- Kipróbáltuk az LG kompakt 4K projektorát, a CineBeam Q-t
- Házimozi haladó szinten
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Házimozi belépő szinten
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zanik
addikt
Sose értettem ezt a fogyasztás mizériát. Amikor a Fermi fogyasztott többet akkor az AMD-fanok csúfolták kályhának az nVidia kártyákat. Most hogy a zöldek kártyája az energiatakarékosabb, most meg a pirosak kapják az ívet a túloldalról.
És bár egyetértek, hogy idővel mértéket kellett szabni a GPU-k fogyasztásának, de mai napig nem hiszem el, hogy néhány kívételtől eltekintve a hardcore gamer társadalom jelentős százalékát foglalkoztná hogy mennyit zabál a videókártyája. Igen, tudom, van akit érdekel, és mániákusan alulfeszez mindent, de akkor is csak egy kisebbséget képviselnek. A vásárlók nagy százaléka sajnos/nem sajnos tényleg leszarja. Sokkal többet számít a döntésüknél a teljesítmény és az ár!Origin/Steam: PaJKoS PSN: PaJKoS82
-
Zanik
addikt
Mennyibe kerülnek ezek a kártyák? Mennyibe kerül hozzá megfelelő vízhűtést venni? Mindezt mondjuk nyugati fizetésekhez mérve.
Mit is írtam? Hogy a hardcore gamerek többsége leszarja a VGA fogyasztását! Többségük a melegedést/zajt is, mert egész egyszerűen van rá pénzük, meg tudják oldani, hogy hűvős/halk maradjon a rig. Nem tagadom, a fogyasztás is egyre fontosabb jellemzője a dedikált VGA-knak a vásárlóknál, de nem a legfontosabb (még)!
Valakiknek persze az, egyéne válogatja. De egyéni preferenciákból nem lehet/nem szabad általános következtetéseket levonni.
De szerintem 100-ból 90 gamer ha eléraknék egy nVidia kártyát normál áron, meg egy hasonló teljesítményű AMD kártyát 75%-os áron, akkor az AMD kártyát választáná, fogyasztási/melegedési/zaj értékektől függetlenül.Origin/Steam: PaJKoS PSN: PaJKoS82
-
Zanik
addikt
Nem hát. De nehogy megmagyarázd már hogy azért vesznek annyian nVidiát, mert kevesebbet fogyaszt? Sok szempont közrejátszik abban hogy olyan a dvga eladások eloszlása amilyen. De ebből a vga-k fogyasztása csak egy a sok közül. És kötve hiszem hogy ez határozzná meg elsősorban.
Hisz mikor a Fermi felülmúlta fogyasztásban az akkori AMD megoldásokat (GTX480 vs HD5870), akkor is az nVidia adott el több kártyát ([link]). Szóval szerintem nem a fogyasztáson áll vagy bukik az AMD/nVidia páros sikeressége/sikertelensége!
Tisztázzuk, nem akarom én az AMD védeni vagy az nVidiát ócsárolni. Eszemben sincs. Csak arra szeretnék rávilágítani, hogy túl nagy jelentőséget tulajdonítunk a fogyasztási értékeknek és azok hatásának az eladásokra.
Origin/Steam: PaJKoS PSN: PaJKoS82
-
Zanik
addikt
Tehát az nVidia "megfejelte", értsd többletértéket adott hozzá, így kelendőbbé tette a kártyáit azáltal, hogy kevesebbet fogyasztanak? Ezt akarod mondani?
Mert akkkor tulajdonképpen igazat adtál nekem! Hogy előtte is volt olyan jellemző ami vonzóvá tette az nVidia kártyákat a vásárlók számára, és az alacsony fogyasztás meg amolyan extra volt. Hab a tortán. Aminek örül ugyan a vevő, de nem elsődleges szempont hogy eldöntse milyen videokártyát vegyen.
És én pont ezt akartam ki hangsúlyozni, hogy oké, jó dolog az alacsony fogyasztás, tök jó hogy a ződ elveri benne a perosat, de nem szabad túlértékelni a vásárlói döntsék szempontjából.
Mert ott továbbra is az ár és a teljesítmény az elsődleges tényezők.Origin/Steam: PaJKoS PSN: PaJKoS82
-
Zanik
addikt
Autóiparban dolgozom, és ne tudd meg mekkora spúrok az autógyártók! A luxusmárkák is.
Pár eurós alkatrészeknél is eurócentekről kell velük egyezkedni. Többmilliós darabszámnál bizony jelentős összegeket tudnak megtakarítani vele.
Mindezt úgy hogy a cégünk is nagykutya, ráadásul autóiparhoz mérten még átlag feletti haszonkulccsal is dolgozunk.[ Szerkesztve ]
Origin/Steam: PaJKoS PSN: PaJKoS82
-
Zanik
addikt
Nem tudom a Sony mikor akar kijönni a Playstation VR-ral, de figyelembe véve hogy a Rift-tel ellentétben egy fix hardverhez kell igazodnia, így sokkal nagyobb tömeg számára lenne elérhető (a 30+ milliós felhasználóbázist figyelembe véve), talán még azt is megengedhetné magának a Sony, hogy kisebb árrést alkalmazzon a terméken, és ezáltal kvázi le is tarolhatná a VR-es piac nagy részét. Az már csak hab a tortán, hogy valószínűleg VR játékot is könnyebb fejleszteni PS4-re mint PC-re. De ezt csak feltételezem, és lehet rosszul tudom,
Pl. ha bemennének 500$ alá én tuti vennék egyet a PS4-emhez![ Szerkesztve ]
Origin/Steam: PaJKoS PSN: PaJKoS82
-
Zanik
addikt
Nem olyan gyenge a PS4 hardvere, csak mondjuk kéne rá egy normális low-level API-khoz igazodó game engine-t írni! Szerintem sokan meg lesznek majd lepve mikor 2017-ben olyan játékok fognak kijönni PS4-re amit 2 éve a fanyalgók el se tudtak volna képzelni hogy képes a PS4 futtatni.
Sőt, szerintem ha végre tényleg kész lesz a Vulcan, és a Sony hivatalossá teszi a támogatását, az már idén plusz lökést fog adni a fejlesztőstudióknak, hisz még könnyebbé válik majd a multiplatform játékok fejlesztése.
Amúgy meg nézd meg akár a RIGS akár a Robinson: The Journey bemutató videóit a youtube-on. Nem Minecraft szint egyik se.
[ Szerkesztve ]
Origin/Steam: PaJKoS PSN: PaJKoS82
-
Zanik
addikt
Figyi, én megértem a fanyalgókat és az elégedetlenkedőket, de én továbbra is hiszek benne, hogy az újgenerációs game-enginekkel fognak fejlődni a játékok a konzolokon. Lehet, hogy nem lesz igazam, de én akkor is bizakodó maradok, hogy igen. Ilyen vagyok: optimista.
Origin/Steam: PaJKoS PSN: PaJKoS82
-
Zanik
addikt
Akkor kérlek sorolj fel olyan végleges (tehát nem fejlesztés alatt álló) game engine-ket, amiket nulláról kezdve kifejezetten az újgenerációs low-level API-k (Mantle, DX12, Vulcan) képességeit figyelembevéve fejlesztettek ki.
[ Szerkesztve ]
Origin/Steam: PaJKoS PSN: PaJKoS82
-
Zanik
addikt
Oké, de azok excluzív címek, és valószínűleg libGNM-en API-t használnak. És mivel ugye konzolexcluzív, ezért nincs szükség DX12-re vagy Vulcan-ra is felkészíteni az engine-t. Igazán pénzt ölni pedig csak olyan engine-be fognak a fejlesztők (EA, Ubi alá tartozó studiók pl.), amivel multiplatform játékokat készíthetnek.
A Snowdrop elsőre baromi ígéretesnek tűnt pl., viszont később a Division némi downgrade-en esett át az első bemutatkozásához képest (bár ezt inkább Ubi sajátosságnak vélem).
A lényeg, hogy én továbbra is reménykedem hogy újgenerációs játékmotorokkal sokkal többet ki lehet majd hozni a jelenlegi konzolgenerációból mint amikre a jelenlegi engine-k képesek!Origin/Steam: PaJKoS PSN: PaJKoS82
Új hozzászólás Aktív témák
- Ryzen 9 5950X
- AirPods Max - Silver (Hibátlan és tökéletes állapot, tulajdonképpen új, pár napot volt használva)
- LEGJOBB ÁR! GAMER PC - RTX 3070 - Ryzen 5500 - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD
- ÚJ Playstation 5 CFW képes (feltörhető), lemezes
- ÚJ Dell Vostro 3520 - 15.6" IPS 120Hz / i5-1235U / 8-16Gb DDR4 / 512Gb / HUN backlit / 3 ÉV GAR.
- Micron 512GB M2 Sata3 SSD
- Macbook pro 13" RETINA 2015 512GB SSD!!!!!
- Nintendo Switch V2 - Szép, karcmentes állapotban + Minden gyári tartozék - Csere/beszámítás van
- HP 2013 Ultraslim dokkoló 65W-os töltővel és tápkábellel eladó
- Fujitsu Esprimo P557 // Intel I5 7400 // 8Gb DDR4 // Nvme 250SSD // WIN10 Pro
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest