- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Melyik tápegységet vegyem?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen monitort vegyek?
Hirdetés
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
Új hozzászólás Aktív témák
-
llax
senior tag
Vélhetően a szabályozási tartomány legaljára mentek, ekkor már nem tudták tartani az ideálishoz közeli keverési arányt. Ha valami dúsul, akkor viszont a CH4 legyen az, a LOX dúsulása minden körülmények között kerülendő.
Egy ilyen "full flow" hajtómű szabályozása a legnagyobb kihívás az összes közül, a SpaceX-en kívül másnak nem is igazán van ezzel "éles" tapasztalata (plusz a metán hajtás sem szokásos dolog - egyelőre). A Raptor a világ 3. valameddig megépült full flow hajtóműve és az egyetlen, amit bármilyen jármű alá szereltek. (ezért is volt fontos a "víztorony" reptetése)
A Merlinek ennek az ellentettjei, nyílt ciklus és pintle injektor: nagyon széles sávban szabályozható tolóerő, minden körülmények között.