- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Hobby elektronika
- Faragott a Radeon RX 7700 XT árán az AMD
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- OLED TV topic
- Házimozi haladó szinten
- ASUS notebook topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Feketelaszlo
senior tag
válasz WhiteWalker #11 üzenetére
A fő probléma valószínűleg az, hogy elég sok horror történet kering a neten arról, hogy a Ford hazai képviselet hogy hagy trutyiban egy-két vevőt a vásárlás után, a garancia elég képlékeny fogalom náluk (Porsche Hungáriánál dettó). Bár az is igaz, hogy kevés az olyan gyártó, akinek a támogatásáról és ügyfélkezeléséről negatív felhang nélkül lehet szólni a magyar piacon - nekem csak a Toyota meg a Mazda jut eszembe (mondjuk utóbbi márkaszervizeit nagyítóval kell keresni a térképen). Európaiak közül talán pont a Renault az, aki az átlagnál kicsit jobban odateszi magát, de ott is van ocsú a búza között. Érdekes, hogy ez fel sem merül az okfejtések között, pedig tapasztalatok alapján pont egy rosszul kezelt gyári hiba vagy nemtörődöm márkaszerviz szokta a legtöbb bosszúságot okozni, nem pedig az, hogy milyen hosszú a csomagtér vagy hány lóerős a motor. Még akkor is, ha a legtöbb vásárló gond nélkül megússza, s tényleg ritka a hibás jármű - de ha van, akkor szar dolog egy sok millió vagyontárggyal fogyasztóvédelemhez rohangálni.
-
Feketelaszlo
senior tag
Az új Firefly motorokat nem valószínű, hogy megkapja a jelenlegi generációs Dobló - egyrészt már ilyen öreg típusba nem fognak nekiállni belehegeszteni (mióta minden motor/típus kombót külön validálni kell WLTP-re ez azért szívás tud lenni), másrészt a személyautó változat nem is annyira húzómodellje a márkának kontinens szinten, hogy ez dobná meg a flotta kibocsátást. A Panda, Tipo és az új 500-as már Firefly+hibrid hajtásláncra lesz tervezve és jönnek is 1-2 éven belül, de a Dobló előbb kap utódmodellt, mint hogy ezzel nekiálljanak vacakolni.