Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bteebi

    veterán

    Eléggé meggyőző gép, bár ennyiért lehet is jó :). Mondjuk azt nem tudom, hogy egy ilyet, egy 550D-t (jóval olcsóbb), vagy egy 5D MarkII-t lenne-e érdemesebb vennem, már ha lenne rá pénzem. :U

    Mivel én laikus vagyok, ezért lenne pár (hülye) kérdésem: miért pártolja mindenki ennyire a gyári akksikat? Tényleg nem értem. Gondolom nagy a kapacitásuk, de a töltésük körülményes(ebb), ráadásul sokkal drágábbak, mint az AA-s akkuk, amikből elég jó áron lehet beszerezni (közepesen) jókat.
    Egy másik kérdés: várható vajon az, hogy előbb-utóbb az EOS-okba is kerül GPS, pontosabban mondva olyan funkció, hogy a képbe (gondolom Exif-be) elmenti a kép rögzítésének GPS koordinátáit? Vagy ez egy olyan "nevetséges" funkció, amit (fél)profi gépekbe a büdös életben se fognak beletenni? :) Előre is köszönöm a válaszokat!
    :R

    Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.

  • bteebi

    veterán

    Köszönöm a kimerítő válaszokat! :) :R

    #31: Na igen. Az a baj, hogy én (egyelőre) lényegében teljesen laikus vagyok, csak nagyok az igényeim (a képminőséget illetően) :DDD. Tudásában per pill. még egy 1000D is sok lenne nekem :B, viszont a teljes méretű szenzor meg... jó lenne :). Idővel remélem a tudásom és az igényem majd összeedződik egy szintre.
    Ott van a gond a vásárlással, hogy mindig várok a jobb gépekre, hogy "ez már majd tényleg jó, elég lesz nekem", aztán mégse :). Minden bizonnyal egyébként bármilyen gépet vennék (akár egy 1000D-t, 550D-t, vagy 7D-t), mindegyikkel elégedett lennék, és nem biztos, hogy vágynék jobbra utána :). Sajnos financiális forrás hiányában még egy darabig maradhatok a variálásnál. :)