Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Feketelaszlo

    senior tag

    válasz WhiteWalker #11 üzenetére

    A fő probléma valószínűleg az, hogy elég sok horror történet kering a neten arról, hogy a Ford hazai képviselet hogy hagy trutyiban egy-két vevőt a vásárlás után, a garancia elég képlékeny fogalom náluk (Porsche Hungáriánál dettó). Bár az is igaz, hogy kevés az olyan gyártó, akinek a támogatásáról és ügyfélkezeléséről negatív felhang nélkül lehet szólni a magyar piacon - nekem csak a Toyota meg a Mazda jut eszembe (mondjuk utóbbi márkaszervizeit nagyítóval kell keresni a térképen). Európaiak közül talán pont a Renault az, aki az átlagnál kicsit jobban odateszi magát, de ott is van ocsú a búza között. Érdekes, hogy ez fel sem merül az okfejtések között, pedig tapasztalatok alapján pont egy rosszul kezelt gyári hiba vagy nemtörődöm márkaszerviz szokta a legtöbb bosszúságot okozni, nem pedig az, hogy milyen hosszú a csomagtér vagy hány lóerős a motor. Még akkor is, ha a legtöbb vásárló gond nélkül megússza, s tényleg ritka a hibás jármű - de ha van, akkor szar dolog egy sok millió vagyontárggyal fogyasztóvédelemhez rohangálni.

  • Feketelaszlo

    senior tag

    válasz vince #61 üzenetére

    Az új Firefly motorokat nem valószínű, hogy megkapja a jelenlegi generációs Dobló - egyrészt már ilyen öreg típusba nem fognak nekiállni belehegeszteni (mióta minden motor/típus kombót külön validálni kell WLTP-re ez azért szívás tud lenni), másrészt a személyautó változat nem is annyira húzómodellje a márkának kontinens szinten, hogy ez dobná meg a flotta kibocsátást. A Panda, Tipo és az új 500-as már Firefly+hibrid hajtásláncra lesz tervezve és jönnek is 1-2 éven belül, de a Dobló előbb kap utódmodellt, mint hogy ezzel nekiálljanak vacakolni.

Új hozzászólás Aktív témák