenyegtelen. Sok otlet a massziv paralellizmusra epit amihez ez OK.
A hutogeopes otlet nagyon jo :-) Soha nem tudhatod, csak neztem amikor eloszor ''megjelent'' az eredeti Doom egy HP digitalis fenykepezogepen :-)))Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
tocsa
senior tag
A kepekbol ugy tunik, hogy a referencia board-ok V8 es V5 kartya eseten ugyanazok. Ez felveti annak a lehetoseget, hogy talan 1-2 ellenallas vagy kapacitas forrasztasos modositasaval bekapcsolhato a kikapcsolt 4 pipeline. Jobb esetben csak grafitozni kell esetleg, vagy netantan az ATI 9500->9700pro atalkitas mintajara software only megoldas is elerheto lesz.
Ha javitanak a drivereken, es a V5 sorozatnak barati ara lesz, akkor talan az atalkithatosag miatt sokan fogjak megvenni a kartya kozepso sorozatat.Acer Predator Helios 500 Ryzen, Samsung 960 Pro NVMe + GeChic 15.6" kulso monitor a mobil irodahoz
-
tocsa
senior tag
Egyebkent pedig nagyon erdekes elmenyt nyujt, hogy az ember osszehasonlithatja a 3 teljesen kulonbozo gyarto kartyajanak rendering implementaciojat a scrrenshot-okon. Ebbol szerintem az egyes cegek mernokei is tanulhatnak, hogy masoknal az egyes kepeknel milyen kulonbsegek vannak.
A cikk tok jo.Acer Predator Helios 500 Ryzen, Samsung 960 Pro NVMe + GeChic 15.6" kulso monitor a mobil irodahoz
-
ptiboy
senior tag
nevetséges ez a kártya!
milliárdokat kéne befektetni mire nvidia v. ati szintre jutnak:)
-
Thom!
veterán
Up!
Új driver új eredmények, de ilyen nincs és mégis van...... :O
[L]http://www.hardware-tweaker.de/HTML/Ho me_4/Overclocking/Artikel_Teil1/XGI_Volari__duo_V8Ultra_Update/xgi_volari__duo_v8ultra_update.html [/L] -
veterán
Mintha nem működne a link... persze a főoldalukról elérhető.
Azt mondjuk nem bírom megérteni, hogy ha a 3DMark03 szinte minden résztesztjéről külön grafikont bírtak csinálni, akkor (mondjuk) egy JK3 - UT2003 - TRAoD kombó mennyivel lett volna nehezebb? :UAnd As It Is Such, So Also As Such Is It Unto You
-
#57764352
törölt tag
Hát x.
Minden kezdet nehéz. Tetszik az XGI név, és az ATI is. Az ATI kártyái jobbak.
Ebből az következik, hogy a 3 betűs név nem hordozza magában a sikert! :)
Szal:
Nem valami meggyőző! Bár lehet szó a bizakodásról! Az ára lesz a döntő!
Grat a cikkhez! -
Neovenator
senior tag
A visszafelé kompatibilitást én is hiányolom... sírni tudnék, amikor eszembe jutnak a régi DOS-so játékok, amik XP alatt alig mennek ( NF2 miatt meg ugye szintén nincs hang )... veszek is egy P1-et a tavasszal alighanem.
Azok voltak a legjobbak. Épp most szereztem be egy PII-es konfigot, AWE64-el (amit nem tudtam berakni az új alaplapba, hogy vesszenek meg, pegig van rajta ISA controller, csak kell annak a semmire se jó CNR slot-nak :)
A Savage2000-re nem emlékszem, hogy olyan jó lett volna Q3 alatt... a speciális, gyári quake3.exe-vel mondjuk szépek voltak a Diamondos pályák, de ''alaphangon'' nem rémlik túl erősnek ( de lehet hogy csak rosszul emlékszem ). Amennyire én tudom, mennie _kellene_ a JK-nak... shadereket ( illetve Q3 alatt a shader kicsit mást jelent, szóval DX8-DX9 feature-t ) nem használ, T&L sem kötelező... ha valaki ki tudná próbálni egy 32 megás TNT2-n, kíváncsi lennék rá, hogy elindul-e?
Pedig nagyon jó volt, elhiheted. MeTaL alatt (csak, hogy én is menőzzek már egy kicsit :)
A 3DMark bajnokságokat ki nem állhatom én sem."The problem of leadership is inevitably: Who will play God?"
-
Neovenator
senior tag
Ez inkabb figyelemremelto. Ha megnezed mikor kezdodott az egesz PC-s 3D grafika fejlodese es a DX(3) mikor lett ''hasznalhato'' - 1995-2003-ig ez csak 8 ev es hol vagyunk most az 1995-os szinthez kepest ? A fejlodes elegge jo tempoval nyomul...
Maga a tény figyelemreméltó, csak épp az nem, hogy ezt a kifinomult rendszert most ismét gagyi feladatok elvégzésére akarják felhasználni. Ezért nem volt érdemes ennyit fejleszteni...
Ez kerdeses es megint a feladattol fugg. Ha az adatok a feldolgozas idejere benne vannak a grafikus kartya RAM-jaban, akkor az AGP savszelessege lenyegtelen. Sok otlet a massziv paralellizmusra epit amihez ez OK.
Nem is fogalmazhattad volna meg jobban; HA!
Ha ideálisak a feltételek. Ha ilyen és ilyen adatot végeztetünk. Ha nincs gond a fordítóval...
Soha nem tudhatod, csak neztem amikor eloszor ''megjelent'' az eredeti Doom egy HP digitalis fenykepezogepen :-)))
:)"The problem of leadership is inevitably: Who will play God?"
-
karyo
senior tag
A Volari b*szni akar f*sz nélkül...:t
[Szerkesztve]Enjoy the silence.
-
rudi
nagyúr
No végre elolvastam, minden félelmem bejött +még húzhatunk egy strigulát a csalóbanda rublikába. 3Dmarkban majdnem csúcsszint gameban meg még középszint se! Ezek sem jobbak az NV/ATI párostól már a Xabrekban is visszavettek a 3Dmark2001 képminőségén és szerintem az utóbbi pár hónapban csak tesztproggikra gyúrtak a nyomorult PR miatt. Kíváncsi lennék, mennyit tud a cucc kevésbé ismert tesztproggikkal (ezért kell RightMark és hasonló célirányos proggik ahol 5perc alatt előjön a lényeg), nagy a gyanúm hogy annyit mint a gamekkal. Nevetséges az is hogy SSAA-t akarnak csinálni és az ahogyan 256bitesnek tüntetik fel a legjobb esetben is 128bit×170%os membuszt és a csúcs az ''512bitesnek'' nevezett akármilyen memvezérlő. Ezzel az erővel a 256bites Crossbart is lehetne 1024bitesnek nevezni. Ja és még valami, matek:
90milla tranzisztorban
8 futószalag 4pixel shader 2 vertex shader 128bites memvezérlő?!
Hát azért illendő minden futószalagnak saját pixel shaderének lenni...
Szerintem ez a vas négy futószalaggal és szalagonként egyetlen pixel shaderrel rendelkezik és ehhez van 2 vertex shader, mindez valahol 350MHz körül szóval ha még ATI szintű is a proci akkor is Radeon 9600pro alatti szint és ha még ezt felszorozzuk a maximálisan remélhető 170%al (gondolom XGIéknek ez egyelőre csak távoli vágyálmuk), akkor talán kijön egy Radeon 9800 körüli sebesséd DE CSAK ABBAN AZ ESETBEN HA A V8as FEL TUDNÁ VENNI A VERSENYT A 9600proval, amit jelen pillanatban nem tud és amire tudni fogja addigra már lesz rv4xx ami talán a mai 9800ak szintjén lesz...
Sajnos az az érzésem hogy ennél SOKKAL jobb termékek is elvesztek a süllyesztőben és NAGYON sok meló van még előttük egy közepesen jónak mondható kártya eléréséig. (gondoljatok bele, hogy ma 56e egy FX5900XT vagy ha még van akkor 40e körüli a 9600pro)
Emlegettetek elágazásokat, vagyis azok hiányát. Hát DX9ben MÁR VANNAK VERTEX SHADER KÓD ELÁGAZÁSOK, pixel shadernél meg annyira nincs rájuk szükség, ott a dependent read tud érdekeseket csinálni, ami meg már dx8óta van.
GPU/VPU
Ezek 256bites VEKTORPROCESSZOROK!!! Annyi aritmetikai tranzisztoruk van amit egy p4nek kessestül mindenestül. Közel olyan gyorsan csinál vektor (hármas vagy négyes) műveletet mint amennyi alatt egy p4 egy sima skalárt. Ugyanúgy gépi kóddal programozhatóak mint a CPUk csak kessük nincs (helyette van 20-30GB/s memóriasáv) és nem használnak lapozós memóriakezelést (lehet hogy már nem sokáig, de akkor már kess sem árt majd). Akinek nem tetszik a kompájlerezés az gondoljon bele hogy mivel fordít magas szintű programozási nyelvből. Egyetlen lépés ami nincs a CPU programozásnál és van VPUnál az talán a driver, de ez elkerülhetetlen.
Összehasonlítva akár a dx7es (t&l) vagy korábbi kártyákkal ahol volt egy LEGOkészlet amiből effekteket lehetett csinálni, most van LEGOalapanyag és kockamodellező berendezés (ami már volt dx8ban is de most dx9ben már lebegőpontos és ciklusos/elágazásos), szóval olyan szabadság mint még soha.
Mire jó egy ilyen VPU
1. Orvosi 3D képalkotás real time MRI, EEG, EKG, RTG képekből egyszerre miközben egy picike kamerával és lézerszikével szaladgál odabenn a doki bácsi (T2K egy ilyesmi cégnek dolgozik).
2. nagy sebességű minőség-ellenőrzés nyomtatott áramköröknél, ICknél, bárminél. Van egy szenzor ami alatt ezerrel rohannak a legyártott példányok. Ennek képe befut egy vektorprocihoz ami hülyérehizlal/fogyaszt/élkiemel/vastagít/vékonyít/zajeltávolít és összehasonlít a RAMjában textúra formájában tárolt referencia képekkel és DVIn kinyom egy kódolt megfelel/nemfelelmeg/holvanhiba választ
3. 2es pont DNS elemzésnél egyezést keresve vagy bármilyen Real-time kép felismerő rendszerben, talán a dx9 programozhatósággal már a CNN rendszerekkel is felveszik a rendszert.
4. profi szimulátorok lásd DarkCrow-os link
és a poén a végére: állítólag 256 r300as chip fűzhető össze...
AGP:
Lassan ezt is felejteni lehet mint szűk keresztmetszet mert DX9el már nagyon komoly textúrákat lehet shaderprogramozni szinte teljesen textúra nélkül, ahol még az AFet is a kód kezelheti le (úgy számolja a vertex shader a pixel shader számára a mintavételezési pontokat). Akár FSAA is csinálható ps2.0-s filterekkel (éldetektálás+blur) de erre talán mégis a mostani ATIs MSAA a legjobb, NV is példát vehetne róluk.
DX10: kicsit korai még ezzel foglalkozni, legjobb esetben is 1-2év mire bejön a Longhornal együtt addigra meg már lesz VGAcache, szuperfüggetlen shader egységek és hasonlók.Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
rudi
nagyúr
Nekem most így néz ki az elképzelt menetrendem:
2004 második negyedév r4xx és nv4x kb. 160milla tranzisztor 0,13on 32bites shaderek dx9.1 12/1es felépítés.
2004 második fele d9es gamek nagyobb tételben (doom3, hl2 stb.)
2005 első fele r5xx és r5x kb. 200milla 0,11en 16/1 vagy 8/2 (ez lesz a jó csata) és talán dx10 a maga független akár 64/32bites shaderegységeivel.
2005 vége LonghornResistance Is Futile. You will be assimilated!
-
Neovenator
senior tag
anaqer:
Egy kis változtatás a formulán: mivel úgy látszik, hogy a DeltaChrome teljesítményvesztés nélküli Anisotropic Filtering-et kínál, így talán ezt le is vehetjük a potenciális 'lassítók' listájáról. :)"The problem of leadership is inevitably: Who will play God?"
-
Geza ba
csendes tag
válasz Neovenator #134 üzenetére
Valahogy a DC teljesítményvesztés nélküli AF-je kicsit furcsának tűnik... Nem ártana néhány játékból screenshot (egyáltalán működött? :) )
Új DX9 játék eredmények, ezúttal a Stalker. Bár nem tartom jó ötletnek alfa/béta/gamma/delta/stb. fejlesztési fázisban lévő játékokkal tesztelni, az eredmények megdöbbentőek... :(
[L]http://www.xbitlabs.com/articles/editorial/display/stalker.html[/L] -
veterán
válasz Neovenator #134 üzenetére
:F
Korán van még nekem egy picit, de a világért sem sikerül megtalálnom, hogy hol állítottam ilyet. Az egyetlen DC utalás, amit itt magamtól látok, az első HSZ-ben van, de az sem kifejezetten negatív, és a ''nagyon'' szó kivételével még most is tartom. ( Csak az ingyen AF miatt nem lehet azért akármennyit elkérni a kártyáért. )And As It Is Such, So Also As Such Is It Unto You
-
Neovenator
senior tag
1) AA/AF még mindig eszik a teljesítményt. Bekapcsolod, huss 40FPS (ex has).
Nehogy támadásnak vedd egyébként, amit írtam. Csak azt akartam mondani, hogy legalább a DC esetében eltekinthetünk egy lassító tényezőtől. A többiekre persze még mindig igaz. Nem akartam semmi rosszat, na.
Béke! :)"The problem of leadership is inevitably: Who will play God?"
-
Lacza
senior tag
Mi lesz ez ?Egy MX 440-es butitott változata?:C
Béláim!!! Gyúrunk vazze?
-
veterán
válasz Neovenator #137 üzenetére
OK, így már értem.
Béke! :)And As It Is Such, So Also As Such Is It Unto You
-
neduddgi
aktív tag
Nem is az számít, mit tud az XGI, az a nagyon fontos, hogy jeélen legyen a piacon, nehogy teljesen monopol helzetbe kerüljön valamelyik gyártó a két nagy közül, és itt most igazából mindenki inkább az Nvidiától fél...
1. A Pénz nem boldogít, csak amit veszel rajta; 2. A Pénz nem boldogít, csak ha van belőle elég; 3. A pénz nem boldogít, a hiánya pedig pláne nem.
-
Geza ba
csendes tag
-
Club
őstag
Találtam valamit:
Videokártya Club3D XGI Volari Duo V8 Ultra 256MB VIVO 350/400 30,742 Ft,- 38,428 Ft,-
:Y:Y:Y
Azé ez durva:DDD
Olcsóbb mint a 9600XT.
És megmondom őszintén a kiváncsiság nagyon hajt:P
Lehet hogy iylet kellene venni?:U -
-=V3rthil=-
őstag
Én is találtam bruttó 37-ért a Bluefish-ben:D LOL! Ha jól emléxem, kb 3 hónapja még 100e körül mozgott:DDD
Ennyiért lassan már csak szimplán rossz vétel lesz, legalább nem iszonyatosan rossz:D
VIVO-s, ami mondjuk egész jó:). És kevesen mondhatják el (na nem mintha sokan akarnák:D) magukról, hogy V8 Duo Ultra kártyájuk van:))!
Még az is lehet, hogy pár év múlva V5-6000 szintű legenda lesz?:) Akkor jó befektetés. Végülis szerintem nem lehet nagy jövőt jósolni az XGI-nek:t
[Szerkesztve]hey-ho-let's-go
-
Ger|
aktív tag
ekkora árért simán megéri, mert egy fx5600-ast ha minden igaz halálraver.
PCI-s IDE kártyát vennék amire rá lehet kötni vinyót vagy cd meghajtót!
-
veterán
9600Pro szintet hozza azokban a játékokban, amikkel tesztelni szoktak.
(Már amennyire hozza...AA? AF?...ehh.)
Nem szoktál te időnként ForceWare / Catalyst changelogokat olvasni, hogy minden egyes alkalommal hány és hány játékhoz kell bugfixeket csinálniuk? Na csak mert Volarival nem is nagyon tudnál miről olvasni... :UAnd As It Is Such, So Also As Such Is It Unto You
Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- További aktív témák...